miehet kertokaa mulle mitä logiikkaa on tässä?!
mies herää aamulla ennen seitsemää, pesee hampaat ja lähtee töihin. Mikä logiikka tässä on?!!!!
auttakaa en ymmärrä!
ps. tä viesti poistetaan ihan varmasti :) tä on liian törkee kai ;)
törkee viesti
17
2368
Vastaukset
Mut tosin sitä en ymmärrä miks se ei syö aamupalaa. A) Se voi mennä jonnekin aamupalalle, jos sillä on nainen joka laittaa aamupalan joka arkiaamu.
B) tai sit sillä on työpaikalla hyvä ruokala ja mukava myyjätyttö,
C) tai pelkästään hidas aineenvaihdunta ja syö hyvin iltasella.Pitkällisen pohdinnan jälkeen tuli mieleeni, että miehellä on suurella todennäköisyydellä työpaikka.
- AretousaLoggedOut
ilman tämän enempiä kommentteja..
- Timanttia`´
todellista miehen logiikkaa :):)
- totta turiset
Jättäis hampaan pesun pois niin sais nukkua pari minuuttia kauemmin..Tai oiskohan vaan naisen ja miehen logiikassa jotain eroa.siinäpä sitä pohtimista piisaa..
- Mä tiedän
Ei sillä mitään työpaikkaa oo ollut ainakaan kolmeen kuukauteen. Poikaystävänsä luona viettää päivänsä täällä Punanotkonkadulla. Ai mistä tiedän? No oonhan mä nähnyt sen.
- Hard Talk
Et tossa hampaiden pesussa ole mitään logiikkaa, sen miehen olis kannattanut pestä hampaat jo illalla koska:
1, Fluori olisi vaikuttanut koko yön hampaisiin, ja aamulla se kuitenkin syö jotain makeata hampaiden pesun jälkeen ja toi hammaspesu menee venäjäks...
2. se olisi saanut nukkua aamulla hieman pitempään. - message....
sillä on jossakin lutka jota pitää käydä hoitamassa
- lutka vaan
ihana rakastajatar!!!
- sanoa...
lutka vaan kirjoitti:
ihana rakastajatar!!!
lutkaksi vaan salarakkaaksi!
...monta vuotta olen jo yrittänyt herätä ennen seitsemää, mutta ei vain onnistu. Millonhan viimeksi olen ollut "ajoissa" töissä...hmm saattaa olla pari kuukautta aikaa.
Eikö syö mitään?? En minäkään kyllä ymmärrä tuollaista. Omituinen.- Tapi0
Boolen logiikan mukaan siitä, että herää ennen seitsemää, ei seuraa automaattisesti sitä, että pesee hampaansa.
Päätelmä:
Tämän täytyy olla sitä paljon puhuttua sumeaa logiikkaa. - sinun paikkas
ja siistiytyi työhön menoksi?
- r.....
olla että se menitöihin.
- viisainta
vähentää naistenlehtien lukua ensin.Oma mielipide on että miehes on hengissä eikä kuollu yön aikana sänkyyn..
- Muikku.
Ihan selvä homma. Sillä on narsistinen persoonallisuushäiriö. Kannattaa hankkiutua siitä nopeasti eroon ennen kuin on jo liian myöhäistä!
- sika!!!!
Niin.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181385Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61228