Justin Timberlake on homo.

niin kerrotaan

Discuss.

15

3324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hp_guru

      En minä usko tähän olemattomaan väittämään ilman lähteitä!

      • what the f....

        Olin mä.


      • okjipojioj
        what the f.... kirjoitti:

        Olin mä.

        on cameron diazin kaa?


      • kjjjjjjk
        okjipojioj kirjoitti:

        on cameron diazin kaa?

        HYI SAATANA TIEDÄN TASAN TARKKAAN KUKA OLET! TYYPILLÄ ON NAAMAN TILALLA PERSE!


      • .....
        what the f.... kirjoitti:

        Olin mä.

        jos kerran se on seukannut britneyn kaa.


      • homohevari
        ..... kirjoitti:

        jos kerran se on seukannut britneyn kaa.

        no hei lol tiesitkö että Timberlake seukkaa nykyisin
        50 Centin kanssa xd lol homo hoppareita lol fuck oon niin homo kullihousu


    • ....

      Kyllä on jutut suomalaisilla pikkupojilla vähissä, kun tämä sama keskustelu on ollut Antti Tuiskun, Ilkka Jääskeläisen ja kenen ties palstoilla.

      Jos mies on tyylikäs ja naiset tykkää, niin epävarmat pienet miehenalut eivät kestä sitä, joten homottelu alkakoon.

      Entä vaikka olisikin homo? Voisi hänestä silti naiset tykätä ihan rauhassa? Ärsyttäisikö se sinua vielä lisää?

    • kajaahas

      ja mitähän väliä sillä olisi vaikka niin sanottaisiin ja hän paljastuisikin?
      Kyllä se homo on helposti kääntyvä haukkumasanaksi.

    • Kuka on Justintimberlake?

      Minulla ei ole aavistustakaan, että kuka tämä herra on. On silti aika kyseenalaista, että sen henkilökohtaisia valintoja ja mieltymyksiä ruoditaan täällä netissä.

      Minun mielestäni hänen arvioitu homous on pelkästäään hänen oma asiansa. Aina kun nämä jutut nousevat pintaan, niin heti on lauma huutelemassa, että "homo, homo". Se on sen oma asia.

      • Kuka on Justintimberlake

        Tämä on varmaan joku laulaja tai tanssija. Aika epäilyttävän näköisiä kuvia googlesta löytyi. Yleensä ilman paitaa. Varmaan joku metroseksuaali tai sitten tavallinen homo. Jonkun naikkosen peppua se kyllä kähmi, mutta tuollaiset ylimieliset ääliöt nyt varmaan saa tehdä tuollaista ilman laajojen kansanjoukkojen tuomiota.


      • popprinssi
        Kuka on Justintimberlake kirjoitti:

        Tämä on varmaan joku laulaja tai tanssija. Aika epäilyttävän näköisiä kuvia googlesta löytyi. Yleensä ilman paitaa. Varmaan joku metroseksuaali tai sitten tavallinen homo. Jonkun naikkosen peppua se kyllä kähmi, mutta tuollaiset ylimieliset ääliöt nyt varmaan saa tehdä tuollaista ilman laajojen kansanjoukkojen tuomiota.

        maailmna tämän päivän menestynein miespoppari joka on seukannut urana aikana useiden kuumien kuuluisuuksien kanssa joista tutuimmat lienevät Britney Spears ja Christina Aguilera. Vaikkei nykyinenkään kulta cameron Diaz mikään pikkutekijä ole. Justin nousi jo 90luvulla tunnetuksi Nsync-yhtyeen laulajana mutta nykyinen sooloura lienee saanut enemmän huomiota ja menestystä aikaan.

        Justin on yksi maapallon tyylikkäimmistä miehistä useiden äänestysten perusteella ja miljonääri shoppailee usein mm. Guccin liikeissä.


      • HANKKIKAA ELÄMÄ!
        popprinssi kirjoitti:

        maailmna tämän päivän menestynein miespoppari joka on seukannut urana aikana useiden kuumien kuuluisuuksien kanssa joista tutuimmat lienevät Britney Spears ja Christina Aguilera. Vaikkei nykyinenkään kulta cameron Diaz mikään pikkutekijä ole. Justin nousi jo 90luvulla tunnetuksi Nsync-yhtyeen laulajana mutta nykyinen sooloura lienee saanut enemmän huomiota ja menestystä aikaan.

        Justin on yksi maapallon tyylikkäimmistä miehistä useiden äänestysten perusteella ja miljonääri shoppailee usein mm. Guccin liikeissä.

        HANKKIKAA ELÄMÄ! EI TARVITSE SEURATA MITÄ JOKU HELVETIN JUSTIN TEKEE! MITÄ SAATANAN VÄLIÄ SILLÄ ON? EI SE SINUN ELÄMÄÄSI MUUTA JOS HÄN ON HOMO TAI EI OLE


      • xfjgndfjngkdf
        popprinssi kirjoitti:

        maailmna tämän päivän menestynein miespoppari joka on seukannut urana aikana useiden kuumien kuuluisuuksien kanssa joista tutuimmat lienevät Britney Spears ja Christina Aguilera. Vaikkei nykyinenkään kulta cameron Diaz mikään pikkutekijä ole. Justin nousi jo 90luvulla tunnetuksi Nsync-yhtyeen laulajana mutta nykyinen sooloura lienee saanut enemmän huomiota ja menestystä aikaan.

        Justin on yksi maapallon tyylikkäimmistä miehistä useiden äänestysten perusteella ja miljonääri shoppailee usein mm. Guccin liikeissä.

        > "Justin on yksi maapallon tyylikkäimmistä miehistä useiden äänestysten perusteella"

        Heh heh. Ehkä esiteinityttöjen mielestä. Miestä, saati tyyligurua, ei tuosta pellestä saa tekemälläkään.


    • >:/

      Ite oot!!! Saatanan Gay!!!

    • enkä välitä,

      mutta hintahtava se on. En tajua miten joku voi kuunnella sitä vakavalla naamalla, nuoret tytöt ja homot poislukien.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe