Mitenkäs Munchenissä nuo viikon ja kuukauden voimassa olevat liput , leimataanko ne jotenkin junaan mentäessä vai junassa? Entä taas kertaliput? Tullut niin vähän käytyä ulkomaan julkisissa että oon vähän hukassa. Tarkoitus reissata S8 ja S7 junilla.
Onko jotain tärkeää mitä kannattaisi huomata tuolla junaillessa?
Mitä muute tarkoittaa esim S7 aikataulussa Rosenheimer Platzilta Wolfratshausenin suuntaan kun asemalistauksessa on joidenkin, esim Marienplatzin ja Hauptbahnhofin kohdalla iso U kirjain??
http://efa.mvv-muenchen.de/mvv/TTB/MVV2__00003362.pdf
Juna munchenissä
6
2189
Vastaukset 6
- tietysti nääs
liityntää U-Bahniin...
Tuosta lipusta, kun ostat, niin katso onko siinä lipussa jokin voimassa asti (gultig bis) päivämäärä, jos ei niiin leimaa se ekalla kertaa...- kaisa koo
Siis ei kuitenkaan tarvi vaihtaa junaa tuossa matkalla mutta siinä on samassa paikassa U-bahn asema?`Ymmärsinkö oikein..
Blondi kun itsekin... - voe voe
kaisa koo kirjoitti:
Siis ei kuitenkaan tarvi vaihtaa junaa tuossa matkalla mutta siinä on samassa paikassa U-bahn asema?`Ymmärsinkö oikein..
Blondi kun itsekin...juu niinhän se menee....
Eli ks. asemalta, sinä itse vapaaehtoisesti junasta nousemalla ja liukuportaita pitkin alasmenemällä pääset suoraan metron pysäkille...
:)
Eli ymmärsit!!
- Super Blond
ei leimata. Viikkolipusta en tiedä, kun en ole käyttänyt. Kuukausilippuun on kato kirjoitettu voimassaolo kuukausi.
Lippujen leimaus tapahtuu asemilla junaan mentäessä.- MUC
Viikkolippu on voimassa kalenteriviikon. Eli maanantaista sunnuntai iltaan (vai oliko seuraavaan ma aamuun klo6?)
Kannattaa siis ostaa alkuviikosta ja muista tarkastaa alueet millä lippua käytät (sama kuukausilipussa) 1-4 on "sisä" alue. 1-8 taitaa olla lentokentälle asti. Hinta tietenkin nousee alueiden mukaan. - kruuse ite
MUC kirjoitti:
Viikkolippu on voimassa kalenteriviikon. Eli maanantaista sunnuntai iltaan (vai oliko seuraavaan ma aamuun klo6?)
Kannattaa siis ostaa alkuviikosta ja muista tarkastaa alueet millä lippua käytät (sama kuukausilipussa) 1-4 on "sisä" alue. 1-8 taitaa olla lentokentälle asti. Hinta tietenkin nousee alueiden mukaan.et se olis seuraavan vuorokauden klo 03:00 asti voimassa, niiku vastaavasti kuukauslippuki.
1-4 on tosiaa Innenraum (zone 1) mut 1-8 on vasta kaks ensimmäistä zonee... lentokenttä on ringillä 16 eli zonella 4. Olipas vaikeesti selitetty =/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1251815Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja150844- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47712Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö261658Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42657- 71654
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34592