taika sauvat

harrypotter95

onks teillä taika sauvoja kotona mulla ainakin on sillä voi taikoa kaikki saman lailla kun harry potter elokuvissakin

omistan myös kaapuja jotka mun äiti teki mulle ja kaikki on ihan kateellisia koulussa kun omistan semmosen kaavun

14

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimbus 2006

      itelläni ei kyllä oo tollasta taika sauvaa jonkaavulla vois taikoo oikeesti mut mulla on sellane JEDI valo miekka se on melkosenkiva ku siihen tulee sellaen LEDI valo sisää ni se loistaa mut ei se kyllä oo taikasauva :

      • jep:)

        Tilasitko sen miekan puljusta..


    • tsetsenia

      joo mullaki on taikasauva ja tulisalama ja sit mul on oma feeniX lintu. ooXte vähä kadeijj? ja mul on myös niit rohkelikon kaapuja monia ja sit mul on noidan kattila ja mä oon ite tehny niit oppi kirjoja niihin aineisiin. sit mul n semmonen noita hattu ja sit mul on musta sotkuinen tukka ja sit mä piirsin arven mun otsaan ja sit mul on semmost pyöreet silmä lasit. sit mä vaihoin nimeni Harryks ja sukunimeni Potteriks sit oon vähä HArry Potter. jeeeeeee

    • pellepeloton

      VOi SHiT mul ei oo tommosta. Hei kerroksä viel mist niit voi ostaa ku mä ihan oikeesti tarttisin ihan sikana. Kaapui mul kyl on. Yks keltanen, kaks vihreetä ja kolme ruskeeta yks musta.
      Mut yks mulla on mitä sulla ei oo. Semmone ihan oikee noidan kattila jolla voi keittää kaikkii siistei liemii. Ja sit mul on viel tuhat taikayrttiä ja sientä kirja!!

      • harrypotter95

        otti puu palan ja alkoi veistään siitä taika sauvaa ku itkin sitä sauvaa niin paljon ettei se jaksanu enään kuunnella ollenkaan :> :> :>


      • röpö
        harrypotter95 kirjoitti:

        otti puu palan ja alkoi veistään siitä taika sauvaa ku itkin sitä sauvaa niin paljon ettei se jaksanu enään kuunnella ollenkaan :> :> :>

        joo mullaki on näkymättömyys viitta!!!!!!!!!


    • MIKÄ PIKKANEN

      PIKKU VAAVI TÄÄLÄ ONKAAN! Otaa oikeeinkirjo-taakkin. Tilleentälleen te kiljottaanäin että on vähänväliä jottain ja ei taa mitään tolkuu kokotek stistä. Mutta 95 se vasta onkin.. raukka

    • Hermot menee

      Taikasauva on yhdyssana, ettekö te tiedä mitään???

      • pilkunviilari

        Just rupesin huomauttamaan! :D


    • epäilevä tyyppi

      ootteks nyt ihan tosissanne ? Samanlailla toimiva taikasauva kun kaikissa harry potter elokuvissa ja kirjoissa, näkymättömyys viitta, tolla kohdalla alkaa jo vähä niinku ajattelee et uskooko vai eikö usko. Kertokaanyt ihmeessä muillekin jos muka tommosii on oikeasti olemassa!

      • Chamber of Secrets

        Tota niitä sauvoja voi tilata jostain erikoisesta liikkeestä, mutta ihan oikeasti siitä tulee samanlaisia loitsuja. Mutta en usko niiden haavoittamaan ketään! Näitä loitsuja on sauvassa:- Suctumsempra, avada kedavra, expeliarmus, odutum suojelus. Näitä on ja ne loitsut saavat vohingoittamaan niitä kaatumalla


    • minkä...

      Minkä nimisestä liikkeestä niitä sauvoja mahtaa saada?

    • Luihuineneee

      Joo ja mä käyn Tylypahkaa, löysin sielt metsäst elpymyskiven ja herätin kuolleit henkii. Ja mul on iha oikee sauva ja luuta kans. Ja joo vitsi, vitsi, älkää ottako tätä viestii tosissaa! :DD

    • hhhhhhhhhaaaaaaaaaaa

      on olemassa huonosti toimivia näkymättömyysviittoja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe