Moi!
Ihan todellisesta mielenkiinnosta täytyy kysyä, että missä Suomessa näitä shemale tyttösiä voisi todellisuudessa tavata.
Itse vaikutan Treella, mutta onko yleensä Suomessa jotakin paikkaa, mistä kannattaisi shemaleja yrittää löytää?
Shemale
24
25468
Vastaukset
- MissShemale
No niin, ensinnäkin sinun täytyy täsmentää, mitä tarkoitat shemale-tyypillä? Puhutko laajemmin transihmisistä mukaan lukien transvestiitit, transgenderit ja transsukupuoliset vai tarkoitatko nimenomaisia shemaleja?
- paras
Mä ainaskin haluun semmoista, jolla on tissit ja munat ja kaikella muulla lailla tyttö.
- MissShemale
paras kirjoitti:
Mä ainaskin haluun semmoista, jolla on tissit ja munat ja kaikella muulla lailla tyttö.
Voi olla, että tämä henkilö, "jolla on tissit ja munat" ei ehkä halua sinua, koska et osaa asiaasi fiksummin ilmaista. (Kannattaakohan ylipäätänsä vaivaantua vastaamaan alkuperäiseen kysymykseen)
- Minä itse
Huh, noita määritteitä näkyy olevan paljon!
Tarkoitan siis nimenomaan sellaista henkilöä, joka on naisellinen (rinnat) ja tuntee olevansa nainen, mutta omaa miehen sukuelimet.
Auttoiko tällainen täsmennys? - MissShemale
Minä itse kirjoitti:
Tarkoitan siis nimenomaan sellaista henkilöä, joka on naisellinen (rinnat) ja tuntee olevansa nainen, mutta omaa miehen sukuelimet.
Auttoiko tällainen täsmennys?Auttoi. Tarkoitat siis ilmeisesti transsukupuolista naista ja ehkä myös shemaleakin.
Shemale terminä on hiukan ongelmallinen, koska sillä ei ilmeisesti ole tieteellistä pohjaa eikä täten tarkkaa määritelmää. Kuitenkin shemalena yleensä pidetään syntyperäistä miestä, joka näyttää naiselta ja jolla on rinnat sekä penis. Tosin erotuksena transsukupuolisesta naisesta shemale nauttii kaksinaisesta anatomiastaan ja hänellä ei ole halua leikkauttaa itseään. Täten voisi ajatella, että shemale ei myöskään koe itseään samalla tavoin naiseksi kuin transsukupuolinen vaan naisen ja miehen välimuodoksi.
Takaisin varsinaiseen kysymykseesi. Suomessa ei ole shemale-kultuuria eikä täten shamaleja edellä mainitun määritelmän mukaisesti kuin ehkä muutama ihminen. Transsukupuolisia sen sijaan on enemmän, mutta ei kovin montaa heitäkään. Luulisin, että leikkausta odottavien transseksuaalien määrä tällä hetkellä pyörii enemmän kymmenissä kuin sadoissa, ehkä jopa alle 50.
Mistä heitä löytää? Se on vaikeampaa ja entistä vaikeammaksi sinulle sen tekee, että he eivät välttämättä edes halua tulla löydetyiksi. Moni ts-nainen nimittäin kokee häiritseväksi ja jopa vastenmieliseksi transsuuntautuneiden (mies, joka on kiinnostunut transnaisista) huomion. Transsukupuolinen saattaa vältellä sukupuolielämää täysin ennen leikkausta juuri siksi, että hän ei koe anatomiaansa oikeaksi. Täten mies, jota kiihottaa juuri se mikä transnaista itseään häiritsee, on häiriötekijä. Lisäksi huomattava osa ts-naisista on kiinnostunut vain naisista.
Suomessa ei myöskään ole mitään baareja tai klubeja kyseisille ihmisryhmille. Transsukupuolisiin voi tutustua esimerkiksi marraskuittain Helsingissä järjestettävien transviikkojen yhteydessä pidettävässä ravintolaillassa tai muissa harvakseltaan järjestyissä klubi-illoissa (tosin osa naisten iltoja). Tietyissä kaupungeissa Setan yhteydessä pidetään viikottain kaikille avoimia transsukupuolisten kahvi-iltoja.
Transvestiittien tapaaminen on usein helpompaa esimerkiksi internetin kautta (mm. city.com ja Chat-huone Kinkybar tai dreamwearclub.com tai MTV:n tekstitv Ysi yhdistää)
MissShemale
[email protected] - Minä itse
MissShemale kirjoitti:
Auttoi. Tarkoitat siis ilmeisesti transsukupuolista naista ja ehkä myös shemaleakin.
Shemale terminä on hiukan ongelmallinen, koska sillä ei ilmeisesti ole tieteellistä pohjaa eikä täten tarkkaa määritelmää. Kuitenkin shemalena yleensä pidetään syntyperäistä miestä, joka näyttää naiselta ja jolla on rinnat sekä penis. Tosin erotuksena transsukupuolisesta naisesta shemale nauttii kaksinaisesta anatomiastaan ja hänellä ei ole halua leikkauttaa itseään. Täten voisi ajatella, että shemale ei myöskään koe itseään samalla tavoin naiseksi kuin transsukupuolinen vaan naisen ja miehen välimuodoksi.
Takaisin varsinaiseen kysymykseesi. Suomessa ei ole shemale-kultuuria eikä täten shamaleja edellä mainitun määritelmän mukaisesti kuin ehkä muutama ihminen. Transsukupuolisia sen sijaan on enemmän, mutta ei kovin montaa heitäkään. Luulisin, että leikkausta odottavien transseksuaalien määrä tällä hetkellä pyörii enemmän kymmenissä kuin sadoissa, ehkä jopa alle 50.
Mistä heitä löytää? Se on vaikeampaa ja entistä vaikeammaksi sinulle sen tekee, että he eivät välttämättä edes halua tulla löydetyiksi. Moni ts-nainen nimittäin kokee häiritseväksi ja jopa vastenmieliseksi transsuuntautuneiden (mies, joka on kiinnostunut transnaisista) huomion. Transsukupuolinen saattaa vältellä sukupuolielämää täysin ennen leikkausta juuri siksi, että hän ei koe anatomiaansa oikeaksi. Täten mies, jota kiihottaa juuri se mikä transnaista itseään häiritsee, on häiriötekijä. Lisäksi huomattava osa ts-naisista on kiinnostunut vain naisista.
Suomessa ei myöskään ole mitään baareja tai klubeja kyseisille ihmisryhmille. Transsukupuolisiin voi tutustua esimerkiksi marraskuittain Helsingissä järjestettävien transviikkojen yhteydessä pidettävässä ravintolaillassa tai muissa harvakseltaan järjestyissä klubi-illoissa (tosin osa naisten iltoja). Tietyissä kaupungeissa Setan yhteydessä pidetään viikottain kaikille avoimia transsukupuolisten kahvi-iltoja.
Transvestiittien tapaaminen on usein helpompaa esimerkiksi internetin kautta (mm. city.com ja Chat-huone Kinkybar tai dreamwearclub.com tai MTV:n tekstitv Ysi yhdistää)
MissShemale
[email protected]Moi!
Kiitokset perusteellisesta ja asiallisesta vastauksesta! Tiedänpä minäkin nyt asiasta jonkun verran enemmän.
Koetan noita vinkkaamiasi foorumeita. - The Invisible Boy
MissShemale kirjoitti:
Auttoi. Tarkoitat siis ilmeisesti transsukupuolista naista ja ehkä myös shemaleakin.
MissShemale
[email protected]Hei,
tämä ei nyt varsinaisesti kuulu tähän keskusteluun, sori. Mutta nimimerkkisi pisti silmään. Olen itse ns jonkinlainen trans, mutta "toisinpäin" ja paljolti pre-everything. (Myös Treelta.) Ajattelin että voisko sulle meilata/tavata jossain chatissa? On aina kiva jutella jollekin jolla on ehkä vähän samanlaista näkökulmaa noisihin asioihin. Siis JOS sinua kiinnostais, en tiedä? - MissShemale
The Invisible Boy kirjoitti:
Hei,
tämä ei nyt varsinaisesti kuulu tähän keskusteluun, sori. Mutta nimimerkkisi pisti silmään. Olen itse ns jonkinlainen trans, mutta "toisinpäin" ja paljolti pre-everything. (Myös Treelta.) Ajattelin että voisko sulle meilata/tavata jossain chatissa? On aina kiva jutella jollekin jolla on ehkä vähän samanlaista näkökulmaa noisihin asioihin. Siis JOS sinua kiinnostais, en tiedä?Joo, meilaa vaan mulle ja voidaan tavata sitten vaikka chatissalin. [email protected]
- tahtoisi kokea
MissShemale kirjoitti:
Voi olla, että tämä henkilö, "jolla on tissit ja munat" ei ehkä halua sinua, koska et osaa asiaasi fiksummin ilmaista. (Kannattaakohan ylipäätänsä vaivaantua vastaamaan alkuperäiseen kysymykseen)
tahtoisin kokea shemalen kanssa hetken jotakin
- Ghasem
MissShemale kirjoitti:
Joo, meilaa vaan mulle ja voidaan tavata sitten vaikka chatissalin. [email protected]
Hei! olen ghasem miä haluan shemale asun jyväskylä minun 0449204051
- Anonyymi
MissShemale kirjoitti:
Aasialaisissa noita on vaikka kuinka kuvina malliksi netissä. Senkuin laittaa kuvahaku ja sana shemale. Jo tulee selvennystä mistä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aasialaisissa noita on vaikka kuinka kuvina malliksi netissä. Senkuin laittaa kuvahaku ja sana shemale. Jo tulee selvennystä mistä on kyse.
Miksi shemalet kiehtovat joitain miehiä. Voiko se johtua jostakin ongelmasta varhaislapsuuden psykoseksuaalisessa kehityksessä?
- Anonyymi
Minä itse kirjoitti:
Auttoiko tällainen täsmennys?Vaikka hanelle tissit ois,mut haluisin olla hanen kans!rakastaa kayda kavelylla ja teOMI
- vuoroin vieraissa käydään
Niitä löytyy malliksi internetistä, niin että voipi käydä kuikistamassa millaisia ne ovat, jos taku on kiinnostunut:
http://www.shemaleyum.com/ - Shemales fani
Shemaleseissa on jotakin mystistä ja taikamaista vetovoimaa ehkä siinä että ns. ei ole samoja suoritus ja miehisiä menestymispaineita kuin tavallisissa suomi-maatiais suhteissa. Asetelma kun voi olla aivan toinen.
- brownshemal
tampere
- bibtm47
Jos tarkoitat transuja, niin niitä on päivittäin Turussa XXX Paradisessa filmien katselussa (Cinema) siinä linja-autoaseman lähellä. Siellä sellaisen voi tavata yleensä. Niiden sivuille xxxparadise.net voi jättää viestinkin millaista seuraa haluaisi tavata. Ja lisäksi siellä on tuommoinen ilmoitustaulu liikkeessä vielä fyysisestikin, johon voi myös jättää viestin. Itse käyn siellä säännöllisesti kolme neljä kertaa viikossa ja olen transuakin tavannut.
- mikko
hello Shemale
- Anonyymi
Miten sun sitten loppupeleissä kävi?
- Anonyymi
Niinpä, voihan kokeilla treffisivustoja, löytyiskö sieltä ketään? Itse haluaisin tutustua shemaeliin täällä kuopiossa, ystävänä ja niinpoispäin. Jutella elämästä! Olen utelias ihminen!
- Anonyymi
Shemale, ladyboit kiehtoo haluaisin tavata, kerran Jyväskylässä tapasin yhden oli suomalainen top
- Anonyymi
Onhan se kuumaa antautua kauniin naisen pantavaksi.
T.roimies - Anonyymi
Ehkä vähän väärä palsta, kun tämä on bi-palsta. Kokeile muilta palstoilta ja gay palstalta
- Anonyymi
Olisi myös kiva tietää missä lapintyttyöilijöitä löytäisi.Samanlaiset haaveet on myös.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819