Halkokarin esso

S Vilen

Em. huoltiksen joillakin karvahattuisilla asiakkailla hyvä tapa tankata auto ja jättää se mittarille pönöttään muiden asiakkaiden tukkeeksi ja siirtyä itse kahvikupposelle.

Jos itse olisin myyjänä sanoisin kyllä että käy ny saatana ajamaan se ropposes tuonne pihan laitaan pois muiden asiakkaiden edestä ja mee sitten ryystämään sitä kahvia!Eikö ny prkl sen vertaa aivot itselläkin raksuta että ihan omin avuin ymmärtäis moisen asian!?

10

2230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karvalakkimies

      Joudat kyllä odottamaan kun juon kahvikuppini kaikessa rauhassa. Minä sentään ostan besani työllä tienatuilla rahoilla. En viikkorahoilla niinkuin sinä.

      • tankaan muualla

        Halkokarilla taitaa kaikilla miespuolisilla olla venäläismalliset nikita-turkishatut päässä.Kesät,talvet.


    • Tankkaa muualla..

      Jep karvahattu erkki perkki saa mun puolesta juoda kaffinsa. Enään en käy työlläni ansaitulla rahoillani tankkamassa essolla, pirskatti kun tiet on tulkittu.

      TV: huligaani lippis teini "se lippiskin väärinpäin"

      • noille

        myyjille mitään kannata edes sanoa, nyrpistelevät vain nokkaansa. naurettavia kakaroita jotka luulevat olevansa aikuisia. eivät laisinkaan asiakaspalveluun sopivia.


    • että essolla

      Eihän kukaan enään essolla tankkaaa? Neuvosto aikaista touhua ?!? Se oli siihen aikaan -80 luvulla kun Uuno joi kaljaa Veijo Essolla.

      Trendikansa tankkaa nykyste halpaasemilla ja korkeintaan nesteellä

      • kun voi olla

        lapsellista porukkaa! Teistä ei kukaan voi olla aikuinen??? Ja jos on niin huh,huh...Rauhoitukaa lapsukaiset menkääpäs takas esikouluun!!Hih,hih, tapellaankos bensasta? jippiii kuinka minä olen siisti minä riitelen bensasta!


      • Veikko Halkokari
        kun voi olla kirjoitti:

        lapsellista porukkaa! Teistä ei kukaan voi olla aikuinen??? Ja jos on niin huh,huh...Rauhoitukaa lapsukaiset menkääpäs takas esikouluun!!Hih,hih, tapellaankos bensasta? jippiii kuinka minä olen siisti minä riitelen bensasta!

        Mää ajan mopolla.Ja ostan sen 2 litraa kerralla,super- tiikeri -bensaa.


      • pieniautoiso....
        kun voi olla kirjoitti:

        lapsellista porukkaa! Teistä ei kukaan voi olla aikuinen??? Ja jos on niin huh,huh...Rauhoitukaa lapsukaiset menkääpäs takas esikouluun!!Hih,hih, tapellaankos bensasta? jippiii kuinka minä olen siisti minä riitelen bensasta!

        minkäs jatke se iso auto olikaan...


    • asikas

      aloittaja on aivan oikeassa

    • raha ensin

      Se polttoaine pitää käydä maksamassa ensin, ennekö autolla saa ajaa, muutenhan se on varastamista, kun ajaa polttoaineella, jota ei ole vielä maksanut.
      Sehän on verrannollinen siihen, että kaupassa söisit ruokaa, jota et ole vielä maksanut eli syyllistyisit rikokseen.
      Tarkkana pojjaat näiden asioiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe