Moi!
Kertoisitteko miten minun kannattaisi toimia pentukoirani kanssa, kun sillä on tavaton tarve purra ja ihan selvästi se saalistaa kättä, eikä esimerkiksi riepua tms. Riepuun se käy kiinni aika kevyesti, mutta käteen tarrautuu ihan kunnon otteella. Se on tietenkin vielä ihan pentu ja pureminen sikälikin ymmärrettävää, mutta mielestäni sillä on aika korkea taisteluhalu, enkä tahoisikaan sammuttaa sitä, joten kertokaapa miten kohdennan taisteluhalun motivaatiopatukkaan käden sijasta?
Entä mistä voi tilata laadukkaita motivaati/purupatukoita?
Hirveä halu purra
4
1156
Vastaukset
- mitä saa tehdä
Kerro sille mitä saa tehdä ja mitä ei. Niin yksinkertaista se on.
- ..noin..
..ota sellanen kiva asento ja sano ettei sinnuu saa purra ;) Hei, mene koirakouluun.. belkkariystävälliseen sellaiseen :) Joillekkin tää rotu on finni peffas.. Eivät osaa tehdä sille mitään. Näin näkemättä vaikea neuvoa.. Tsemppiä.
- kissa hullu
no jos kerran koira puree se on sen lapsuutta meiän koira puri pentuna mutta nyt se on rauhallinen
- k saku
jos koiralla on hyvät vietti ominaisuudet, se ei sammu jos sitä kieltää puremasta omistajaa!!! koiralta ei ikinä saa hyväksyä omistajan puremista. kunnon ravistukset ja rauhallisesti sanot ei! älä itse hätiköi vaan itsevarmin ja päättäväisin ottein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069