edelleen se hole in the head

arvuuttelija

Siis, mulle markkupurhosta sanottiin että se onnistuu jollaan apuvälineellä mikä löytyy kotoo tai ainakin kaupasta. Halsuaisin edelleen tietää miten se tehdää, onko ketään ostanut? Ja ÄLKÄÄ alottako sitä ``pälä pälä valiti valiti`` juttua! Se maksaa vaan 20 e eikö 1000 e! vastatkaa pian

13

1241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magic_man

      Ketään ei sitten tälle arvuuttelijalle kerro salaisuuksia.

      • jhjh

        Kuule! Olen ammattilainen joka on vuosia taikonut! Että ole sinä vaan hiljaa!


      • magician000
        jhjh kirjoitti:

        Kuule! Olen ammattilainen joka on vuosia taikonut! Että ole sinä vaan hiljaa!

        "Kuule! Olen ammattilainen joka on vuosia taikonut! Että ole sinä vaan hiljaa!"

        -Tuskin tiedät edes mihin thumb tippii käytetään.

        Ammattilainen ei kysele temppuja kuin sinä. Eikä kirjoita noin epäasiallista tekstiä. Sen olen taikawebistä oppinut :D

        Se hole in head on ainakin taikawebin keskustelujen mukaan aika epäkäytännöllinen.


      • arvuuttelija
        magician000 kirjoitti:

        "Kuule! Olen ammattilainen joka on vuosia taikonut! Että ole sinä vaan hiljaa!"

        -Tuskin tiedät edes mihin thumb tippii käytetään.

        Ammattilainen ei kysele temppuja kuin sinä. Eikä kirjoita noin epäasiallista tekstiä. Sen olen taikawebistä oppinut :D

        Se hole in head on ainakin taikawebin keskustelujen mukaan aika epäkäytännöllinen.

        Moikka. =) Joo hermostuin vaan vähän. Sitä mä just meinasin, että purholta saa välill' ikäviä ylätyksiä... Just sanoit että se on epäkäytännöllinen, joten voisitko kertoo vaikka sitten s-postiin? Halyaisin perustaa taikaforumin. Onko halukkaita modeja? Itse pitäisin magic_manista ja magician000 =) Haluaisitteko? vastatkaa pian!


      • magician000
        arvuuttelija kirjoitti:

        Moikka. =) Joo hermostuin vaan vähän. Sitä mä just meinasin, että purholta saa välill' ikäviä ylätyksiä... Just sanoit että se on epäkäytännöllinen, joten voisitko kertoo vaikka sitten s-postiin? Halyaisin perustaa taikaforumin. Onko halukkaita modeja? Itse pitäisin magic_manista ja magician000 =) Haluaisitteko? vastatkaa pian!

        Purholta tosiaan saa välillä ikäviä yllätyksiä.
        Temppujen mahdollisesti rikkimeneviä osia tai huonoja puolia ei kerrota kuvauksessa. Dante myy vaan kalliita hyviä temppuja.

        Piirsin kuvan tuosta holeinheadista tietojen perusteella päättele siitä. Lue teksti pari kertaa ajatuksella läpi sillä se saattaa olla sekavaa :D
        En siis varsinaisesti tiedä salaisuutta mutta:

        http://www.putfile.com/pic.php?img=3894608


      • arvuuttelija
        magician000 kirjoitti:

        Purholta tosiaan saa välillä ikäviä yllätyksiä.
        Temppujen mahdollisesti rikkimeneviä osia tai huonoja puolia ei kerrota kuvauksessa. Dante myy vaan kalliita hyviä temppuja.

        Piirsin kuvan tuosta holeinheadista tietojen perusteella päättele siitä. Lue teksti pari kertaa ajatuksella läpi sillä se saattaa olla sekavaa :D
        En siis varsinaisesti tiedä salaisuutta mutta:

        http://www.putfile.com/pic.php?img=3894608

        Tietäisi vaan mikä se apuväline on... Et siis suostu kertomaan? Minä taas en temppua suostu tilaamaan ja tiedät varmaankin syyn :D. Jos muutat mieltäsi niin hyvä. Eli siis salaisuudesta =)


      • magician000
        arvuuttelija kirjoitti:

        Tietäisi vaan mikä se apuväline on... Et siis suostu kertomaan? Minä taas en temppua suostu tilaamaan ja tiedät varmaankin syyn :D. Jos muutat mieltäsi niin hyvä. Eli siis salaisuudesta =)

        En tiedä mikä se apuväline on mut TaikaWebissä Markku Purho vähän vihjaili.
        Ja sanottiin et talvella ei oo niin käytännöllinen ku aurinko ei paista.
        Tiedäthän että taikawebissä salaisuuksien suora paljastus on kielletty.Ajattele nyt välillä omillakin aivoilla jookos? Se salaisuus melkeen kerrotaan jo siinä tempun esittelytekstissä. :)

        Eli en tiedä mikä on sen toimintatapa koska en omista sitä.


      • magic_man
        magician000 kirjoitti:

        En tiedä mikä se apuväline on mut TaikaWebissä Markku Purho vähän vihjaili.
        Ja sanottiin et talvella ei oo niin käytännöllinen ku aurinko ei paista.
        Tiedäthän että taikawebissä salaisuuksien suora paljastus on kielletty.Ajattele nyt välillä omillakin aivoilla jookos? Se salaisuus melkeen kerrotaan jo siinä tempun esittelytekstissä. :)

        Eli en tiedä mikä on sen toimintatapa koska en omista sitä.

        Voisinhan minäkin modeksi tulla.

        Itsekkin olin kiinnostunut tosta samasta tempusta, mutta näin videon jossa näytetään millainen se on, joten älä osta sitä.Ei näytä lainkaan aidolta. Se "reikä" joka siihen tulee on himmeä ja vinossa.Voihan se vika tietty siinä esittäjässäkin olla, mutta epäilen.

        Tässä video http://youtube.com/watch?v=0PbX50gff_k


      • seppo tualasmaa

        Vittu se sanotaan "KUKAAN ei kerro" eikä "Ketään ei kerro".
        Tee sellane taikatemppu, et simsalabim, ja opit kirjoittamaan Suomea.


    • Minua ette tiedäkään

      No peilillä vaan kokeileen. Taikatempuista kannattaa muistaa se, että esim kolikosta et voi saada lyijykynää läpi kevyesti työntämällä etkä myöskään edes voimaa käyttämällä. Vaan kolikossa pitää olla luukku tai sitten luulet vaan, että lyijykynä menee kolikosta läpi ja silleen :)

      • magician000

        "Peilillä vaan kokeileen"
        -Tuttustu tempun descriptioniin ennen kun annat ohjeita.

        Tempussa ei käytetä peiliä ja miltä se näyttäisi kun pitelet peiliä kädessäsi ja oisit ihan koneena esittämässä tota temppua`?
        Eli pelien päälle on tempun esittelyssä jo laitettu iso punainen X päälle..


      • supermonster
        magician000 kirjoitti:

        "Peilillä vaan kokeileen"
        -Tuttustu tempun descriptioniin ennen kun annat ohjeita.

        Tempussa ei käytetä peiliä ja miltä se näyttäisi kun pitelet peiliä kädessäsi ja oisit ihan koneena esittämässä tota temppua`?
        Eli pelien päälle on tempun esittelyssä jo laitettu iso punainen X päälle..

        Joo. Joku oli tilannut sen tempun tänne, ja nyt sitten tiedän miten se tehdään. Aika huono kun vaan auringonvalo käy...


    • myynnissä

      Huuto.netissä on myynnissä k.o. temppu. Hae hakusanalla "taikatemppu".

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe