Shemale

Minä itse

Moi!

Ihan todellisesta mielenkiinnosta täytyy kysyä, että missä Suomessa näitä shemale tyttösiä voisi todellisuudessa tavata.
Itse vaikutan Treella, mutta onko yleensä Suomessa jotakin paikkaa, mistä kannattaisi shemaleja yrittää löytää?

24

23097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissShemale

      No niin, ensinnäkin sinun täytyy täsmentää, mitä tarkoitat shemale-tyypillä? Puhutko laajemmin transihmisistä mukaan lukien transvestiitit, transgenderit ja transsukupuoliset vai tarkoitatko nimenomaisia shemaleja?

      • paras

        Mä ainaskin haluun semmoista, jolla on tissit ja munat ja kaikella muulla lailla tyttö.


      • MissShemale
        paras kirjoitti:

        Mä ainaskin haluun semmoista, jolla on tissit ja munat ja kaikella muulla lailla tyttö.

        Voi olla, että tämä henkilö, "jolla on tissit ja munat" ei ehkä halua sinua, koska et osaa asiaasi fiksummin ilmaista. (Kannattaakohan ylipäätänsä vaivaantua vastaamaan alkuperäiseen kysymykseen)


      • Minä itse

        Huh, noita määritteitä näkyy olevan paljon!

        Tarkoitan siis nimenomaan sellaista henkilöä, joka on naisellinen (rinnat) ja tuntee olevansa nainen, mutta omaa miehen sukuelimet.

        Auttoiko tällainen täsmennys?


      • MissShemale
        Minä itse kirjoitti:

        Huh, noita määritteitä näkyy olevan paljon!

        Tarkoitan siis nimenomaan sellaista henkilöä, joka on naisellinen (rinnat) ja tuntee olevansa nainen, mutta omaa miehen sukuelimet.

        Auttoiko tällainen täsmennys?

        Auttoi. Tarkoitat siis ilmeisesti transsukupuolista naista ja ehkä myös shemaleakin.

        Shemale terminä on hiukan ongelmallinen, koska sillä ei ilmeisesti ole tieteellistä pohjaa eikä täten tarkkaa määritelmää. Kuitenkin shemalena yleensä pidetään syntyperäistä miestä, joka näyttää naiselta ja jolla on rinnat sekä penis. Tosin erotuksena transsukupuolisesta naisesta shemale nauttii kaksinaisesta anatomiastaan ja hänellä ei ole halua leikkauttaa itseään. Täten voisi ajatella, että shemale ei myöskään koe itseään samalla tavoin naiseksi kuin transsukupuolinen vaan naisen ja miehen välimuodoksi.

        Takaisin varsinaiseen kysymykseesi. Suomessa ei ole shemale-kultuuria eikä täten shamaleja edellä mainitun määritelmän mukaisesti kuin ehkä muutama ihminen. Transsukupuolisia sen sijaan on enemmän, mutta ei kovin montaa heitäkään. Luulisin, että leikkausta odottavien transseksuaalien määrä tällä hetkellä pyörii enemmän kymmenissä kuin sadoissa, ehkä jopa alle 50.

        Mistä heitä löytää? Se on vaikeampaa ja entistä vaikeammaksi sinulle sen tekee, että he eivät välttämättä edes halua tulla löydetyiksi. Moni ts-nainen nimittäin kokee häiritseväksi ja jopa vastenmieliseksi transsuuntautuneiden (mies, joka on kiinnostunut transnaisista) huomion. Transsukupuolinen saattaa vältellä sukupuolielämää täysin ennen leikkausta juuri siksi, että hän ei koe anatomiaansa oikeaksi. Täten mies, jota kiihottaa juuri se mikä transnaista itseään häiritsee, on häiriötekijä. Lisäksi huomattava osa ts-naisista on kiinnostunut vain naisista.

        Suomessa ei myöskään ole mitään baareja tai klubeja kyseisille ihmisryhmille. Transsukupuolisiin voi tutustua esimerkiksi marraskuittain Helsingissä järjestettävien transviikkojen yhteydessä pidettävässä ravintolaillassa tai muissa harvakseltaan järjestyissä klubi-illoissa (tosin osa naisten iltoja). Tietyissä kaupungeissa Setan yhteydessä pidetään viikottain kaikille avoimia transsukupuolisten kahvi-iltoja.

        Transvestiittien tapaaminen on usein helpompaa esimerkiksi internetin kautta (mm. city.com ja Chat-huone Kinkybar tai dreamwearclub.com tai MTV:n tekstitv Ysi yhdistää)


        MissShemale
        [email protected]


      • Minä itse
        MissShemale kirjoitti:

        Auttoi. Tarkoitat siis ilmeisesti transsukupuolista naista ja ehkä myös shemaleakin.

        Shemale terminä on hiukan ongelmallinen, koska sillä ei ilmeisesti ole tieteellistä pohjaa eikä täten tarkkaa määritelmää. Kuitenkin shemalena yleensä pidetään syntyperäistä miestä, joka näyttää naiselta ja jolla on rinnat sekä penis. Tosin erotuksena transsukupuolisesta naisesta shemale nauttii kaksinaisesta anatomiastaan ja hänellä ei ole halua leikkauttaa itseään. Täten voisi ajatella, että shemale ei myöskään koe itseään samalla tavoin naiseksi kuin transsukupuolinen vaan naisen ja miehen välimuodoksi.

        Takaisin varsinaiseen kysymykseesi. Suomessa ei ole shemale-kultuuria eikä täten shamaleja edellä mainitun määritelmän mukaisesti kuin ehkä muutama ihminen. Transsukupuolisia sen sijaan on enemmän, mutta ei kovin montaa heitäkään. Luulisin, että leikkausta odottavien transseksuaalien määrä tällä hetkellä pyörii enemmän kymmenissä kuin sadoissa, ehkä jopa alle 50.

        Mistä heitä löytää? Se on vaikeampaa ja entistä vaikeammaksi sinulle sen tekee, että he eivät välttämättä edes halua tulla löydetyiksi. Moni ts-nainen nimittäin kokee häiritseväksi ja jopa vastenmieliseksi transsuuntautuneiden (mies, joka on kiinnostunut transnaisista) huomion. Transsukupuolinen saattaa vältellä sukupuolielämää täysin ennen leikkausta juuri siksi, että hän ei koe anatomiaansa oikeaksi. Täten mies, jota kiihottaa juuri se mikä transnaista itseään häiritsee, on häiriötekijä. Lisäksi huomattava osa ts-naisista on kiinnostunut vain naisista.

        Suomessa ei myöskään ole mitään baareja tai klubeja kyseisille ihmisryhmille. Transsukupuolisiin voi tutustua esimerkiksi marraskuittain Helsingissä järjestettävien transviikkojen yhteydessä pidettävässä ravintolaillassa tai muissa harvakseltaan järjestyissä klubi-illoissa (tosin osa naisten iltoja). Tietyissä kaupungeissa Setan yhteydessä pidetään viikottain kaikille avoimia transsukupuolisten kahvi-iltoja.

        Transvestiittien tapaaminen on usein helpompaa esimerkiksi internetin kautta (mm. city.com ja Chat-huone Kinkybar tai dreamwearclub.com tai MTV:n tekstitv Ysi yhdistää)


        MissShemale
        [email protected]

        Moi!

        Kiitokset perusteellisesta ja asiallisesta vastauksesta! Tiedänpä minäkin nyt asiasta jonkun verran enemmän.

        Koetan noita vinkkaamiasi foorumeita.


      • The Invisible Boy
        MissShemale kirjoitti:

        Auttoi. Tarkoitat siis ilmeisesti transsukupuolista naista ja ehkä myös shemaleakin.

        Shemale terminä on hiukan ongelmallinen, koska sillä ei ilmeisesti ole tieteellistä pohjaa eikä täten tarkkaa määritelmää. Kuitenkin shemalena yleensä pidetään syntyperäistä miestä, joka näyttää naiselta ja jolla on rinnat sekä penis. Tosin erotuksena transsukupuolisesta naisesta shemale nauttii kaksinaisesta anatomiastaan ja hänellä ei ole halua leikkauttaa itseään. Täten voisi ajatella, että shemale ei myöskään koe itseään samalla tavoin naiseksi kuin transsukupuolinen vaan naisen ja miehen välimuodoksi.

        Takaisin varsinaiseen kysymykseesi. Suomessa ei ole shemale-kultuuria eikä täten shamaleja edellä mainitun määritelmän mukaisesti kuin ehkä muutama ihminen. Transsukupuolisia sen sijaan on enemmän, mutta ei kovin montaa heitäkään. Luulisin, että leikkausta odottavien transseksuaalien määrä tällä hetkellä pyörii enemmän kymmenissä kuin sadoissa, ehkä jopa alle 50.

        Mistä heitä löytää? Se on vaikeampaa ja entistä vaikeammaksi sinulle sen tekee, että he eivät välttämättä edes halua tulla löydetyiksi. Moni ts-nainen nimittäin kokee häiritseväksi ja jopa vastenmieliseksi transsuuntautuneiden (mies, joka on kiinnostunut transnaisista) huomion. Transsukupuolinen saattaa vältellä sukupuolielämää täysin ennen leikkausta juuri siksi, että hän ei koe anatomiaansa oikeaksi. Täten mies, jota kiihottaa juuri se mikä transnaista itseään häiritsee, on häiriötekijä. Lisäksi huomattava osa ts-naisista on kiinnostunut vain naisista.

        Suomessa ei myöskään ole mitään baareja tai klubeja kyseisille ihmisryhmille. Transsukupuolisiin voi tutustua esimerkiksi marraskuittain Helsingissä järjestettävien transviikkojen yhteydessä pidettävässä ravintolaillassa tai muissa harvakseltaan järjestyissä klubi-illoissa (tosin osa naisten iltoja). Tietyissä kaupungeissa Setan yhteydessä pidetään viikottain kaikille avoimia transsukupuolisten kahvi-iltoja.

        Transvestiittien tapaaminen on usein helpompaa esimerkiksi internetin kautta (mm. city.com ja Chat-huone Kinkybar tai dreamwearclub.com tai MTV:n tekstitv Ysi yhdistää)


        MissShemale
        [email protected]

        Hei,
        tämä ei nyt varsinaisesti kuulu tähän keskusteluun, sori. Mutta nimimerkkisi pisti silmään. Olen itse ns jonkinlainen trans, mutta "toisinpäin" ja paljolti pre-everything. (Myös Treelta.) Ajattelin että voisko sulle meilata/tavata jossain chatissa? On aina kiva jutella jollekin jolla on ehkä vähän samanlaista näkökulmaa noisihin asioihin. Siis JOS sinua kiinnostais, en tiedä?


      • MissShemale
        The Invisible Boy kirjoitti:

        Hei,
        tämä ei nyt varsinaisesti kuulu tähän keskusteluun, sori. Mutta nimimerkkisi pisti silmään. Olen itse ns jonkinlainen trans, mutta "toisinpäin" ja paljolti pre-everything. (Myös Treelta.) Ajattelin että voisko sulle meilata/tavata jossain chatissa? On aina kiva jutella jollekin jolla on ehkä vähän samanlaista näkökulmaa noisihin asioihin. Siis JOS sinua kiinnostais, en tiedä?

        Joo, meilaa vaan mulle ja voidaan tavata sitten vaikka chatissalin. [email protected]


      • tahtoisi kokea
        MissShemale kirjoitti:

        Voi olla, että tämä henkilö, "jolla on tissit ja munat" ei ehkä halua sinua, koska et osaa asiaasi fiksummin ilmaista. (Kannattaakohan ylipäätänsä vaivaantua vastaamaan alkuperäiseen kysymykseen)

        tahtoisin kokea shemalen kanssa hetken jotakin


      • Ghasem
        MissShemale kirjoitti:

        Joo, meilaa vaan mulle ja voidaan tavata sitten vaikka chatissalin. [email protected]

        Hei! olen ghasem miä haluan shemale asun jyväskylä minun 0449204051


      • Anonyymi
        MissShemale kirjoitti:

        Voi olla, että tämä henkilö, "jolla on tissit ja munat" ei ehkä halua sinua, koska et osaa asiaasi fiksummin ilmaista. (Kannattaakohan ylipäätänsä vaivaantua vastaamaan alkuperäiseen kysymykseen)

        Aasialaisissa noita on vaikka kuinka kuvina malliksi netissä. Senkuin laittaa kuvahaku ja sana shemale. Jo tulee selvennystä mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aasialaisissa noita on vaikka kuinka kuvina malliksi netissä. Senkuin laittaa kuvahaku ja sana shemale. Jo tulee selvennystä mistä on kyse.

        Miksi shemalet kiehtovat joitain miehiä. Voiko se johtua jostakin ongelmasta varhaislapsuuden psykoseksuaalisessa kehityksessä?


      • Anonyymi
        Minä itse kirjoitti:

        Huh, noita määritteitä näkyy olevan paljon!

        Tarkoitan siis nimenomaan sellaista henkilöä, joka on naisellinen (rinnat) ja tuntee olevansa nainen, mutta omaa miehen sukuelimet.

        Auttoiko tällainen täsmennys?

        Vaikka hanelle tissit ois,mut haluisin olla hanen kans!rakastaa kayda kavelylla ja teOMI


    • vuoroin vieraissa käydään

      Niitä löytyy malliksi internetistä, niin että voipi käydä kuikistamassa millaisia ne ovat, jos taku on kiinnostunut:

      http://www.shemaleyum.com/

    • Shemales fani

      Shemaleseissa on jotakin mystistä ja taikamaista vetovoimaa ehkä siinä että ns. ei ole samoja suoritus ja miehisiä menestymispaineita kuin tavallisissa suomi-maatiais suhteissa. Asetelma kun voi olla aivan toinen.

    • brownshemal

      tampere

    • bibtm47

      Jos tarkoitat transuja, niin niitä on päivittäin Turussa XXX Paradisessa filmien katselussa (Cinema) siinä linja-autoaseman lähellä. Siellä sellaisen voi tavata yleensä. Niiden sivuille xxxparadise.net voi jättää viestinkin millaista seuraa haluaisi tavata. Ja lisäksi siellä on tuommoinen ilmoitustaulu liikkeessä vielä fyysisestikin, johon voi myös jättää viestin. Itse käyn siellä säännöllisesti kolme neljä kertaa viikossa ja olen transuakin tavannut.

    • mikko

      hello Shemale

    • Anonyymi

      Miten sun sitten loppupeleissä kävi?

    • Anonyymi

      Niinpä, voihan kokeilla treffisivustoja, löytyiskö sieltä ketään? Itse haluaisin tutustua shemaeliin täällä kuopiossa, ystävänä ja niinpoispäin. Jutella elämästä! Olen utelias ihminen!

      • Anonyymi

        Shemale, ladyboit kiehtoo haluaisin tavata, kerran Jyväskylässä tapasin yhden oli suomalainen top


    • Anonyymi

      Onhan se kuumaa antautua kauniin naisen pantavaksi.
      T.roimies

    • Anonyymi

      Ehkä vähän väärä palsta, kun tämä on bi-palsta. Kokeile muilta palstoilta ja gay palstalta

    • Anonyymi

      Olisi myös kiva tietää missä lapintyttyöilijöitä löytäisi.Samanlaiset haaveet on myös.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe