Olen hyvin iloinen siitä, että Kylie on voinut jatkaa kiertuettaan toivuttuaan rintasyövästä.
Olen aina pitänyt Kyliesta, jo silloin kuin te onnettomat floodaajat olitte vaipoissa. I should be so lucky oli hieno biisi. Tosin hirveät vaatteet ja hiukset hänellä ensimmäisissä videoissa.
Toivottavasti tästä palstasta tulee innokkaan ja fleimaamattoman Kylie-keskustelun koti.
Kylie on ihana
Tosifani for ever
2
1135
Vastaukset
- jjjjjjj
Kylie on kyllä ihana! Se on sellainen pieni kaunotar ja sillä on hyviä kappaleita ja ihana ääni.
Sen kappaleet saa mut hyvälle tuulelle esim; I believe in you, Come in to my world, Red blooded woman, Slow ja muiden nimiä en just nyt muista.. - maddox3
Sellainen suloinen keijukainen. Kaunis kuin kuva. Ja ihastuttava lauluäänikin.. innolla odottelen uutta albumia! :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780