Vaunula.fi

hiisi.....

Onko kenelläkään kokemusta www.vaunula.fi sivuilla olevista vaunuista. Siis joku Koskimäki tmi - yritys on kyseessä. Laatu? Kovin ovat edullisia, mutta kannattaako edes mennä katsomaan?

22

8712

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      Kannattaa käydä tsekkaamassa. Sieltä löytyy kaikenlaista vauvatavaraa :) ! Itse oon ollut tyytyväinen.

      • !!!!!!!!!!!

        Ei todellakaan kannata se vanha äijä on sielä kännissä keskellä kirkasta päivää ja sielä ei ole kun muutamat vaunut,syöttötuolia ja turvaistuimia. (hirveitä)

        Vaunut on pieniä sisätiloiltaan ja niissä on vain puolenvuoden takuu kun monissa muissa on 2 vuotta.

        Myyvät myös kirppareilla ainakin vaasassa ja senäjoella omia tuotteitaan.


    • tietoja

      Kyselin kerran vaunuista ja takuuasioista. He tilaavat vaunut ulkomailta myyden eteenpäin ja minulle sanottiin ettei noin halvoilla hinnoilla ole varaa myöntää takuuta.
      Olen myös useasti nähnyt vaunulan vaunuja myynnissä vain hyvin vähän aikaa käytössä olleena, eli ilmeisesti eivät ole kovin hyviä..?
      Varaosia hankala saada.

    • äöl

      Minä ainakin olin tyytyväinen sekä saamaani palveluun, että vaunuihin. Tilaa oli hyvin vaunuissa ja liikkuivat kevyesti. Varaosia ei koskaan tavittu, mutta kuulemma varaosat ja huolto toimii liikkeen kanssa samassa yhteydessä. Kannattaa ainakin käydä katsomassa, siinähän ei menetä vielä mitään!

      • Nimetön

        joopa,mietinpä juuri että uskaltaisikohan tehdä kaupat menemättä katsomaan...matkaa seinäjoelle 450km....


    • vaunulaan

      Heips! Meillä on jo toiset vaunulan vaunut menossa, ja olen ollut tyytyväinen. Ensimmäiset oli 4-pyöräiset normaalit perusvaunut, ja toiselle otettiin kolmipyöräiset. Ekat sain myytyä alle 100e uusien hinnasta. Eli jäi hyvin rahaa niistä seuraaviin vaunuihin. Meillä lähti ekoista silloin rengaasta semmoinen tappi, ja soitin sinne ja sain uuden postitse seuraavaksi päiväksi! Eli todellakin toimi hyvin. Siskollani oli Briot, ja takuussa venyi 2kk:tta ennenkö ne saatiin korjattua. Ei sisko sitten vaunuja paljon enää sen ajan jälkeen tarvinnut. Nyt ne olivat laajentaneet sitä esittelytilaa tai varastoa mikä onkaan, ja noin 25-30 kpl:eet vaunut tuplavaunut siellä oli, ja sänkyjä, syöttötuoleja ja ihania lämpöpussukoita. Täytyy myöntää, että kannattaa oikeasti käydä ees katsomassa. Siinähän sen näkee. Ja tosi hyvää palvelua saatiin kun turvaistuin sieltä haettiin. Myivät uusia Briojakin edullisemmin kuin normaaleissa liikkeissä..

    • mietiskelijä...

      onko teillä kenelläkään kokemusta vaunulan turvakaukaloista, siis auton,että kannattaako sieltä tilata, vai menenkö ostamaan ihan liikkeestä, mistä vaunutkin ostin....

    • Tyytyväinen mummo

      Tilasin lapsenlapsilleni hyvän merkkiset kaksostenrattaat Vaunulasta. Olen tosi tyytyväinen, toimitus oli nopea, tuotteesta tuli ilmoitus jo seuraavana päivänä matkapuhelimeen jotta tiesi mennä hakemaan Matkahuollosta, tuote oli yleisiin markkinoihin verrattuna tosi edullinen ja laadukas. Suosittelen Vaunulaa!

      • ***

        MItä tarkoittaa "hyvän merkkiset". En ole koskaan kuullut tuosta HYVÄN merkistä.
        Millä tavalla yleisiin markkinoihin verrattuna edulliset ja laadukkaat ?

        Oletan, että useat ns. tunnetut merkit, jotka uskaltaa mainita ovat hyviä ja laadukkaita ja yleisiltä markkinoilta (missä ne toripäivät tällä mummolla ovat olleetkin) löytyy valtava määrä parempia ja laadukkaampia vaunuja.


    • kokemusta on!

      En suosittele todellakaan! meillä puoli vuotta firkon f7 vaunut ja nyt jo paskana! Kankaat repeilee ja muutenki vaunut natisee! luulis kestävän yli puoli vuotta!

      vaunulan asiakaspalvelu on ihan perseestä! en suosittele ostamaan mitään sieltä!

      • 3xäiti

        Olen ostanut noin kaksi ja puolivuotta sitten vaunulasta tupla rattaat joista oli mahdollisuus tehdä myös kantokopalla vaunut. Sisätiloissa tuntuivat ihan ketterältä, mutta voi hyvä tavaton miten painavat ne olivat pihalla... Todellisuudessa olivat niin suretkin että autoon eivät meinanneet sopia. Ja meilläkin silloin oli farkku. Mutta tietysti jos hyvia puolia etsitään niin vaunulalle kuuluu kiitos meikäläisen raskauskilojen karistamisesta... jopa niin että olin timmimmässä kunnossa kuin ennen lapsia=)

        Hävitimme kyseiset rattaat kun ei enää ollut käyttöa ja kolmannen lapsemme syntymän jälkeen haimme vaunulasta käytetyt tuplarattaat jotka ovat tätä kuuluisaa perhepäivähoitaja mallia. ovat hyvin kestäneet ja olemme olleet näihin käytettyihin paljon tyytyväisempiä kuin uusiin.

        Asiakas palvelu on kyllä kieltämättä kammottavaa... siellä sellainen känninen karhun ja nortin hajuinen mies tyrkyttää väkisin tavaraa...


      • kävin
        3xäiti kirjoitti:

        Olen ostanut noin kaksi ja puolivuotta sitten vaunulasta tupla rattaat joista oli mahdollisuus tehdä myös kantokopalla vaunut. Sisätiloissa tuntuivat ihan ketterältä, mutta voi hyvä tavaton miten painavat ne olivat pihalla... Todellisuudessa olivat niin suretkin että autoon eivät meinanneet sopia. Ja meilläkin silloin oli farkku. Mutta tietysti jos hyvia puolia etsitään niin vaunulalle kuuluu kiitos meikäläisen raskauskilojen karistamisesta... jopa niin että olin timmimmässä kunnossa kuin ennen lapsia=)

        Hävitimme kyseiset rattaat kun ei enää ollut käyttöa ja kolmannen lapsemme syntymän jälkeen haimme vaunulasta käytetyt tuplarattaat jotka ovat tätä kuuluisaa perhepäivähoitaja mallia. ovat hyvin kestäneet ja olemme olleet näihin käytettyihin paljon tyytyväisempiä kuin uusiin.

        Asiakas palvelu on kyllä kieltämättä kammottavaa... siellä sellainen känninen karhun ja nortin hajuinen mies tyrkyttää väkisin tavaraa...

        minä kävin ihan paikanpäällä katsomassa paikkaa..

        Paljon siellä näytti olevan odottavia äitejä, että suosittu ainakin on.

        Ostin sieltä Firkon F7 vaunut, ja hyvin pelittävät. ei mitään valittamista..

        Jotku puhuu että siellä olisi ollut joku mies.. Niin silloin ei ainakaan ollut, vaan kaksi n. 35 naista...


      • ***
        kävin kirjoitti:

        minä kävin ihan paikanpäällä katsomassa paikkaa..

        Paljon siellä näytti olevan odottavia äitejä, että suosittu ainakin on.

        Ostin sieltä Firkon F7 vaunut, ja hyvin pelittävät. ei mitään valittamista..

        Jotku puhuu että siellä olisi ollut joku mies.. Niin silloin ei ainakaan ollut, vaan kaksi n. 35 naista...

        Onko tätmä joku spammi. Ajan siitä ohi muutaman kerran päivässä ja ei siellä autoja ainakaan pihassa ole näkynyt ja tuskn sinne metsään odottavat äidit menevät kävellen. En teidä onko joillekin kaksi naista, joista toinen odottaa, paljon äitejä, mutta ei siinä kioskissa oikein Stokkan hulluja päiviä voi kuvitella olevan. Sehän on tukossa jo kahdesta asiakkaasta.


      • on ollut
        *** kirjoitti:

        Onko tätmä joku spammi. Ajan siitä ohi muutaman kerran päivässä ja ei siellä autoja ainakaan pihassa ole näkynyt ja tuskn sinne metsään odottavat äidit menevät kävellen. En teidä onko joillekin kaksi naista, joista toinen odottaa, paljon äitejä, mutta ei siinä kioskissa oikein Stokkan hulluja päiviä voi kuvitella olevan. Sehän on tukossa jo kahdesta asiakkaasta.

        lauantai päivä, jolloin et varmaan töihin kulje...(?) itse kävin joku viikonloppu siellä, ja kyllä siellä väkeä oli paikan kokoon nähden. Soittaa kannattaa ennen kun sinne menee, tekevät töitä kotoa käsin, että tietävät olla vastassa. Kolmella kaverillani on firkonin f7 ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Itse joudun raskain sydämmin myymään meidän emmaljungat pois kun toinen syntyy..saamme niistä saaduilla rahoilla nuo firkonit ja vielä gracon tuplamatkarattaat.. :)
        Itse suosittelen vaunulaa :)


      • Äiti ja lapsi 5kk
        on ollut kirjoitti:

        lauantai päivä, jolloin et varmaan töihin kulje...(?) itse kävin joku viikonloppu siellä, ja kyllä siellä väkeä oli paikan kokoon nähden. Soittaa kannattaa ennen kun sinne menee, tekevät töitä kotoa käsin, että tietävät olla vastassa. Kolmella kaverillani on firkonin f7 ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Itse joudun raskain sydämmin myymään meidän emmaljungat pois kun toinen syntyy..saamme niistä saaduilla rahoilla nuo firkonit ja vielä gracon tuplamatkarattaat.. :)
        Itse suosittelen vaunulaa :)

        Ostin keväällä firkon f7:kat vaunulasta.. Soitettaessa hyvä palvelu ja vaunut tuli todella nopeasti perille. Vaunuissa itsessään ei ole ollut mitään vikaa ja ollut nyt joka päiväisessä käytössä 5 kuukautta. Laadukkaat kankaat ja muutenkin toimivat yhdistelmät.. Keveät työntää isoilla pyörillä.. Suosittelen. En maksais jostain emmaljungista älyttömiä rahoja ku halvemmalla saa hyvät ja värejäkin on huomattavasti enemmän ku kyseissä. :)


      • Tuplatkin jo käytöss
        Äiti ja lapsi 5kk kirjoitti:

        Ostin keväällä firkon f7:kat vaunulasta.. Soitettaessa hyvä palvelu ja vaunut tuli todella nopeasti perille. Vaunuissa itsessään ei ole ollut mitään vikaa ja ollut nyt joka päiväisessä käytössä 5 kuukautta. Laadukkaat kankaat ja muutenkin toimivat yhdistelmät.. Keveät työntää isoilla pyörillä.. Suosittelen. En maksais jostain emmaljungista älyttömiä rahoja ku halvemmalla saa hyvät ja värejäkin on huomattavasti enemmän ku kyseissä. :)

        Meillä ollut yhden lapsen vaunut vaunulasta (classic deluxe -mallinen) käytössä kaiken kaikkiaan jo pari vuotta kahdella eri vauvalla, ja lyhyellä ikäerolla kun tuli sisarus vanhemmalle, niin haimme tuplarattaat vaunulasta. Muistaakseni merkki oli F7-Twins tai sinnepäin. Hyvin on pelittänyt, kantokassi oli vauvalle vähän lyhyempi ikäinen kuin noiden deluxe-vaunujen kantokoppa, mutta niinhän se on aina kantokasseilla. Tiesin senkin ostaessa, myyjäkin siitä sanoi. Kevyet on ollut lykkiä, toki näissä on ilmakumit. Mutta en voi sanoa muutakuin että hyvät on ollut. Yhteen renkaaseen tuli jotain vikaa, mieheni siitä soitti aamulla vaunulan huoltoon ja ilmainen varaosa tuli seuraavan päivän postissa. Vaikka takuu oli jo ummessa. Joten en voi nyt kuin kehua, ainakaan vielä ei ole mitään negatiivistä.


      • cdfergvf

        Ei ihme jos asiakaspalvelu ei toimi kun kielenkäyttösi on mitä on.


    • tlinjala

      ainakin olleet meille! Tilasin Vaunulasta esikoiselleni kolmipyöräiset vaunut ja toimitus oli nopea. Ainoa vika vaunuissa on ollut puhjennut renkaan kumi, joka sekin oli lähinnä oma moka, kun laittoi renkaaseen liikaa ilmaa. Asiakaspalvelusta sain kuitenkin uuden renkaan tilalle! Vaunut nyt käytössä toisella lapsella ja ovat edelleen erittäin hyvät...Oikein harmittaa kun joutuu luopumaan, kun alkaa lapsi olee kohta liian iso noihin vaunuihin.

    • punp

      Kummipojallamme on myös vaunulan f7 yhdistelmät ja hänen äitinsä on myös ollut kovin tyytyväinen niihin. yhdessä renkaassa oli joku laakeri vika tai muu vastaava ja saivat heti seuraavana päivänä ilmoitettuaan uuden tilalle. Itsellämme myös harkinnassa vaunulan vaunut esikoisellemme, koska ei tuota rahaa liiaksi ole levitellä....

    • ei merkkiuskoinen..

      joo..mä oon asioinu vaunulassa ja koskaan en ole törmänny kaljan ja nortin hajuiseen mieheen.miksi näis keskusteluis pitää aina jauhaa paskaa.asioikaa muualla,jos vaunula on niin huono.kivaa,että halvempiakin on markkinoilla.kaikki ei halua kalliita vaunuja.oli varaa tai ei.kolmen lapsen äitinä voin kertoa että mulla on myös ne n.1000e. emmaljjungat,mutta vaunulan vaunut ajaa saman asian.

    • 10kk pojan pet. äiti

      meillä on erittäin huono kokemus kyseisetä paikasta, ostimme f7 jotka nyt puolivuotta vanhat, pakettiin olisi kuulunut sadesuoja ja turvakaari. nainen sanoin että käyn katsomassa varastosta eikä löytänyt kyseisiä osia lupasi postittaa. kuitenkin viikon kuluttua sanottiin etti pakettiin kuulu sellaisi. eli emme saaneet niitä koskaan. vaunut ovat nyt jo kaikkialta rikki!!

    • Hämmentynyt

      Hei, Onko kellään kokemusta vaunula.fi turvaistuimista?
      Itse ostin tytölleni Caretero Falcon 9 - 39kg penkin alkuvuodesta ja nyt tämä pikku neiti (2.v) saa ITSE vöidenlukon auki. Ei kovinkaan turvallista varsinkaan pitkällä matkalla kun aukoo kesken matkan vyöt. Eli siis onko kenelläkään käynyt samaa? Onko joka penkissä sama että lukko "löystyy"?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe