itse BB blondiBimbo-koostetta tarjonnu saa nyt kyllä katua. Niin paljon kun Ollin kyseenalaista "fiksuutta" on tarjoiltu, niin Sari kyllä taas näytti kellä on järkeä päässä; Sarppa sanoi heti sisällä että katapultti heittää paukun siihen eteen mutta AkneOlli ei uskonut, vaan sanoi että kyllä se lentää. Sarppa vaan yritti vakuutella, mutta eipä riittänyt Ollin mielikuvitus. Ja miten sitten pihalla kävikään... vaan sanoiko Olli PK-huoneessa mitään asiasta.. ei kun zsözzötti vaan omiaan.
Etää toi Olli on tyhmä
2
394
Vastaukset
Se on jo monesti nähty että Olli ei ole käytännön miehiä.. Luovuutta on kyllä kuin pienessä kylässä mutta käytännön tekniset taidot hukassa. Nauratti kun katsoi tuota miten Olli käänteli tomaattikuppina toiminutta sihtiä ja kuvaili miten sitä kääntämällä voi säätää lentoradan sivuttaiskulmaa... No Olli kyllä nyt viimeistään oppii itsestään että ei ole kaikessa hyvä.. ja ei tietenkään tarvitse ollakkaan.. Kunhan vain tiedostaa tämän ja Ollihan siihen suuntaan sanoikin pk-huoneessa
- kiinnosta
kukaan noista ei oo mitään katapulttieksperttei eikä ketään kiinnosta, vitun urpot hankkikaa elämä ja menkää muualle valitteleen jostain vitun tomaattien lentoradoista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996