peilin puhdistus

sara

Millä tavalla puhdistatte peilit, ettei ne jää laikukkaiksi?

7

4776

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riikka

Itse teen näin, vaikka helpompiakin tapoja varmasti on: pyyhin peilin pesuaineisella liinalla, minkä jälkeen pyyhin puhtaalla, märällä liinalla (ei siis enää pesuainetta) ja sitten kuivaus froteepyyhkeellä tai lastalla. Ei ole laikkuiset peilit..=)

• näin

Käytän valmiita ikkunanpuhdistusliinoja,ovat kosteita ja yhdellä pyyhkii peilit ja tv:n,monitorin.Ja puhdasta tulee.

• laiskuri
        näin kirjoitti:

Käytän valmiita ikkunanpuhdistusliinoja,ovat kosteita ja yhdellä pyyhkii peilit ja tv:n,monitorin.Ja puhdasta tulee.

...tai sitten vaan kostutan rätin veteen ja pyyhin, kuivaan talouspaperilla. Ei meidän peilit ainakaan jää laikukkaiksi.

• Karlson

Kuivaa rypistetyllä sanomalehdellä.

• Lassi

Minä käytän mikrokuituliinaa. Kastelen vedella ja kierrän kuivaksi ja sitten pyyhin lasipinnat! Ei jää laikkuja ja hyvä tulee. Jos on oikein paljon likaa voi laittaa vielä fairia vähän. Säämiskä käy myös.

• KOKEILLUT

KÄY OSTAMASSA AUTOVARAOSALIIKKEISTÄ AUTOCLYM IKKUNAN PUHDISTUS AINETTA SE EI JÄTÄ VIIRUJA EIKÄ MITÄÄN MUUTAKAAN JUOVIA JA KAIKEN LISÄKSI HYLKII PÖLYÄ.TAI PESE IKKUNA VIMILLÄ JA OTA SEN JÄLKEE RÄTTI JA PYYHI ETIKALLA JA VEDÄ IKKUNA LASTALLA KUIVAKSI.

• PM

Puhdistin anopin TV:n kuvaputken tuulilasin pesunesteellä vaivihkaa kun piti kanavia virittää kohdalleen muutenkin. Oli vähän kertynyt tavaraa, kun rasvaisella rievulla pyyhkii "pölyjä".

Ei jäänyt laikukkaaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1374
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      55
      758
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      731
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60