Eli miten tämän vuotisesta saa sen lokeron kannen ehjänä irti että saa tarkistettua sulakkeet.Lasinpesimet ei toimi ja en huomannut että pesimen moottoristakan kuuluisi ääntä.
Ei luulisi että olisi jäässäkään kun ei ole huollon jälkeen nesteitä lisäilty.
Autolla on ajettu 12000 km ja kai ne ensi huollossa sentään pakkasen kestävät nesteet siihen laittoi.
Ei viitsisi enää sitä ennen 15000 km huoltoakaan takuuhuoltoon viedä kun tuon toisen auton "vw "kanssa on saanut käydä melkein aina huoltojen välillä remontissa ja ei voi jatkuvasti ottaa töistä vapaata että saa auton kuntoon.Ei oikein viitsi lähteä reissuunkaan autolla missä ei pissapoika toimi.VITUTTAA NÄMÄ ROMUT.
sulakkeiden vaihto
5
2697
Vastaukset
- AiNe
...että onko pakkasen kestävät nesteet, jollain ihmisillä vallitsee sellainen näkemys että pissapojan nesteen ei tarvitse olla hirveän pakkaskestävää kunnei pakkasella tarvitse pissapoikaa.
Niin ja nyt kun tarkemmin järkeilen niin ittellä ei tullu pissapojannestettä pihalle kun viime vuonna tuli ekat pakkaset ...hain auton käytettynä Toyotan omasta liikkeestä. - JKLL
Moi, olen lähes varma että pissapojan nesteet jäässä. Jos tarkoitat huollolla ensihuoltoa, siinä ei edes täytetä pissapoikaa. Joten, odota plussakelejä tai aja auo lämpimään talliin. Tai lisää itse kunnon nesteet, kai tiedät mistä konepelti avataan? ;x)
- koskaan
kuulutkaan että lampun palamisen syynä voisi olla pakkasnesteen puute.
- lampun
koskaan kirjoitti:
kuulutkaan että lampun palamisen syynä voisi olla pakkasnesteen puute.
????????
- Luota!
Toyotan huoltoon ei nyt noin sokeasti kannata luottaa. Veikkaan jäätymistä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923