Kuinka kauan omasta opinnäytetyöstä täytyy kertoa. Tiedän, että riippuu aiheesta, mutta mikä on sellainen minimi raja ? Kun ei oikein innosta mennä yleisön eteen..
Opinnäytetyön esityksen kesto ?
5
3080
Vastaukset
- alalla...
Riippuu tosiaan aika paljon alasta. Itse esittelin viime keväänä oman tekniikan alan opinnäytetyöni, esityksen piti kestää noin 20-25 minuuttia. Toisaalta esim. sosiaali- ja terveysalan opinnäytetöiden esitykset pitää kestää 3 tuntia! Että silleen. Rohkeasti vain yleisön eteen, ei siihen kukaan ole vielä kuollut.
- sosionomi opiskelija vastaa
sosiaali- ja terveysalan opinnäytetöiden esitykset pitää kestää 3 tuntia!! ei kylläkään pidä paikkaansa...amk:ssa se on pituudeltaan 30 min.
Opiskeluintoa kaikille! - ---
sosionomi opiskelija vastaa kirjoitti:
sosiaali- ja terveysalan opinnäytetöiden esitykset pitää kestää 3 tuntia!! ei kylläkään pidä paikkaansa...amk:ssa se on pituudeltaan 30 min.
Opiskeluintoa kaikille!Ainakin savonia amk:n iisalmen sosiaali- ja terveysalan yksikössä sosionomien opinnäytetöiden esittelyn pitää kestää 3 tuntia. Usko tai älä. Muista kouluista en tiedä, mutta näin ainakin savonialla.
- villasukkarock
idean esittely kestää 15 min, suunnitelman 30 min ja varsinaisen työn esittely 1 tunnin.
- Cocktailbeat
Diakissa idean esittely n. 10 - 15 minuuttia.
Suunnitelma n. 30 - 40 minuuttia.
Varsinainen työ: opponentti esittelee lyhyesti työn idean; tekijä kertoo työstä, prosessista, ja tuloksesta arvioi koko hankkeen / tutkimuksen / projektin tms. etenemistä ja antaa jatkotutkimusaiheet ja tutkimuksen kriittiset pisteet (n. 25-30 minuuttia). Tämän päälle opponointi palaute avoin keskustelu työstä n. 45 minuuttia. Mutta lohdutukseksi: aika kului todella nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407