Ajattelin heittää duunihakemuksel tot Lappeenrannan Intersportia...Onks kellää kokemuksia tai kuulo puheita ko. paikasta työskennellä?
Intersport
16
5117
Vastaukset
- Joku vaan
No se mitä olen kuullut, en suosittele...mutta jokainen tekee päätöksensä itse
- Håkan
Mulla ei ole mitään positiivista sanottavaa Lpr:n Intersportista.Valehtelua ja paskanpuhumista.
- oman vastuusi
Johan on vahva mainospalsta negatiivisessa mielessä.
Toivoisin kirjoittajien muistavan myös vastuun joka sisältyy kirjoitukseen...ei kannata herjata jos ei ole omakohtaisia todisteita kun niitä kysytään. - juupa
jos sinua ei tippaakaan kiinnosta työnteko tai asiakas, vaan kavereiden kanssa jutustelu ja kahvin juonti, niin sinne vaan. itse olen asiakkaana monta kertaa kävellyt ulos tyhjin käsin, kun ei ketään kinnosta palvella. Tässä paikassa ei työntekijöillä ole minkäänlaista motivaatiota. ihme ettei ko. liike ole jo konkurssissa.
- en suosittele
Omakohtaista kokemusta on, mutta sen tarkemmin en lähde erittelemään. Jos meno ei ole noin 5 vuodessa muuttunut, niin en suosittele....
- clearwater
en suosittele kirjoitti:
Omakohtaista kokemusta on, mutta sen tarkemmin en lähde erittelemään. Jos meno ei ole noin 5 vuodessa muuttunut, niin en suosittele....
harkitse tarkkaan,läheinen tuttu ent.työntekijä,oli tyytyväinen päätökseensä vaihtaa duunia...
meneppä itse kyseiseen puljuun,ja tunnustele ilmapiiriä..tylyä tylyä..ei kuulu omaan "kategoriaan" - laalaa*
Olen täysin samaa mieltä. Eipä tuohon muuta lisättävää ole kuin se, että asiakasta ei myöskään tervehditä, kun on sen yhteisen tuttavan haukkuminen niin kiivaassa käynnissä. Mutta eipä ne muutenkaan tervehdi.
- mättää
Kyllähän siellä niin useasti on työpaikkoja auki,että jonkun täytyy mättää......
Huhupuheiden mukaan johdon.... - kokemusta piisaa
Olen ollut siellä ja en ikinä suosittele kenellekkään kyseista paikkaa...
kauppiaat ovat sen verran erikoista porukkaa että työntekijöitten henkinen hyvinvointi on koetuksella.
käykääpä joskus ja kysykää työntekijöiltä rehellinen mielipide johdosta niin se paljastaa kyllä kaiken, ensin tulee vilkaisu olan yli ja pieni vaivaantunut hymynkare, ja mutinaa joo no öö tota, katse painuu maahan ja henkilö kutistuu 15 senttiä...
Saddam Hussein on kyllä reilumpi kaveri kun ne...- Anonyymi
Ne kauppiaat on jo vaihtaneet alaa. Ovat nykyään kiinteistövälittäjiä remaxilla
- Anonyymi
Sain erittäin hyvää palvelua .ei valittamista.myyjä oli ystävällinen ja asiansa osaava.että näin lappeenrannassa.👍
- Anonyymi
Mitä sinä täältä sitä kyselet.Senkun laitat hakemukset sisään
jos pääset.Ethän sinä elämässä mitään opi jos et itse kokeile
ja tee.Sitä sanotaan elämänkokemuksesksi.
Turha sitä muilta kysyä yksi tykkää äidistä toinen isästä ja kaikki
on erinlaisia ajatuksiltaan ja käytökseltään.Ja taas opit uutta jota
voit käyttää myöhemmin elämän vaiheissa.Tietoa ja taitoa,sen kun
käyt puskiinni ja menoksi - Anonyymi
Aina kannattaa kokeilla
- Anonyymi
No varmasti kiinteistöhuollot voittaa
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä että Kärsämäki touhuun liikaa muita Intersport suljettupysäväste osa ilmeisesti ajattelee huonot vaateet käsiin nähden.
Rääpii väkivallan käsien joko itseen päin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652133Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921452Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
- 69960
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j78942Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍82868Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11835