Käytöksellään ym. Teen yhtä "tutkimusta" aiheesta. Yksilöitähän kaikki on mut näin.
Miten amistytöt eroaa lukiolaistytöistä?
10
2699
Vastaukset
- AmispuolenTyttönen
ainakin... Lukiolaiset tytöt ovat jotenkin ns. "täydellisyyttä haluavia", niille ei kelpaa mikä tahansa... Ehkä vielä kovia arvostelemaan muita. Esittävät enempi jotain muuta kuin mitä oikeasti ovat ja luulevat olevansa parempia.
Amiksessa tytöt ovat "oma itsensä". Tyytyväisiä kaikkeen ja pyrkivät eteenpäin haluamallansa alalla.- yo-05
Heh, näin tämän keskustelun ja oli ihan pakko lukea näitä kommentteja. Mikähän siinä on, että pitää aina yleistää niin pirusti? Toki silloin kun olin vielä lukiossa, tuollaista kahtiajakoa tapahtui omalta osaltanikin toisinaan. Esim. lukiolaiset fiksumpia kuin ammattikoululaiset. Nyt kun jo vähän "aikuisempi" sitä on alkanut miettimään, että miksi ihmeessä sitä pitää aina ulkoryhmää mollata? Se on kuulkaas flikat sitä oman arvon kohotusta ja toisten väheksymistä..etnosentrismiä!
- yo-05
"Amiksessa tytöt ovat "oma itsensä". Tyytyväisiä kaikkeen " - Ei aina tarvitse olla tyytyväinen kaikkeen. Kuinka ihminen voi kehittyä ellei hän vaadi / osaa vaatia muutosta tilanteeseen? Silloin sitä vain jässähtää.
- hdfhh
amistytöt ne vaan tienaa enemmän! :)
- Minä. :)
..On kyllä aikas nokkavia mutta on niitä ns. normaalejakin jotka ei havittele täydellisyyttä.
Samallalailla ne eroavat kuin amispojat lukiolaispojista ;D ELI EI MITENKÄÄN! :D
Juttuja kulkee ja kulkee, mutta oikeasti niin ei ole. VOihan jotkut amis pojat luulla olevansa coolimpii mut ei tod. oo! :D- ********
voihan lukion käyneestä tytöstä tulla "amistyttö" eikä tämä fakta muuta hänen luonnettaan yhtään tai toisin päin, amistytöstä tulee lukiotyttö. erittäin typerää yleistystä tällainen.
- lakkiamis
että lukion käyneenä ja nyt amiksessa opiskelevana oon poiminu "parhaat puolet" molemmista "ryhmistä". Joo, kyllä amiksessa on niitä tyyppejä, jotka oikeasti on vähän hitaita ja joiden päättelykyky ei oo hirmu korkee mut kyllä ne silti pärjää elämässä. Lukiossakin on semmosia tyhjäpäitä että ei millään käsitä miten ne on valinneet lukio-opinnot. Toisaalta taas lukiolaisten piireissä esiintyy joskus hirveää snobbailua, mitä en siedä ollenkaan.
Viihdyin lukiossa ja viihdyn ihan hyvin amiksessakin. - idioottimaista
lakkiamis kirjoitti:
että lukion käyneenä ja nyt amiksessa opiskelevana oon poiminu "parhaat puolet" molemmista "ryhmistä". Joo, kyllä amiksessa on niitä tyyppejä, jotka oikeasti on vähän hitaita ja joiden päättelykyky ei oo hirmu korkee mut kyllä ne silti pärjää elämässä. Lukiossakin on semmosia tyhjäpäitä että ei millään käsitä miten ne on valinneet lukio-opinnot. Toisaalta taas lukiolaisten piireissä esiintyy joskus hirveää snobbailua, mitä en siedä ollenkaan.
Viihdyin lukiossa ja viihdyn ihan hyvin amiksessakin.Tää nyt ihan sama asia kun että miten saarioisten työntekijät eroavat atrian työntekijöistä.. tai jotain vastaavaa.
Mikä hiton juttu toi oli että amistytöt on tyytyväisiä kaikkeen?? Häh? En minä ainakaan.
Yritä keksiä joku vähemmän idioottimaisempi tutkimus. Mikäköhän teillä aiheena on? Tutki mielummin vaikka sitä miksi näitten kahden ryhmän välille syntyy väittelyitä.
Teinit haluu pätee?
- ja mihinköhän
sä tätä tutkimusta teet? hehe...hyvä vitsi...
Mutta pirun provo! non niin nyt kaikki tappelemaan kummat on parempia...amikset vai lukiolaiset! Mun mielestä lukiolaiset... jepjep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975979
- 2103304
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663268Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183225Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162495Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242464Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282323- 2551978
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441606- 61378