Moi!
Kertoisitteko miten minun kannattaisi toimia pentukoirani kanssa, kun sillä on tavaton tarve purra ja ihan selvästi se saalistaa kättä, eikä esimerkiksi riepua tms. Riepuun se käy kiinni aika kevyesti, mutta käteen tarrautuu ihan kunnon otteella. Se on tietenkin vielä ihan pentu ja pureminen sikälikin ymmärrettävää, mutta mielestäni sillä on aika korkea taisteluhalu, enkä tahoisikaan sammuttaa sitä, joten kertokaapa miten kohdennan taisteluhalun motivaatiopatukkaan käden sijasta?
Entä mistä voi tilata laadukkaita motivaati/purupatukoita?
Hirveä halu purra
4
1120
Vastaukset
- mitä saa tehdä
Kerro sille mitä saa tehdä ja mitä ei. Niin yksinkertaista se on.
- ..noin..
..ota sellanen kiva asento ja sano ettei sinnuu saa purra ;) Hei, mene koirakouluun.. belkkariystävälliseen sellaiseen :) Joillekkin tää rotu on finni peffas.. Eivät osaa tehdä sille mitään. Näin näkemättä vaikea neuvoa.. Tsemppiä.
- kissa hullu
no jos kerran koira puree se on sen lapsuutta meiän koira puri pentuna mutta nyt se on rauhallinen
- k saku
jos koiralla on hyvät vietti ominaisuudet, se ei sammu jos sitä kieltää puremasta omistajaa!!! koiralta ei ikinä saa hyväksyä omistajan puremista. kunnon ravistukset ja rauhallisesti sanot ei! älä itse hätiköi vaan itsevarmin ja päättäväisin ottein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312