Miten saan VHSllä olevan videon tietokoneelle?
Miten?
3
467
Vastaukset
- Jan D
Kopioidaan ensin VHS DVD:levylle, sitten vaan DVD sellaiseen PC:een, missä on DVD:tä toistava ohjelma. Minä tulin ostaneeksi DVD/VHS-nauhurin, jolla kopiointi käy helpoiten. Teen kyllä muillekin ...
- s/pdif
Tietokoneessani on Hauppaugen analooginen TV-kortti. Olen kytkenyt S-VHS ET-videonauhurin audion ja videon lähdöt tietokoneeseen.
Kuvassa näkyvät TV-radiokortin johdot:
http://img114.imageshack.us/my.php?image=1313177imgbg2.jpg
Videokuvankäsittelyyn minulla on Pinnaclen Studio 9.4. Sillä voi määritellä, mihin formaattiin haluaa videotiedoston tallentaa. Toistaiseksi kaikki VHS>HDD siirrot ovat saaneet jäädä kiintolevylle sellaisenaan.
(OHO! Olipa hyvä ottaessani tämän kuvan tietokoneelle. Nimittäin HP:n oma 17" LCD kyrvähti takuuajan ulkopuolella ja nyt tässä korvaavassa ViewSonicin 19" LCD monitorissa on DVI-liitäntä. Nyt mä hokasin, että PC:n näytönohjaimen kortissa on DVI-liitäntä, joten huomenna, kun olen palkkatyön tehnyt, otan analoogisen VGA-kaapelin irti ja korvaan sen digitaalisella DVI-liitännällä.)- -"-
Olen näköjään vain haaroittanut videonauhurin RF-lähdön antennikaapelilla tietokoneelle (kuten kuvassa näkyy). FM-syöttö tulee omaa antennikaapelia myöden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627