Millä tavalla puhdistatte peilit, ettei ne jää laikukkaiksi?
peilin puhdistus
7
4776
Vastaukset
- riikka
Itse teen näin, vaikka helpompiakin tapoja varmasti on: pyyhin peilin pesuaineisella liinalla, minkä jälkeen pyyhin puhtaalla, märällä liinalla (ei siis enää pesuainetta) ja sitten kuivaus froteepyyhkeellä tai lastalla. Ei ole laikkuiset peilit..=)
- näin
Käytän valmiita ikkunanpuhdistusliinoja,ovat kosteita ja yhdellä pyyhkii peilit ja tv:n,monitorin.Ja puhdasta tulee.
- laiskuri
näin kirjoitti:
Käytän valmiita ikkunanpuhdistusliinoja,ovat kosteita ja yhdellä pyyhkii peilit ja tv:n,monitorin.Ja puhdasta tulee.
...tai sitten vaan kostutan rätin veteen ja pyyhin, kuivaan talouspaperilla. Ei meidän peilit ainakaan jää laikukkaiksi.
- Karlson
Kuivaa rypistetyllä sanomalehdellä.
- Lassi
Minä käytän mikrokuituliinaa. Kastelen vedella ja kierrän kuivaksi ja sitten pyyhin lasipinnat! Ei jää laikkuja ja hyvä tulee. Jos on oikein paljon likaa voi laittaa vielä fairia vähän. Säämiskä käy myös.
- KOKEILLUT
KÄY OSTAMASSA AUTOVARAOSALIIKKEISTÄ AUTOCLYM IKKUNAN PUHDISTUS AINETTA SE EI JÄTÄ VIIRUJA EIKÄ MITÄÄN MUUTAKAAN JUOVIA JA KAIKEN LISÄKSI HYLKII PÖLYÄ.TAI PESE IKKUNA VIMILLÄ JA OTA SEN JÄLKEE RÄTTI JA PYYHI ETIKALLA JA VEDÄ IKKUNA LASTALLA KUIVAKSI.
- PM
Puhdistin anopin TV:n kuvaputken tuulilasin pesunesteellä vaivihkaa kun piti kanavia virittää kohdalleen muutenkin. Oli vähän kertynyt tavaraa, kun rasvaisella rievulla pyyhkii "pölyjä".
Ei jäänyt laikukkaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699