Krissekin käy palstoilla kun kutsui Tapsuliinia TAPSUKAKSI ja Tapsuliini-Tapsukka oli tapansa mukaan jäykkä kuin kakkakökkäre vaikka yrittikin harvahampaillaan esittää huvittanutta vaikka varmasti ymmärsi jääneensä statistiksi Krissen showssa. Krisse heti alkuun kehui syöneensä ihanan aamiaisen. Herää järkyttävä epäilys: olisiko Herran Kansantaiteilija lähettänyt huomenlahjana Krisselle oman peltotilkun tuotteita (jotta Krisse olisi kiltti Tapsukalle)!? Ilmankos Krisse olikin kuin "huumeissa" ja puhui tavallista sekavampia! Niissä luomutuotteissa täytyy olla jotain miestä väkevämpää...
Tällä hetkellähän tämä palsta on tietysti "kuollut" koska fanaatikkofanit ovat TV:n äärellä kieli pitkällä, pyörtymisen partaalla, pöksyt märkinä ja videot/dvdt käyvät kuumina. Justinaxkin joutuu koko ajan hengittämään hajusuolaa jotta ei pyörtyisi ihastuksesta!!! Ja kun ohjelma loppuu niin lyön vetoa, että TV:n ääressä makaa pyörtyneinä, onnellinen ilme katsoillaan ja silmät nurinpäin päässä muutama kukkahattutäti !!!! Huomenna kun kadulla tulee vastaan täti-ihmisiä joilla ei ole pupilleja laisinkaan silmissä vaan pelkkä valkoinen transsipallo joka välkkyy kuin paloauton vilkut hokien samalla Tapsukkan nimeä ja heiluttaen sytkäreitä ilmassa, niin tiedätte, että siinä menee Tapsuliinin kukkahattutätikansaa!!! Eläköön Suomen tätiKANSA!
TAPSUKKA TELEVISIOSSA !!!!!!
73
2618
Vastaukset
- Kikka
HAHHAAHHAA! ;D;D Voi voi sentään... Ottaako noin koville, kun Tapsa oli kerrassaan suurenmonmoinen tuossa ohjelmassa. Ette pääsekkään tosikoksi haukkumaan. Räppäsikin niin komeesti :D
Eikä ollut Krisse sekaisin mistään Kansanpellon luomuvihanneksista, vaan Tapsan karismasta. Uskomaton karisma miehellä ! - hoijaa...
Rupeat toistamaan itseäsi. Ei jaksanut edes hymyilyttää...
- Amppari
Olihan tuo hauska stoori. Minua ainakin hekottelin täälä sitä lukiessani melkoisen railakkaasti, mutta hauska ja veikeä oli Tapsakin Krisse-showssa. Siis hän oli todella edukseen. Tapsa on selvästikkin tälläisissä ohjelmissa parhainmillaan, jossa pääsee hassuttelemaan ja improvisoimaan. Jotkut tavalliset TV-haastattelut menee usein vähän järmäämiseksi.
Tapsan rap- esitys oli mainio ja muutenkin nokkelan ja sanavalmiin oloinen mies. Myös lopussa ollut näytelmä oli hauska.Itseironiaakin löytyy. Lisäksi käyttäytyi ihan hyvin, oli hyvällä asenteeella mukana ohjelmassa. Oli tyylikäs ja karismaattinen, niin että jopa Krisse ja Maija vilkkumaakin tuntui huumaantuneen. - hoijaa
kukahan mahtaa toistaa itseään Justiinax?
kysyy vain yksi muskettisoturi kaikkien puolesta - ole justiinax
hoijaa kirjoitti:
kukahan mahtaa toistaa itseään Justiinax?
kysyy vain yksi muskettisoturi kaikkien puolestaEnkä edes mikään Tapsa-fani. Rupeaa vain kyllästyttämään toi vanhan vitsin toisto ilman hauskoja uudistuksia. Sä olet ilmeisesti "kari fani" tai joku vastaava järjen jättiläinen joka psykoosissa täällä riehuu.
- sippmuH
Amppari kirjoitti:
Olihan tuo hauska stoori. Minua ainakin hekottelin täälä sitä lukiessani melkoisen railakkaasti, mutta hauska ja veikeä oli Tapsakin Krisse-showssa. Siis hän oli todella edukseen. Tapsa on selvästikkin tälläisissä ohjelmissa parhainmillaan, jossa pääsee hassuttelemaan ja improvisoimaan. Jotkut tavalliset TV-haastattelut menee usein vähän järmäämiseksi.
Tapsan rap- esitys oli mainio ja muutenkin nokkelan ja sanavalmiin oloinen mies. Myös lopussa ollut näytelmä oli hauska.Itseironiaakin löytyy. Lisäksi käyttäytyi ihan hyvin, oli hyvällä asenteeella mukana ohjelmassa. Oli tyylikäs ja karismaattinen, niin että jopa Krisse ja Maija vilkkumaakin tuntui huumaantuneen.TAPSA ON MAHTAVA
- teikäläisellä
sippmuH kirjoitti:
TAPSA ON MAHTAVA
pupillit päässä tänään?
- mahtava
sippmuH kirjoitti:
TAPSA ON MAHTAVA
MAHA;DD
- Huhhh!
vaikka oliskin kukkahattutädit kumossa? Mitä se sun elämääs liikauttaa? Hanki oma elämä ettei tarvi riekkua täällä lapsellisuuksia.
- Tosikkox?
Älä nyt viitsi tosikkox-Justiinax! Hankipahan rauhoittavia ja pistä Tapsuliini-levy tai dvd pyörimään niin eiköhän ala sullakin ainakin sukkahousut pyörimään jaloissasi ja pääsikin rupeaa heilumaan niin että kusi loiskuu!
Tuo kukkahattutädit kumossa on muuten loistava veto!
- Maruzela
Tapsa oli NIIIIN ihana Krissen ohjelmassa . Hauska, rento ja vapautunut. Sellainen kun hän keikoillaankin on: Pilkettä silmässä ja huumori huulilla .
Kyllä suu on nyt niin messingillä ,ettei mitkään vinoilu ja naljailu yritykset saa tätä hymyä hyytymään. Tuota aiheen aloittajan kirjoittamaa juttuakin nauroin mielettömästi, vaikka sen tarkoitus ilmeisesti onkin Tapsa- faneja ennemminkin ehkä ärsyttää.
Maija Vilkkumaa oli ohjelmassa vähemmän äänessä, mutta sehän ei minua haitannut yhtään.
Upeesti tapsa veti pätkän Delilahista ja se Tapsan trumpettisoolo suulla tehtynä siinä välissä kuulosti aika aidolta :)
Krisse tuntui arvostavan Tapsaa ja myös Villkumaatakin kovasti. Krissen lohkaisut saivat Tapsankin nauramaan kovasti. Esim. se letkautus kun Krisse sanoi Tapsan uuden levyn nimeksi vahingossa " Kulkusmies" oli mainio ;D
Ja siinä näytelmässä kun Tapsa innostui räppäämään seisaaltaan niin Krisse käski Tapsan istua alas ;D
Nyt kyllä todella toivoin ,että kaikki Tapsaa tosikoksi, ylimieliseksi yms. mollanneet olisivat katselleet tuon ohjelman, niin olisivat hekin nähneet sitä Tapsaa joka keikoillaan niin yleisöään hurmaa. Viihdyttävä esiintyjä.- Tupsuliini
Olen vuosikymmeniä seurannut tämän laulajan uraa ja käynyt mieheni kanssa hänen konserteissaan. Olimme surullisia, kun hän jossakin vaiheessa uupui pitkän uran tehneenä. Nyt iloitsemme, että voimia löytyy jälleen tuoda ihmisille elämyksiä. Muutama teksti viimeisellä levyllä on liikuttanut erityisesti miestäni, mutta Tapanin tangolevyä hän "rakastaa". Itse pidän enemmän esim. niistä ihanista Amado Mio -levyn tulkinnoista ja onhan sitä vuosien mittaan eletty suruja ja iloja hänen musiikkinsa tahtiin.
Sattumalta katselimme Krissen ohjelmaa ja se oli hauska. Jaksamisia Tapanille siitäkin huolimatta, että tämänkään palstan kommentit eivät aina niin mieltä ylentäviä ole. Mutta yleisöllä on valinnan vapaus...
- Ansku.
Olen alle kolmekymppinen , mutta oonhan mie tietysti täti , kun mun veljellä on vauva, mutta se kukkahattu multa kyllä puuttuu. Pitäis varmaan hommata ? ;-)
Tapsa oli Krisse showssa aivan ihku. Maija Vilkkumaa ja Krissekin jäivät statisteiksi. Se Tapsan rap- esitys siinä levy-yhtiö näytelmässä oli kyllä maanmainio " Tapsukainen tänne tuli esittäytymään..." ;-DD
Huvitti kans se kun Tapsa sanoi ,että takahuoneissa ei useinkaan ole ollenkaan naulakoita, niin täytyy itse aina kulkea vasara ja naula mukana keikoilla :-) - "Lumiperhonen"
Hienosti Tapsa esiintyi ja käyttäytyi. Oli huumorintajuinen yms. Ei pitäisi nyt arvostelijoidenkaan mistään valittaa.
- PÖH!
Känkkäränkkä-Tapsasta en tykkää, mutta tuollaista hyväntuulista ja hauskaa Tapsaa ei voi vastustaa. Oli kyllä niin suloinen ja hauska siinä Krissessä ,että olisin voinut pussata vaikka puhki koko suun siltä ( Kuten R.A.K.A.S- laulussa sanotaan ).
Meikäläinen taisi kyllä vähäksi aikaa vajota transsiin siinä TV:n ääressä, mutta aamulla ,kun peilista katsoin, niin kyllä mulla pupillit näyttää silmissä olevan vielä ihan tallella ;D - Kanalja
Katselin Krisse-showta eilen. Kyllä näkyy ikä painavan jo Tapsukkaakin. Näittekö sisääntulon? Tapsukka oli suorastaan hätää kärsimässä, kun hän huomasi, että hänen pitäisi kävellä portaat alas. Hänhän pysähtyi hetkeksi portaiden yläpäähän. Onneksi portaissa oli kaidepuut, ja Tapsukka pääsi portaat alas ilman apua. Saa nähdä, montako vuotta hän vielä pärjää ilman rollaattoria.
Kun keskustelu ohjautui esiintymispaikkojen takahuoneisiin, sanottiin, että olisi mukavaa, jos takahuoneissa olisi WC. Tapsukka totesi, että olisihan ikävää, jos koko tauko menisi jonottamiseen, naistenvessoissa kun on niin valtavat jonot. "En ole kylläkään käynyt", vakuutti Tapsukka. Onneksi WC:n puuttuminen ei ole Tapsukalle ongelma. Hänhän suosii tunnetusti ulkoilmakäymälöitä.- ihan pilvessä
illan Krisse Showssa. Niin omituisesti mies käyttäytyi.
Järkyttävän törkeältä kyllä tuo trumpettisoolon tekeminen takapuolesta tuntui, samalla imitoiden äänen muka suustaan.
Tuollaisella käytöksellä varustettua ihmistä ei voi päästää televisoon, ei ainakaan ennen klo.23.00!!!
Onneksi Danny käyttäytyy paljon herrasmiesmäisemmin ja sen fanikerhoon kyllä liitynkin. - Kikka
ihan pilvessä kirjoitti:
illan Krisse Showssa. Niin omituisesti mies käyttäytyi.
Järkyttävän törkeältä kyllä tuo trumpettisoolon tekeminen takapuolesta tuntui, samalla imitoiden äänen muka suustaan.
Tuollaisella käytöksellä varustettua ihmistä ei voi päästää televisoon, ei ainakaan ennen klo.23.00!!!
Onneksi Danny käyttäytyy paljon herrasmiesmäisemmin ja sen fanikerhoon kyllä liitynkin.Keksittyä juttua. Suullaan se sen trumpettisoolon teki, HÖHLÄ!
- Kikka
Tottakai se pysähtyi, kun Maija Villkumaa meni sen edellä ja pysähtyi . Ei Tapsa sen niskaan sieltä takaa voinut rynniä. Olisivat molemmat vielä kierineet ne raput alas.
Tapsaa ei ikä paina. On reippaan ja rempseän oloinen mies. Viime kevättalvella oli hiihtänyt 90 kilometrin lenkin hiihtokilpailuissa. Tee itse perässä jos pystyt. - Kanalja
Kikka kirjoitti:
Tottakai se pysähtyi, kun Maija Villkumaa meni sen edellä ja pysähtyi . Ei Tapsa sen niskaan sieltä takaa voinut rynniä. Olisivat molemmat vielä kierineet ne raput alas.
Tapsaa ei ikä paina. On reippaan ja rempseän oloinen mies. Viime kevättalvella oli hiihtänyt 90 kilometrin lenkin hiihtokilpailuissa. Tee itse perässä jos pystyt."Viime kevättalvella oli hiihtänyt 90 kilometrin lenkin hiihtokilpailuissa. Tee itse perässä jos pystyt."
...tein edellä, minä näet olen kyseisen hiihtokilpailun voittaja. - Kikka
Kanalja kirjoitti:
"Viime kevättalvella oli hiihtänyt 90 kilometrin lenkin hiihtokilpailuissa. Tee itse perässä jos pystyt."
...tein edellä, minä näet olen kyseisen hiihtokilpailun voittaja.Onnitteluni sitten vaan.
- Kansakunnan historioitsija
Kikka kirjoitti:
Tapsaa ei ikä paina. On reippaan ja rempseän oloinen mies. Viime kevättalvella oli hiihtänyt 90 kilometrin lenkin hiihtokilpailuissa. Tee itse perässä jos pystyt.Hiljattain 99 vuotta täyttänyt historioitsija ja akateemikko Eino Jutikkalakin hiihti kuulemma vielä muutama vuosi sitten ja vielä viime kesänä kuulemma leikkasi nurmikkoakin. Silti hänkin käyttää rollaattoria.
- Ansku.
Kansakunnan historioitsija kirjoitti:
Hiljattain 99 vuotta täyttänyt historioitsija ja akateemikko Eino Jutikkalakin hiihti kuulemma vielä muutama vuosi sitten ja vielä viime kesänä kuulemma leikkasi nurmikkoakin. Silti hänkin käyttää rollaattoria.
Siinä on vaan se "PIENI" ero ,että Tapsa ei ole 99- vuotias, vaan vasta 57-vuotias. Eli Tapsa ei piiiiitkääään aikaan tarvitse mitään rollaattoria. Ehkä ei koskaan. Kun harrastaa liikuntaa niin pysyy hyvässä kunnossa.
( Mun mammani on 93-vuotias ei tarvitse ,eikä suostu käyttämään rollaattoria. Koska se on kuulemma hänen mukaansa tarkoitettu vain VANHOILLE ihmisille :)
Pappani kuoli 86- vuotiaana ,eikä hänkään tarvinnut rollaattoria, vaikka paljon liikkellä olikin kävi lenkillä ja omakotitalossa kun asui, niin teki pihatöitä yms.. ) - heh
Kikka kirjoitti:
Keksittyä juttua. Suullaan se sen trumpettisoolon teki, HÖHLÄ!
Kikka taas äänessä, ai että ihan suullaan teki sen soolon! Ootko Kikka nyt ihan varma? Kuinkas sen todistat?
Kyllä on Kikka vaan jaksaa. Käypä tarkistuttamassa läkkeittesi määrien oikeellisuus ja muutenkin vähän juttelemassa tohtorisedän kanssa... - Kummaa että
Ansku. kirjoitti:
Siinä on vaan se "PIENI" ero ,että Tapsa ei ole 99- vuotias, vaan vasta 57-vuotias. Eli Tapsa ei piiiiitkääään aikaan tarvitse mitään rollaattoria. Ehkä ei koskaan. Kun harrastaa liikuntaa niin pysyy hyvässä kunnossa.
( Mun mammani on 93-vuotias ei tarvitse ,eikä suostu käyttämään rollaattoria. Koska se on kuulemma hänen mukaansa tarkoitettu vain VANHOILLE ihmisille :)
Pappani kuoli 86- vuotiaana ,eikä hänkään tarvinnut rollaattoria, vaikka paljon liikkellä olikin kävi lenkillä ja omakotitalossa kun asui, niin teki pihatöitä yms.. )Tapsuliini on noin lihava jos muka harrastaa liikuntoa säännöllisesti,ne tabutko turvottaa?
- Kikka
Kummaa että kirjoitti:
Tapsuliini on noin lihava jos muka harrastaa liikuntoa säännöllisesti,ne tabutko turvottaa?
Mene nyt jo aukomaan sitä päätäs johonkin muualle. Tapsa on komea ja charmikas mies. Ei näytä lähellekkään 65- vuotiaalta.
Tapsa ei ole mikään lihava. Hän on just sopivissa/normaali mitoissa. Pientä mahaa saa miehellä ollakkin. - Kikka
heh kirjoitti:
Kikka taas äänessä, ai että ihan suullaan teki sen soolon! Ootko Kikka nyt ihan varma? Kuinkas sen todistat?
Kyllä on Kikka vaan jaksaa. Käypä tarkistuttamassa läkkeittesi määrien oikeellisuus ja muutenkin vähän juttelemassa tohtorisedän kanssa...Kyllähän sen nyt kaikki huomas ,että suullaan se sen äänen teki. Sitä tarvitse mitään todistella.
Minä suosittelisin kyllä sulle jotain pikaista apua noihin sun harha-aistimuksiisi. - mukava kaljamahahan
Kikka kirjoitti:
Mene nyt jo aukomaan sitä päätäs johonkin muualle. Tapsa on komea ja charmikas mies. Ei näytä lähellekkään 65- vuotiaalta.
Tapsa ei ole mikään lihava. Hän on just sopivissa/normaali mitoissa. Pientä mahaa saa miehellä ollakkin.sillä on. Taitaa ohra maistua vapaa-aikana. Ja sitähän riittää.
- tuo
Kikka kirjoitti:
Tapsa ei ole mikään lihava. Hän on just sopivissa/normaali mitoissa. Pientä mahaa saa miehellä ollakkin.meidän Tapsuliini on. Jos Tapsuliinimme olisi muija(x), ja monenhan mielestä hän on, niin epäilisin häntä tiineeksi vaan toisaalta mistä sitä koskaan tietää...
Mistä me tiedämme mitä Tapsuliini on kikkaillut... - lämpimästi
Kikka kirjoitti:
Kyllähän sen nyt kaikki huomas ,että suullaan se sen äänen teki. Sitä tarvitse mitään todistella.
Minä suosittelisin kyllä sulle jotain pikaista apua noihin sun harha-aistimuksiisi.charmikurssia eikä pieni hippu huumorintajuakaan olisi pahitteeksi;DD
- Kikka
tuo kirjoitti:
meidän Tapsuliini on. Jos Tapsuliinimme olisi muija(x), ja monenhan mielestä hän on, niin epäilisin häntä tiineeksi vaan toisaalta mistä sitä koskaan tietää...
Mistä me tiedämme mitä Tapsuliini on kikkaillut...Sun juttus on kyllä aivan naurettavia.
- kuitenkin otat
Kikka kirjoitti:
Sun juttus on kyllä aivan naurettavia.
ne kuolemanvakavasti. Aika ristiriitainen purkaus sinänsä.
- Elossa vuodesta 1926
Ansku. kirjoitti:
Pappani kuoli 86- vuotiaana ,eikä hänkään tarvinnut rollaattoria, vaikka paljon liikkellä olikin kävi lenkillä ja omakotitalossa kun asui, niin teki pihatöitä yms.. )Ei liity varsinaisesti asiaan, mutta alle 60-vuotiaillekin "rautakärry" voi toki olla tarpeellinen vakavan huimauksen takia. Itse en käytä mitään liikkumisen apuvälinettä, mutta tiedän erään 42-vuotiaan, joka pysyy tuskin ollenkaan pystyssä ilman rollaattoria. Alkoholilla tosin on osuutta asiaan. Vanhemmalla iällä rollaattori voi toki olla vaikkapa kauppareissulla varsin hyvä väline, vaikka kävely sujuisi ilmankin. Kauppakassien kuljettamista ajatellen lähinnä.
- et silleen
Kikka kirjoitti:
Kyllähän sen nyt kaikki huomas ,että suullaan se sen äänen teki. Sitä tarvitse mitään todistella.
Minä suosittelisin kyllä sulle jotain pikaista apua noihin sun harha-aistimuksiisi.Kyllä sä Kikka tarviit itse pikaista apua jonnekkin ton Kansa sekoilusi kanssa.
Sano muuten Justiinaxulle terveisiä - Juippi`
et silleen kirjoitti:
Kyllä sä Kikka tarviit itse pikaista apua jonnekkin ton Kansa sekoilusi kanssa.
Sano muuten Justiinaxulle terveisiäKikka ja Justiinax on sama henkilö
- nixunaxu
Juippi` kirjoitti:
Kikka ja Justiinax on sama henkilö
Luulen että nimimerkki "et sillee" tajusi että Kikka ja Justiinax on sama, muuten vaan pyysi Kikan kertomaan terveiset Justiinaxulle!
Todellakin Justiinax on itse täällä osoittanut kuinka kahjo hän on, eipä olisi käynti tohtorisedällä pahitteeksi sillä höperöllä vanhallapiialla, kaikkine sivupersoonineen! nixunaxu kirjoitti:
Luulen että nimimerkki "et sillee" tajusi että Kikka ja Justiinax on sama, muuten vaan pyysi Kikan kertomaan terveiset Justiinaxulle!
Todellakin Justiinax on itse täällä osoittanut kuinka kahjo hän on, eipä olisi käynti tohtorisedällä pahitteeksi sillä höperöllä vanhallapiialla, kaikkine sivupersoonineen!Tiedoksi vaan ,että en ole vanhapiika ,enkä höperö ja toi tohtorisetä kohkaaminen alkaa olla jo aika väsynyttä juttua. Keksisitte joskus jotain muuta edes.
- me!
Justiinax kirjoitti:
Tiedoksi vaan ,että en ole vanhapiika ,enkä höperö ja toi tohtorisetä kohkaaminen alkaa olla jo aika väsynyttä juttua. Keksisitte joskus jotain muuta edes.
kyllä sä justiinax olet melko höperö ja säälittävä tapaus. Ei tarvi paljoa juttujasi lueskella kun sen huomaa. Taidat nauttia jokaisesta vittuiluviestistä minkä saat. Melko säälittävää.
- Pappatska
Tapsoja on maailman sivu kutsuttu Tapsukoiksi.
Jo kauan ennen sinun syntymääsi.- muita osanottajia
lainkaan, ja olikohan se vain 9 km lenkki?
Hyvä tapsu, reilu lapin karpaasi! - Kikka
muita osanottajia kirjoitti:
lainkaan, ja olikohan se vain 9 km lenkki?
Hyvä tapsu, reilu lapin karpaasi!No, kyllä se 90 kilometriä oli ja oli siinä paljon muitakin osallistujia. Tapsahan hiihti tuon lenkin yhdessä Pertti Ukkolan ja jonkun toisen miehen kanssa.
- Tapsalta, ehkä
Kikka kirjoitti:
No, kyllä se 90 kilometriä oli ja oli siinä paljon muitakin osallistujia. Tapsahan hiihti tuon lenkin yhdessä Pertti Ukkolan ja jonkun toisen miehen kanssa.
kannattaisikin keskittyä enemmän tuonkaltaisiin harrastuksiin ja vähemmän siihen "laulutaiteeseen."
Tai jos tapsa ja pertti ryhtyisivät vaikka vapaapainijoiksi, saahan siinäkin hommassa olla yleisön edessä? - Ansku.
Tapsalta, ehkä kirjoitti:
kannattaisikin keskittyä enemmän tuonkaltaisiin harrastuksiin ja vähemmän siihen "laulutaiteeseen."
Tai jos tapsa ja pertti ryhtyisivät vaikka vapaapainijoiksi, saahan siinäkin hommassa olla yleisön edessä?Kyllä Tapsa on laulajana parhainmillaan ja ominmillaan. Hiihtäminen on vaan yksi kiva vapaa-ajan harrastus ja hyvä kuntoilumuoto, niin että jaksaa laulajanammatissaankin.
Vapaapaini ei taida olla oikein Tapsan juttuja. Pertti Ukkola on kyllä varmaan siinä hommassa expertti. - sillä
en minä ole ikipäivänä kuullut ketään tosissaan Tapsukaksi kutsuttavan!!!! No, ehkä teikäliinin suvussa?
- Vapaapainin epäviralliset S...
Ansku. kirjoitti:
Kyllä Tapsa on laulajana parhainmillaan ja ominmillaan. Hiihtäminen on vaan yksi kiva vapaa-ajan harrastus ja hyvä kuntoilumuoto, niin että jaksaa laulajanammatissaankin.
Vapaapaini ei taida olla oikein Tapsan juttuja. Pertti Ukkola on kyllä varmaan siinä hommassa expertti.No, kerrottiinhan aikoinaan tosihuhuina, että Tapsuliini ja Pertsaliini harrastavat ns. vapaapainia voimallisestikin ihan vapaa-aikanaan ja mielellään... Mistä muuten tämä Pertsaliini tähän keskusteluun "yllättäen" tupsahti????
- Hiihtolaji taisi
Kikka kirjoitti:
No, kyllä se 90 kilometriä oli ja oli siinä paljon muitakin osallistujia. Tapsahan hiihti tuon lenkin yhdessä Pertti Ukkolan ja jonkun toisen miehen kanssa.
olla "miesten takaa-ajo" kun Taosuli osallistui;D Ukkolan kanssahan hänellä on ollut ennenkin vispilänkauppaa ja ovat "saunoneet" yhdessä;DD
- OK.
Vapaapainin epäviralliset S... kirjoitti:
No, kerrottiinhan aikoinaan tosihuhuina, että Tapsuliini ja Pertsaliini harrastavat ns. vapaapainia voimallisestikin ihan vapaa-aikanaan ja mielellään... Mistä muuten tämä Pertsaliini tähän keskusteluun "yllättäen" tupsahti????
Tapsa ja Pertti ovat pitkäaikaisia ystäviä. Molemmilla on perhe eli vaimo ja lapsia, joten pois tuollaiset turhat huhut.
- Kikka
Hiihtolaji taisi kirjoitti:
olla "miesten takaa-ajo" kun Taosuli osallistui;D Ukkolan kanssahan hänellä on ollut ennenkin vispilänkauppaa ja ovat "saunoneet" yhdessä;DD
No justiinsa juu... Kumman sinisilmäsiä olette aina uskomaan noita tietynlaisia huhuja.
- PÖH!
No, kerrottiinhan aikoinaan tosihuhuina, että Tapsuliini ja Pertsaliini harrastavat ns. vapaapainia voimallisestikin ihan vapaa-aikanaan ja mielellään... Mistä muuten tämä Pertsaliini tähän keskusteluun "yllättäen" tupsahti????
Jätähän ne likaiset yksityiskohdat vaan ihan omaan tietoosi. Jookosta ?
Oikeasti minä en usko ,että Tapani ja Pertti olisivat sentään NIIN läheisiä ystävyksiä, kun tuollaiset huhut antava ymmärtää. - Janskuli
Hiihtolaji taisi kirjoitti:
Tuo "miesten takaa-ajo" alkoi naurattamaan ;DD
- Tarkenna tietosi
Missä lehdessä ja milloin on näin kirjoitettu? Joskus on ainakin vanhassa Hymyssä ollut yhteiskuva Tapsasta ja Pertsasta, mutta mistään yhteisharrastuksesta ei ollut mainintaa.
heippa
sinä joka et tunnu niin kovasti pitävän tapsukasta ,anna meidän muiden silti pitää. luulatavasti kukaan fani ei pidä tekstistäsi ,mutta tottahan on todettava että tapsa oli erittäin rento ja hyväntuulinen eilen krisse showssa.saa nähdä miten käy lauantaina nevadassa mutta luultavasti tapsa ottaa pisteet kotiin sieltäkin.
toivottavasti löydät oman suosikkisi että pääset hehkuttamaaan terveisin yks tapsukka fani
ps.voi olla että tänään on ollut kukkahattu päälllä.- Kikka
Hyvin kirjoitettu ! :)
Malttamattomana odotan jo sitä huomista Nevada- ohjelmaa. Kyllä Tapsa varmasti taas on loistokas siinäkin ohjelmassa. - NIMITTÄIN HUOMENNA
Kikka kirjoitti:
Malttamattomana odotan jo sitä huomista Nevada- ohjelmaa. Kyllä Tapsa varmasti taas on loistokas siinäkin ohjelmassa.Minäkin odotan m a l t t a m a t t o m a n a sitä ohjelmaa! Tuskin jaksan yötäni nukkua. Sitten pääsee taas huomenna tänne kommentoimaan Tapsuliinin naurettavia manöövereitä!!! Hyvin kirjoitettu, Kiksuliini! Bis morgen meine liebe Eva Braun!
- malttaa jättää
ne pilvipuuhat nevada-ohjelmassa.Ja käyttäityisi muutenkin edes hiukan sivistyneemmin.
Ei niitä alapään juttuja ole tarkoitettu koko perheen viihdeohjelmaan.
Toivon mukaan ei myös ala jollottamaan ohjelmassa.
HYvä hyvä Tapsu, forever!!!! - OK.
NIMITTÄIN HUOMENNA kirjoitti:
Minäkin odotan m a l t t a m a t t o m a n a sitä ohjelmaa! Tuskin jaksan yötäni nukkua. Sitten pääsee taas huomenna tänne kommentoimaan Tapsuliinin naurettavia manöövereitä!!! Hyvin kirjoitettu, Kiksuliini! Bis morgen meine liebe Eva Braun!
Mahtoi sinua ottaa pattiin, kun Tapsa oli niin charmantti, karismaattinen, hauska, huumorintajuinen ja ihana Krisse-showssa.
Et päässyt moittimaan kiukuttelusta ja huonosta käytöksestä muutenkaan, vaan pitää nyt sitten keksimällä keksiä edes jotain moitittavaa tai jos/kun et muuta keksi, niin sitten täytyy haukkua Tapsan fanit.
Tapsa oli edukseen Krisse-showssa ja varmasti on huomennakin Nevadassa. - oukkidoukki*
malttaa jättää kirjoitti:
ne pilvipuuhat nevada-ohjelmassa.Ja käyttäityisi muutenkin edes hiukan sivistyneemmin.
Ei niitä alapään juttuja ole tarkoitettu koko perheen viihdeohjelmaan.
Toivon mukaan ei myös ala jollottamaan ohjelmassa.
HYvä hyvä Tapsu, forever!!!!Kyllähän Tapsukka ihan sivistyneesti ainakin tuossa Krisse-showssa käyttäytyi.
Ajattelin aluksi ,että miten pinna mahtaa kestää Krissen blondimaista hössötystä , mutta mallikkaasti Tapsa homman klaarasi. Siinäkin kohtaa jossa Tapsukka kertoi juttua siitä ,kun ei yhteen aikaan muistanut miten "Päättyneet on päivät "- laulu alkaa alkoi Krisse hölötämään Tapsan jutun päälle, niin Tapsa sanoi vaan nauraen ,että :" Kuuntele hei ".
Eikä Tapsukka niitä alatyylin juttujakaan ohjelmassa viljellyt. sen "Ukko-Nooa"- biisin sanoja vähän muutti siihen suuntaan, kun lauloi ,että "Ukko-Nooa, Ukko-Nooa, oli kunnon mies. Kun hän meni saunaan, pisti pöksyt peräkaulaa..." mutta Krisse sitten keskeytti ja käski Tapsukan istua alas :) - Kikka
NIMITTÄIN HUOMENNA kirjoitti:
Minäkin odotan m a l t t a m a t t o m a n a sitä ohjelmaa! Tuskin jaksan yötäni nukkua. Sitten pääsee taas huomenna tänne kommentoimaan Tapsuliinin naurettavia manöövereitä!!! Hyvin kirjoitettu, Kiksuliini! Bis morgen meine liebe Eva Braun!
Ei sun kannata sitä ohjelmaa katsella. Vedä vaan ennemmin nahkapökät jalkaasi ja lähde iskemään mies itsellesi ravintolasta. Kaappih..o !
- suosittelen
Kikka kirjoitti:
Ei sun kannata sitä ohjelmaa katsella. Vedä vaan ennemmin nahkapökät jalkaasi ja lähde iskemään mies itsellesi ravintolasta. Kaappih..o !
että häippäset huitsin nevadaan! Kikka alias PÖH alias Justiinax alias muijax alias.... Onkos monipersoonallisuusongelmia ja meinaatkos tulla taas viiden-kuuden aikaan aamusta palstalle näpyttelemään jollakin nilkillläsi? Eikö uni maita? Vai eikö lääkitys tehoa?
- PÖH!
suosittelen kirjoitti:
että häippäset huitsin nevadaan! Kikka alias PÖH alias Justiinax alias muijax alias.... Onkos monipersoonallisuusongelmia ja meinaatkos tulla taas viiden-kuuden aikaan aamusta palstalle näpyttelemään jollakin nilkillläsi? Eikö uni maita? Vai eikö lääkitys tehoa?
Minä EN OLE Kikka, mutta se on todettava, että minunkin mielestäni vaikuttaa siltä ,että nimimerkkien ;" Kikka " ja " Justiinax " takana on sama henkilö.
Mielestäni täällä voisi myöskin nuo homottelu- puheet jättää pois puolin ja toisin. Ne ovat lapsellisia ja asiattomia. - Kikka
suosittelen kirjoitti:
Mulla ei ole mitään ongelmia, mutta entä itselläs ?
- Beroccaa
Kikka kirjoitti:
Mulla ei ole mitään ongelmia, mutta entä itselläs ?
se auttaa
Kikka kirjoitti:
Malttamattomana odotan jo sitä huomista Nevada- ohjelmaa. Kyllä Tapsa varmasti taas on loistokas siinäkin ohjelmassa.heippa
terkut ratsastustunnilta .vielä ehditään käydä saunassa ennen illan kohokohtaa eli nevadaa.kyllä mä uskon että tapsa kerää pisteeet kotiin.toivottavasti muut ikävän kirjoittajat saavat luun kurkkuun koska tapsa on hyvä eikä sille muuta voi..uus levykin on tosi hyvä,mun mielestä paras kappale on kesäyö mutta pidän myös elokuun yöstä ja tästä kulkusmiehestä.
mukavaaa lauantaita- Maruzela
melina2 kirjoitti:
heippa
terkut ratsastustunnilta .vielä ehditään käydä saunassa ennen illan kohokohtaa eli nevadaa.kyllä mä uskon että tapsa kerää pisteeet kotiin.toivottavasti muut ikävän kirjoittajat saavat luun kurkkuun koska tapsa on hyvä eikä sille muuta voi..uus levykin on tosi hyvä,mun mielestä paras kappale on kesäyö mutta pidän myös elokuun yöstä ja tästä kulkusmiehestä.
mukavaaa lauantaitaJuu, kyllä Tapsa varmasti on taas edukseen siinä Nevada-ohjelmassa, kuten Krisse-showssakin oli.
Ilmeisesti Tapsa laulaa tänään siinä ohjelmassa jonkun uuden levynsä biisin tai ehkä parikin :)
Tapsan uusi levy on aivan loistava. Kesäyö on just tosi upea.Siitä tykkään kans ja muita suosikkejani levyltä on On Rakkaus sokea ja, Kuolleet tunteiltain, vaikka kaikki ne biisit on kyllä hyviä.
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille. Erityisesti kaikille faneille ! :) - **********
Maruzela kirjoitti:
Juu, kyllä Tapsa varmasti on taas edukseen siinä Nevada-ohjelmassa, kuten Krisse-showssakin oli.
Ilmeisesti Tapsa laulaa tänään siinä ohjelmassa jonkun uuden levynsä biisin tai ehkä parikin :)
Tapsan uusi levy on aivan loistava. Kesäyö on just tosi upea.Siitä tykkään kans ja muita suosikkejani levyltä on On Rakkaus sokea ja, Kuolleet tunteiltain, vaikka kaikki ne biisit on kyllä hyviä.
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille. Erityisesti kaikille faneille ! :)Tapsa laulaa Mikko Leppilammen kanssa jonkun dueton. Duettovieraastahan Leppilampi tuossa puhui, muttei paljastanut vielä hänen nimeään.
- Maruzela
********** kirjoitti:
Tapsa laulaa Mikko Leppilammen kanssa jonkun dueton. Duettovieraastahan Leppilampi tuossa puhui, muttei paljastanut vielä hänen nimeään.
Olipas harmittavan lyhyen pätkän Tapsa siinä ohjelmassa. Lauloi vaan jotain pari minuuttia ( lauloi kyllä komeesti). Järkeä mainostaa ohjelmaa Tapsan ja muidenkaan vieraiden nimellä, kun ne käy vaan vilahtamassa ohjelmassa.
- Kikka
Maruzela kirjoitti:
Olipas harmittavan lyhyen pätkän Tapsa siinä ohjelmassa. Lauloi vaan jotain pari minuuttia ( lauloi kyllä komeesti). Järkeä mainostaa ohjelmaa Tapsan ja muidenkaan vieraiden nimellä, kun ne käy vaan vilahtamassa ohjelmassa.
Joo toi Nevada oli kyllä pettymys siinä mielessä ,että Tapsa oli siinä niin vähän aikaa. En mä uskonutkaan ,että Tapsaa siinä ohjelmassa enempää on kuin yhden biisin laulaa, mutta oisin toivonut ,että olis mielummin laulanut jonkun biisin siltä uudelta levyltään.
Noh, eipä tuo nyt niin kauheesti harmita kun tietää ,että Tapsaa näkee ja kuulee telkkarissa seuraavankerran jo ensperjantaina "Tartu mikkiin" ohjelmassa ! :D Se on varmasti tosi hyvä ! :) Maruzela kirjoitti:
Juu, kyllä Tapsa varmasti on taas edukseen siinä Nevada-ohjelmassa, kuten Krisse-showssakin oli.
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille. Erityisesti kaikille faneille ! :)HEIPPA
olin kyllä tosi pettynynt nevada-ohjelmaan.esiintyjät olivat tosiaan vain muutaman hetken ohjelmassa.en kyllä saanut mitään irti ekastakaan ohjelmasta ja olisin kyllä jättänyt sen katsomasta jos ei tapsa olisi ollut siinä.ohjelman tekijät voisivat kuluttaa aikaansa muutenkin kuin tekemällä kyseistä ohjelmaa ,mensivät vaikka lenkille.
tapsa kyllä lauloi tapansa mukaaan hyvin ja ensi perjantaina saaamme katsoa tapsaa taas.luultavasti se on parempi kuin eilinen.ja se betonimylläri tulee 2.12 .se on HYVÄ .olin paikanpäällä katsomassa- vetäjät olivat hienosti
melina2 kirjoitti:
HEIPPA
olin kyllä tosi pettynynt nevada-ohjelmaan.esiintyjät olivat tosiaan vain muutaman hetken ohjelmassa.en kyllä saanut mitään irti ekastakaan ohjelmasta ja olisin kyllä jättänyt sen katsomasta jos ei tapsa olisi ollut siinä.ohjelman tekijät voisivat kuluttaa aikaansa muutenkin kuin tekemällä kyseistä ohjelmaa ,mensivät vaikka lenkille.
tapsa kyllä lauloi tapansa mukaaan hyvin ja ensi perjantaina saaamme katsoa tapsaa taas.luultavasti se on parempi kuin eilinen.ja se betonimylläri tulee 2.12 .se on HYVÄ .olin paikanpäällä katsomassasuuren yleisön toiveiden takana, eivätkä päästäneet Tapsukkaa jollottamaan kuin varsin lyhyesti. Tosin kiusahan se on pienikin kiusa.
Yhtä vastuullista toimintaa lisää tv:oon!!! - PÖH!
vetäjät olivat hienosti kirjoitti:
suuren yleisön toiveiden takana, eivätkä päästäneet Tapsukkaa jollottamaan kuin varsin lyhyesti. Tosin kiusahan se on pienikin kiusa.
Yhtä vastuullista toimintaa lisää tv:oon!!!Mutta suuri yleisö olisi kyllä miljoona kertaa mielummin kuunnellut Tapsan komeaa laulua pitempäänkin, kuin jonkun Leppilammen falskia ja epävireistä ulinaa.
- Kikka
vetäjät olivat hienosti kirjoitti:
suuren yleisön toiveiden takana, eivätkä päästäneet Tapsukkaa jollottamaan kuin varsin lyhyesti. Tosin kiusahan se on pienikin kiusa.
Yhtä vastuullista toimintaa lisää tv:oon!!!Tapsa lauloi komeesti tuon vaativan laulun, vaikka se englannin lausuminen onkin aika tönkköä.
- PÖH!
Olisi muuten hauska kuulla ,että millainen se Tapsan uudelta albumilta levy-yhtiön pois jättämä Tapsan mainitsema rap-biisi olisi ollut :-)
Toivottabvasti se joku kerta julkaistaan.- alkuperäisten esittäjien
esittämänä nähdä youtubessa - nimeltäänhän se on "rytmimuna" Erinomaisesti Tapsalle soveltuva kappale. Sellaista lisää, vaikka koko levyllinen Tapsa!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5404645Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183721Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842352Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4822221Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.881555Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1161524- 1571413
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel691340- 701323
- 841164