Ebony (tes4)

kalakukko456

Mistä ja millä levelillä ebony tavaroita saa? Tähän asti olen löytänyt vain steel, elven ja dwarven aseita ja lisäksi jotain dremora juttuja.

9

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ala tulemaan...

jossain 17-18 levelillä, millä levelillä olet?

• viistoista

15-tasolla alkaa tuleen ebonyä

• kalakukko456

Tällä hetkellä olen levelillä 20. Tosin käytän AF leveling modia.

• Neentia
        kalakukko456 kirjoitti:

Tällä hetkellä olen levelillä 20. Tosin käytän AF leveling modia.

...sillä Ebonya saa ennen Daedricia koska Daedric on pelin paras Heavy Armos-Class. Olet kai jotenkin jättänyt sen välistä... :/

• Allu8v
        Neentia kirjoitti:

...sillä Ebonya saa ennen Daedricia koska Daedric on pelin paras Heavy Armos-Class. Olet kai jotenkin jättänyt sen välistä... :/

minä olen jo tasolla 820 Dremoran varusteita ei ole löytynyt paitsi Helmit ja bootsit ja hanskat?

• reallifer
        Allu8v kirjoitti:

minä olen jo tasolla 820 Dremoran varusteita ei ole löytynyt paitsi Helmit ja bootsit ja hanskat?

jos haluut ebony kamat nopeesti mee vaa tappaa umbra saat myös pelin parhaan miekan

• reallifer kirjoitti:

jos haluut ebony kamat nopeesti mee vaa tappaa umbra saat myös pelin parhaan miekan

Kuka on Umbra? Missä ? Ja mikä miekka? :O Ja oblivion vai morrowind?

• reallifer
        p4nnus kirjoitti:

Kuka on Umbra? Missä ? Ja mikä miekka? :O Ja oblivion vai morrowind?

Peli on oblivion ja eka pitää mennä waterfrontist etelään old bridgelle josta taas lähet länteen kunnes löydät ayelid ruinsin nimeltä Vindasel. Siel etit vaa Umbran mut voin sanoo et se on vaikee. Kannattaa ettii kohta mist umbra ei voi iskee sua ja sielt ammut jouskaril sitä ;)

• Ei oo Pelin paras miekka
        reallifer kirjoitti:

Peli on oblivion ja eka pitää mennä waterfrontist etelään old bridgelle josta taas lähet länteen kunnes löydät ayelid ruinsin nimeltä Vindasel. Siel etit vaa Umbran mut voin sanoo et se on vaikee. Kannattaa ettii kohta mist umbra ei voi iskee sua ja sielt ammut jouskaril sitä ;)

En kyllä tiedä pelin parasta miekkaa mutta tiedän että on hyviä umbra on ihan ok mutta esim Dai katana on parenpi se on jytä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      149
      17347
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      45
      9994
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      34
      5836
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3190
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      15
      2876
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      25
      2802
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      56
      2672
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      2580
    9. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      135
      1831
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      36
      1809
    Aihe