Onko kokemusta Ranskan Alpeista? Pärjääkö englannilla? Suositeltavia/edullisia majoitusvaihtoehtoja?
Tarkoitus ois kurvata autolla maisemiin jossain viikkojen 4-6 vaiheilla. Kyytiinkin mahtuu...
Les Arcs - Ranskan Alpit
3
1630
Vastaukset
- taivaltaja10
Jos kyytiin mahtuu ja olet lähdössä, tässä saattaia olla yks mukaan lähtijä..
- Les Arcs
Kerro toki millainen reissu kiinnostais?
Itse ajaisin Ruotsin läpi Tanskan kautta Saksaan jne. Viikko perillä, mahdollisesti jatkaisin matkaa etelämmäksi, mutta se on vielä auki. Laita postia ppirnes at welho.com - esaransaka
Les Arcs kirjoitti:
Kerro toki millainen reissu kiinnostais?
Itse ajaisin Ruotsin läpi Tanskan kautta Saksaan jne. Viikko perillä, mahdollisesti jatkaisin matkaa etelämmäksi, mutta se on vielä auki. Laita postia ppirnes at welho.comterve
Olin viimetavena tuolla laskemassa pari paivaa. menen tanakin talvena. Asun lahella st tropesia, ja minulla on kavereita joska omistavat asuntoja tuolta alueelta.
voin kysella halpaa majoitusta jos saatte ajankohdan selville, ja samalla itsekkin tulla laskemaan.
maili on esa67 at hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184