Olen hyvin iloinen siitä, että Kylie on voinut jatkaa kiertuettaan toivuttuaan rintasyövästä.
Olen aina pitänyt Kyliesta, jo silloin kuin te onnettomat floodaajat olitte vaipoissa. I should be so lucky oli hieno biisi. Tosin hirveät vaatteet ja hiukset hänellä ensimmäisissä videoissa.
Toivottavasti tästä palstasta tulee innokkaan ja fleimaamattoman Kylie-keskustelun koti.
Kylie on ihana
Tosifani for ever
2
1148
Vastaukset
- jjjjjjj
Kylie on kyllä ihana! Se on sellainen pieni kaunotar ja sillä on hyviä kappaleita ja ihana ääni.
Sen kappaleet saa mut hyvälle tuulelle esim; I believe in you, Come in to my world, Red blooded woman, Slow ja muiden nimiä en just nyt muista.. - maddox3
Sellainen suloinen keijukainen. Kaunis kuin kuva. Ja ihastuttava lauluäänikin.. innolla odottelen uutta albumia! :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283376- 973166
- 763004
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702928"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862648- 352460
- 572331
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432185- 321953