Pertti käveli metsässä kunnes näki tiina-tontun ja laukesi hänen huulilleen!!!
tarinaXXX
4
10077
Vastaukset
- juuliavainen
On taas äidin kullannuppu salaa isin tietokoneella tänne kirjoittelemaan. Tulehan nyt niin vaihdetaan vaippa ja saat tuttipullon yöksi. Ja kyllä äiti jättää valon palamaan ettei mörkö tule!
- rrrt
..sä voit mun vaipan vaikka vaihtaakkin
- tyydytti
VITUN Idiootti ??
- Pertti.
että tykkään miehistä, enkä tunne ainoatakaan Tiinaa enkä Sannaakaan.
Vaikka tykkäänkin miehistä, kavereihini en silti sekaannu.
Olet tainnut sekoittaa kaksi ihmistä mustasukkaisuuksissasi. Ehkä olet hänelle anteeksipyynnön Velkaa.
Anna kun arvaan, olette varmaan keskustelleetkin asiasta eikä hänellä ole ollut hajuakaan mistä sä puhut - eikö?
Onkohan tuo ihme!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1566672Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk371971- 1251898
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1181752Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621478Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91162- 601147
- 581122
Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.131999Professori ministeri Rantasen turvapaikkakirjeestä: Tyrmistyttävä
Nyt persut haluaa koko Euroopan hylkäävän laillisuuden ja kansainväliset sopimukset. Kansainvälisen oikeuden emerituspr226947