Justin Timberlake on homo.

niin kerrotaan

Discuss.

15

3666

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hp_guru

En minä usko tähän olemattomaan väittämään ilman lähteitä!

• what the f....

Olin mä.

• okjipojioj
        what the f.... kirjoitti:

Olin mä.

on cameron diazin kaa?

• kjjjjjjk
        okjipojioj kirjoitti:

on cameron diazin kaa?

HYI SAATANA TIEDÄN TASAN TARKKAAN KUKA OLET! TYYPILLÄ ON NAAMAN TILALLA PERSE!

• .....
        what the f.... kirjoitti:

Olin mä.

jos kerran se on seukannut britneyn kaa.

• homohevari
        ..... kirjoitti:

jos kerran se on seukannut britneyn kaa.

no hei lol tiesitkö että Timberlake seukkaa nykyisin
        50 Centin kanssa xd lol homo hoppareita lol fuck oon niin homo kullihousu

• ....

Kyllä on jutut suomalaisilla pikkupojilla vähissä, kun tämä sama keskustelu on ollut Antti Tuiskun, Ilkka Jääskeläisen ja kenen ties palstoilla.

Jos mies on tyylikäs ja naiset tykkää, niin epävarmat pienet miehenalut eivät kestä sitä, joten homottelu alkakoon.

Entä vaikka olisikin homo? Voisi hänestä silti naiset tykätä ihan rauhassa? Ärsyttäisikö se sinua vielä lisää?

• kajaahas

ja mitähän väliä sillä olisi vaikka niin sanottaisiin ja hän paljastuisikin?
      Kyllä se homo on helposti kääntyvä haukkumasanaksi.

• Kuka on Justintimberlake?

Minulla ei ole aavistustakaan, että kuka tämä herra on. On silti aika kyseenalaista, että sen henkilökohtaisia valintoja ja mieltymyksiä ruoditaan täällä netissä.

Minun mielestäni hänen arvioitu homous on pelkästäään hänen oma asiansa. Aina kun nämä jutut nousevat pintaan, niin heti on lauma huutelemassa, että "homo, homo". Se on sen oma asia.

• Kuka on Justintimberlake

Tämä on varmaan joku laulaja tai tanssija. Aika epäilyttävän näköisiä kuvia googlesta löytyi. Yleensä ilman paitaa. Varmaan joku metroseksuaali tai sitten tavallinen homo. Jonkun naikkosen peppua se kyllä kähmi, mutta tuollaiset ylimieliset ääliöt nyt varmaan saa tehdä tuollaista ilman laajojen kansanjoukkojen tuomiota.

• popprinssi
        Kuka on Justintimberlake kirjoitti:

Tämä on varmaan joku laulaja tai tanssija. Aika epäilyttävän näköisiä kuvia googlesta löytyi. Yleensä ilman paitaa. Varmaan joku metroseksuaali tai sitten tavallinen homo. Jonkun naikkosen peppua se kyllä kähmi, mutta tuollaiset ylimieliset ääliöt nyt varmaan saa tehdä tuollaista ilman laajojen kansanjoukkojen tuomiota.

maailmna tämän päivän menestynein miespoppari joka on seukannut urana aikana useiden kuumien kuuluisuuksien kanssa joista tutuimmat lienevät Britney Spears ja Christina Aguilera. Vaikkei nykyinenkään kulta cameron Diaz mikään pikkutekijä ole. Justin nousi jo 90luvulla tunnetuksi Nsync-yhtyeen laulajana mutta nykyinen sooloura lienee saanut enemmän huomiota ja menestystä aikaan.

Justin on yksi maapallon tyylikkäimmistä miehistä useiden äänestysten perusteella ja miljonääri shoppailee usein mm. Guccin liikeissä.

• HANKKIKAA ELÄMÄ!
        popprinssi kirjoitti:

maailmna tämän päivän menestynein miespoppari joka on seukannut urana aikana useiden kuumien kuuluisuuksien kanssa joista tutuimmat lienevät Britney Spears ja Christina Aguilera. Vaikkei nykyinenkään kulta cameron Diaz mikään pikkutekijä ole. Justin nousi jo 90luvulla tunnetuksi Nsync-yhtyeen laulajana mutta nykyinen sooloura lienee saanut enemmän huomiota ja menestystä aikaan.

Justin on yksi maapallon tyylikkäimmistä miehistä useiden äänestysten perusteella ja miljonääri shoppailee usein mm. Guccin liikeissä.

HANKKIKAA ELÄMÄ! EI TARVITSE SEURATA MITÄ JOKU HELVETIN JUSTIN TEKEE! MITÄ SAATANAN VÄLIÄ SILLÄ ON? EI SE SINUN ELÄMÄÄSI MUUTA JOS HÄN ON HOMO TAI EI OLE

• xfjgndfjngkdf
        popprinssi kirjoitti:

> "Justin on yksi maapallon tyylikkäimmistä miehistä useiden äänestysten perusteella"

Heh heh. Ehkä esiteinityttöjen mielestä. Miestä, saati tyyligurua, ei tuosta pellestä saa tekemälläkään.

• >:/

Ite oot!!! Saatanan Gay!!!

• enkä välitä,

mutta hintahtava se on. En tajua miten joku voi kuunnella sitä vakavalla naamalla, nuoret tytöt ja homot poislukien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      128
      1966
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      51
      979
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      156
      836
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      756
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      71
      684
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      617
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      606
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      593
    10. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      120
      552
    11. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      510
    12. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      52
      503
    13. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      498
    14. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      6
      494
    15. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      488
    16. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      487
    17. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      118
      486
    18. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      469
    19. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    20. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      451
    Aihe