törkee viesti

en ymmärrä

miehet kertokaa mulle mitä logiikkaa on tässä?!

mies herää aamulla ennen seitsemää, pesee hampaat ja lähtee töihin. Mikä logiikka tässä on?!!!!

auttakaa en ymmärrä!

ps. tä viesti poistetaan ihan varmasti :) tä on liian törkee kai ;)

17

2368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mut tosin sitä en ymmärrä miks se ei syö aamupalaa. A) Se voi mennä jonnekin aamupalalle, jos sillä on nainen joka laittaa aamupalan joka arkiaamu.

B) tai sit sillä on työpaikalla hyvä ruokala ja mukava myyjätyttö,

C) tai pelkästään hidas aineenvaihdunta ja syö hyvin iltasella.

• Pitkällisen pohdinnan jälkeen tuli mieleeni, että miehellä on suurella todennäköisyydellä työpaikka.

• AretousaLoggedOut

ilman tämän enempiä kommentteja..

• Timanttia`´

todellista miehen logiikkaa :):)

• totta turiset

Jättäis hampaan pesun pois niin sais nukkua pari minuuttia kauemmin..Tai oiskohan vaan naisen ja miehen logiikassa jotain eroa.siinäpä sitä pohtimista piisaa..

• Mä tiedän

Ei sillä mitään työpaikkaa oo ollut ainakaan kolmeen kuukauteen. Poikaystävänsä luona viettää päivänsä täällä Punanotkonkadulla. Ai mistä tiedän? No oonhan mä nähnyt sen.

• Hard Talk

Et tossa hampaiden pesussa ole mitään logiikkaa, sen miehen olis kannattanut pestä hampaat jo illalla koska:

1, Fluori olisi vaikuttanut koko yön hampaisiin, ja aamulla se kuitenkin syö jotain makeata hampaiden pesun jälkeen ja toi hammaspesu menee venäjäks...

2. se olisi saanut nukkua aamulla hieman pitempään.

• message....

sillä on jossakin lutka jota pitää käydä hoitamassa

• lutka vaan

ihana rakastajatar!!!

• sanoa...
        lutka vaan kirjoitti:

ihana rakastajatar!!!

lutkaksi vaan salarakkaaksi!

• ...monta vuotta olen jo yrittänyt herätä ennen seitsemää, mutta ei vain onnistu. Millonhan viimeksi olen ollut "ajoissa" töissä...hmm saattaa olla pari kuukautta aikaa.

Eikö syö mitään?? En minäkään kyllä ymmärrä tuollaista. Omituinen.

• Tapi0

Boolen logiikan mukaan siitä, että herää ennen seitsemää, ei seuraa automaattisesti sitä, että pesee hampaansa.

Päätelmä:
      Tämän täytyy olla sitä paljon puhuttua sumeaa logiikkaa.

• sinun paikkas

ja siistiytyi työhön menoksi?

• r.....

olla että se menitöihin.

• viisainta

vähentää naistenlehtien lukua ensin.Oma mielipide on että miehes on hengissä eikä kuollu yön aikana sänkyyn..

• Muikku.

Ihan selvä homma. Sillä on narsistinen persoonallisuushäiriö. Kannattaa hankkiutua siitä nopeasti eroon ennen kuin on jo liian myöhäistä!

• sika!!!!

Niin.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3243
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2935
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2202
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1645
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1514
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1477
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1385
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1228
    Aihe