ja antaa viikkotehtävän onnistumiselle piutpaut.
Ensinnäkään voittaa ei voinut kuin toinen joukkue. Eli tappion todennäköisyys suuri, vaikka panostaisi tehtävään paljonkin ja jompikumpi joukkue häviää varmasti.
Turhaa tuhlata oluita tehtävään. Olisi saanut BB pitkän nenän, kun asukkaat olisivatkin saaneet oluet käyttöönsä, eikätkä vain olisi tulleet härnätyiksi niillä.
Toisaalta mielenkiintoinen tehtävä, muttei loppuunajateltu loogisuuden puolesta!
viisainta olisi ollut
4
606
Vastaukset
- sirhamster
Ajattaelin tuossa just ihan samaa.. Saisivat juotavaa tosi pitkäksi ajaksi paljon kalliimmalla mitä heidän viikkobudjettinsa tulisi olemaan. Mutta tyhmiä kun ovat :P
Tosin en sitten tiedä miten THE ALLMIGHTY BB olisi siihen reagoinut. Joukkueilla oli hallussaan 168 tölkkiä juomaa... Olisi ollut aika kova temppu laittaa minimiveto ja juoda kahteen iltaan juomat kurkusta. Kerrankin olisi ollut juomaa enemmän kuin juoda jaksaa ja silti olisi jäänyt kohtuullinen budjetti tulevaksi viikoksi.
- säännöissä...
sanotaan että BB:n antamat tehtävät pitää tehdä...en nyt muista sanatarkasti miten se oli mutta kutakuinkin noin!! Jos he olis vetänyt koko homman ranttaliksi niin sanktiot olisivat voineet olla kovat!
- vain..
laittaa veto niin pieneksi kuin sallittu ja jättää ostamatta tölkeillä.
Sitten olisi voinut hoitaa asiallisesti tehtävän suorituksen.
Olisi riittänyt bissee hyväksi aikaa. Tietysti joku olisi kitannut osansa melko nopeasti.
Olisihan samalla tullut esiin holistitaipumukset, että osaako säästää pidemmäksi aikaa ja ruvetaanko kinuamaan toisten osuuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528