edelleen se hole in the head

arvuuttelija

Siis, mulle markkupurhosta sanottiin että se onnistuu jollaan apuvälineellä mikä löytyy kotoo tai ainakin kaupasta. Halsuaisin edelleen tietää miten se tehdää, onko ketään ostanut? Ja ÄLKÄÄ alottako sitä ``pälä pälä valiti valiti`` juttua! Se maksaa vaan 20 e eikö 1000 e! vastatkaa pian

13

1265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magic_man

Ketään ei sitten tälle arvuuttelijalle kerro salaisuuksia.

• jhjh

Kuule! Olen ammattilainen joka on vuosia taikonut! Että ole sinä vaan hiljaa!

• magician000
        jhjh kirjoitti:

Kuule! Olen ammattilainen joka on vuosia taikonut! Että ole sinä vaan hiljaa!

"Kuule! Olen ammattilainen joka on vuosia taikonut! Että ole sinä vaan hiljaa!"

-Tuskin tiedät edes mihin thumb tippii käytetään.

Ammattilainen ei kysele temppuja kuin sinä. Eikä kirjoita noin epäasiallista tekstiä. Sen olen taikawebistä oppinut :D

Se hole in head on ainakin taikawebin keskustelujen mukaan aika epäkäytännöllinen.

• arvuuttelija
        magician000 kirjoitti:

"Kuule! Olen ammattilainen joka on vuosia taikonut! Että ole sinä vaan hiljaa!"

-Tuskin tiedät edes mihin thumb tippii käytetään.

Ammattilainen ei kysele temppuja kuin sinä. Eikä kirjoita noin epäasiallista tekstiä. Sen olen taikawebistä oppinut :D

Se hole in head on ainakin taikawebin keskustelujen mukaan aika epäkäytännöllinen.

Moikka. =) Joo hermostuin vaan vähän. Sitä mä just meinasin, että purholta saa välill' ikäviä ylätyksiä... Just sanoit että se on epäkäytännöllinen, joten voisitko kertoo vaikka sitten s-postiin? Halyaisin perustaa taikaforumin. Onko halukkaita modeja? Itse pitäisin magic_manista ja magician000 =) Haluaisitteko? vastatkaa pian!

• magician000
        arvuuttelija kirjoitti:

Moikka. =) Joo hermostuin vaan vähän. Sitä mä just meinasin, että purholta saa välill' ikäviä ylätyksiä... Just sanoit että se on epäkäytännöllinen, joten voisitko kertoo vaikka sitten s-postiin? Halyaisin perustaa taikaforumin. Onko halukkaita modeja? Itse pitäisin magic_manista ja magician000 =) Haluaisitteko? vastatkaa pian!

Purholta tosiaan saa välillä ikäviä yllätyksiä.
        Temppujen mahdollisesti rikkimeneviä osia tai huonoja puolia ei kerrota kuvauksessa. Dante myy vaan kalliita hyviä temppuja.

Piirsin kuvan tuosta holeinheadista tietojen perusteella päättele siitä. Lue teksti pari kertaa ajatuksella läpi sillä se saattaa olla sekavaa :D
        En siis varsinaisesti tiedä salaisuutta mutta:

http://www.putfile.com/pic.php?img=3894608

• arvuuttelija
        magician000 kirjoitti:

Purholta tosiaan saa välillä ikäviä yllätyksiä.
        Temppujen mahdollisesti rikkimeneviä osia tai huonoja puolia ei kerrota kuvauksessa. Dante myy vaan kalliita hyviä temppuja.

Piirsin kuvan tuosta holeinheadista tietojen perusteella päättele siitä. Lue teksti pari kertaa ajatuksella läpi sillä se saattaa olla sekavaa :D
        En siis varsinaisesti tiedä salaisuutta mutta:

http://www.putfile.com/pic.php?img=3894608

Tietäisi vaan mikä se apuväline on... Et siis suostu kertomaan? Minä taas en temppua suostu tilaamaan ja tiedät varmaankin syyn :D. Jos muutat mieltäsi niin hyvä. Eli siis salaisuudesta =)

• magician000
        arvuuttelija kirjoitti:

Tietäisi vaan mikä se apuväline on... Et siis suostu kertomaan? Minä taas en temppua suostu tilaamaan ja tiedät varmaankin syyn :D. Jos muutat mieltäsi niin hyvä. Eli siis salaisuudesta =)

En tiedä mikä se apuväline on mut TaikaWebissä Markku Purho vähän vihjaili.
        Ja sanottiin et talvella ei oo niin käytännöllinen ku aurinko ei paista.
        Tiedäthän että taikawebissä salaisuuksien suora paljastus on kielletty.Ajattele nyt välillä omillakin aivoilla jookos? Se salaisuus melkeen kerrotaan jo siinä tempun esittelytekstissä. :)

Eli en tiedä mikä on sen toimintatapa koska en omista sitä.

• magic_man
        magician000 kirjoitti:

En tiedä mikä se apuväline on mut TaikaWebissä Markku Purho vähän vihjaili.
        Ja sanottiin et talvella ei oo niin käytännöllinen ku aurinko ei paista.
        Tiedäthän että taikawebissä salaisuuksien suora paljastus on kielletty.Ajattele nyt välillä omillakin aivoilla jookos? Se salaisuus melkeen kerrotaan jo siinä tempun esittelytekstissä. :)

Eli en tiedä mikä on sen toimintatapa koska en omista sitä.

Voisinhan minäkin modeksi tulla.

Itsekkin olin kiinnostunut tosta samasta tempusta, mutta näin videon jossa näytetään millainen se on, joten älä osta sitä.Ei näytä lainkaan aidolta. Se "reikä" joka siihen tulee on himmeä ja vinossa.Voihan se vika tietty siinä esittäjässäkin olla, mutta epäilen.

Tässä video http://youtube.com/watch?v=0PbX50gff_k

• seppo tualasmaa

Vittu se sanotaan "KUKAAN ei kerro" eikä "Ketään ei kerro".
        Tee sellane taikatemppu, et simsalabim, ja opit kirjoittamaan Suomea.

• Minua ette tiedäkään

No peilillä vaan kokeileen. Taikatempuista kannattaa muistaa se, että esim kolikosta et voi saada lyijykynää läpi kevyesti työntämällä etkä myöskään edes voimaa käyttämällä. Vaan kolikossa pitää olla luukku tai sitten luulet vaan, että lyijykynä menee kolikosta läpi ja silleen :)

• magician000

"Peilillä vaan kokeileen"
        -Tuttustu tempun descriptioniin ennen kun annat ohjeita.

Tempussa ei käytetä peiliä ja miltä se näyttäisi kun pitelet peiliä kädessäsi ja oisit ihan koneena esittämässä tota temppua`?
        Eli pelien päälle on tempun esittelyssä jo laitettu iso punainen X päälle..

• supermonster
        magician000 kirjoitti:

"Peilillä vaan kokeileen"
        -Tuttustu tempun descriptioniin ennen kun annat ohjeita.

Tempussa ei käytetä peiliä ja miltä se näyttäisi kun pitelet peiliä kädessäsi ja oisit ihan koneena esittämässä tota temppua`?
        Eli pelien päälle on tempun esittelyssä jo laitettu iso punainen X päälle..

Joo. Joku oli tilannut sen tempun tänne, ja nyt sitten tiedän miten se tehdään. Aika huono kun vaan auringonvalo käy...

• myynnissä

Huuto.netissä on myynnissä k.o. temppu. Hae hakusanalla "taikatemppu".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2267
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1146
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1036
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1015
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      999
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      957
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      13
      918
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      900
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      50
      856
    Aihe