mikä riivaa?

tyhmä69

mikä mulla on...mun rinnoissa on niinkun arpia tai sellasia repeytymiä .mitä teen että saanne pois.

4

6619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön1232

      Tähän on osa syynä nopeasti lihominen jolloin nahka ei kerkeä venymään. Ikäväkyllä sä et niitä itse saa pois muutakun menemällä kirurgille. Tai saathan sä ne ajallaan.. kun laihtuu ni kaikki huolet haihtuu..
      Sama ilmiö toistuu esim. joidenkin ihmisten lantiossa ns. jenkkakahvoissa.. :(

      • dau

        se johtuu siitä, että rinnat kasvaa, eikä nahka pysy mukana. ei välttämättä lihomisesta ja ne hälvenee kyllä pois, kuhan nahka tottuu siihen.


    • Anoni

      Rintasi ovat alkaneet kasvaa niin nopeasti, että nahka ei ehtinyt venyä mukana, vaan repesi niin, että ihon pinnalle tuli niin sanottuja "raskausarpia" (ET OLE RASKAANA :D) jotka ovat ihan normaaleja. Saattavat häipyä sitten ajan kanssa. Ole niistä ylpeä. ;>

    • Cayla

      Ei mitään hätää. ^^ Itsellänikin oli (ja on) raskausarpia rinnoissa ja reisissä, mutta ne hälvenevät melkein näkymättömiin ajan kanssa. Ei kukaan niitä huomaa tai niistä välitä, itsekriittisyys on pahinta. :)

      Ei siis mitään vaarallista, älä huoli. Kirurgille tms. ei mielestäni ole mitään syytä mennä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe