Onko kellään kokemuksia bensakoneella automaattilaatikosta GS:ssä? Itselläni on tilattuna automaatti diesel ja hieman jännittää minkä tuntoinen tuo laatikko on manuaalin jälkeen.
GS diesel automaatti
5
1723
Vastaukset
- ON...
Itselläni on ja täytyy sanoa että se on kauhea ajettava! Vikaostos, valitan :(
- tonijkljkl
Jos sinulla todella on ko auto niin kerroppa tarkemmin mikä siinä niin kauheaa on? Epäilenpä että ajelet jollain teini corollalla... :)
- Sceenic
Itselläni on 1,6 l automaatti SC2, ja voisihan vaihteisto olla parempikin. Jos selailet vanhoja keskusteluja niin sieltä löytyy aika paljon kommentteja ja keskusteluja vaihteistosta. No vaihteisto kuitenkin mielestäni voittaa edelleen manuaalin :) , ja koeajettuani yhden viikonlopun diesel automaattia täytyy sanoa että sopii moottorille jossa vääntöä paljon huomattavasti paremmin. Laatikko kun tuppaa vaihtaan pienemmälle vaihteelle aika viime tingassa. Että ei mielestäni mikään huono ostos. Siitä nykimisestä alaspäin vaihdettaessa ei kyllä päästä eroon. Ehkä sitten 2 litrasen dieselin 6 portaisessa laatikossa?
- tonijkljkl
Missä oli koeajoautona automaatti diesel? Jyväskylässä ei ole vielä edes facelift mallia koeajoautona...
- Sceenic
tonijkljkl kirjoitti:
Missä oli koeajoautona automaatti diesel? Jyväskylässä ei ole vielä edes facelift mallia koeajoautona...
Ainakin Tampereella on. Aika jännä ettei ole, jos olisin tilannut silloin kolme viikkoa sitten auton olisi toimitusaika ollut 5 viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481