Eilen yöllä heräsin, tuli siinä ensirakkaus mieleen. Mietin, olisiko mahdollista pyytää häntä soittamaan, vai eikö olisi, vai... Mietin; pian voisin laittaa viestin ja kysyä, en nyt en jaksa, enkä oikeastaan koskaan ole aikaa minulla soittaa, ei koskaan, ei aikaa miettiä tai tehdä mitään. Kysymys olisi pyyntö: Soita mulle jos siltä tuntuu. Kolme tuntia nukuin huonosti ja aamulla vaivoin muistin koko ajatelman. Silmät ristissä mutta toimintavalmiudessa aamu viideltä töihin noussut. Väsyttää. Päivällä alkoi menkat.
miehille (vaiheessa oleville) tiedoksi
9
1057
Vastaukset
- vaiheessa oleva mies
en ainakaan soita. Tänne viittit kyllä viestin laittaa, muttet mulle.
...niin toivoisin, että et laitaisi viestiä tai soittaisi.
Mikäli sattuisimme "törmäämään" yleisellä paikalla, niin toki kuulumisia voisi vaihtaa ihan face-to-face.- al.
Miksi? Loukkaisko se sua?
al. kirjoitti:
Miksi? Loukkaisko se sua?
....mustasukkaista sorttia, että se voisi loukata minua. (;
"Päivällä alkoi menkat"
- Johan se oli korkea aikakin. Eikös ne normaalisti ala jo 12-15 vuoden iässä.. :P- al.
juu silloin kun tapasin ensirakkauteni ja sen jälkeen onkin vuodesta toiseen jotenkin joskus tietyin väliajoin tiettyyn aikaan tullut mieleen tämä ensirakkaus...No ei nyt ihan aina kuitenkaan.
al. kirjoitti:
juu silloin kun tapasin ensirakkauteni ja sen jälkeen onkin vuodesta toiseen jotenkin joskus tietyin väliajoin tiettyyn aikaan tullut mieleen tämä ensirakkaus...No ei nyt ihan aina kuitenkaan.
Minun ensirakkaudestani on jo yli 20 vuotta. Yksi tuttu tiesi kertoa, että neidistä on tullut kiihkouskovainen ja suurperhe on lihottanut hänet kaksinkertaiseksi siitä kun me heilastelimme.
Luojan kiitos suhteemme päättyi, vaikka se silloin nuorta sydäntäni viilsikin.- al.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minun ensirakkaudestani on jo yli 20 vuotta. Yksi tuttu tiesi kertoa, että neidistä on tullut kiihkouskovainen ja suurperhe on lihottanut hänet kaksinkertaiseksi siitä kun me heilastelimme.
Luojan kiitos suhteemme päättyi, vaikka se silloin nuorta sydäntäni viilsikin.Tämä mun ensirakkaus on myös hyvin ruma. :)
Musta ois kiva kuulla miten ensirakkaudella menee. Jutusta tosin ei oo aikaa kuin 6 vuotta mut sen jälkeen on ollu hiljaiseloa puolin ja toisin.
Tosin parisuhteissa elävien kannankin ymmärtää kyllä täysin. Tuskin kukaan tykkäis siitä että nimenomaan ensirakkaus ottaa yhteyttä. Tai ylipäätään jos ex kyselee kuulumisia niin kyllä varmaan mustasukkaisuus nostaa päätään. Toiset vaan osaa hillitä sen paremmin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275