newfoundlandinkoira

1241245

Kuolaavatko paljon? Tarttuuko lumi helposti turkkiin?

6

1456

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuup

kuolaavat reilusti, tosin nartut vähän vähemmän,lumi tarttuu kainaloihin, tassuihin jalkoihin, joka paikkaan palloina

• kokemusta on

Meidän eka nöffi ei kuolannut ollenkaan, toinen nöffi kuolasi jonkin verran, mutta ei läheskään yhtä paljon kuin olen nähnyt esim. bernhardilaisen tekevän.
      Varsinkin suojakelillä lumi tarttuu tassuihin ja kainaloihin (lumipalloja) , mutta sitä vähemmän mitä siistimpinä tassut pitää.

• sämpylä

nöffin ei kuulu kuolata. Toki läähätttäessään sen kuola valuu jokapaikkaan. Muulloin sen suupielissä on periaatteessa vikaa jos sieltä alati valuu..

Lumi irtoaa turkista ravistelulla. Kannattaa opettaa ravistamaan käskystä.. Pintakarvahan on sileää ja liukasta ja pohjaan ei lumi pääse. Tassut on ainoa johon jää enemmän kiinni.

• äippä

Herran jumala, kirjoitit että nöffin ei kuulu kuolata? Mistäs ton tiedon tempasit, hatustas vai??

• hilfan

Nöffin 'kuuluu' kuolata, koska sen huulet ovat roikkuvat toisin kun esim. leonberginkoirilla. Nöffin huulissa ei todellakaan ole mitään vikaa jos se kuolaa! Meillä on 2 nöffiä ja ne kuolaa kyllä välillä aika reilusti, mutta sekin on hyvin yksilöllistä. Pentukarvasta lumi ei todellakaan lähde ravistelemalla ja ei aina myöskään aikuiskarvasta. Levität nyt, sämpylä väärää tietoa! Ota ensin asiasta selvää ennen kuin alat neuvomaan muita.
        nimim. 2 nöffin omistaja

• enpäusko...
        hilfan kirjoitti:

Nöffin 'kuuluu' kuolata, koska sen huulet ovat roikkuvat toisin kun esim. leonberginkoirilla. Nöffin huulissa ei todellakaan ole mitään vikaa jos se kuolaa! Meillä on 2 nöffiä ja ne kuolaa kyllä välillä aika reilusti, mutta sekin on hyvin yksilöllistä. Pentukarvasta lumi ei todellakaan lähde ravistelemalla ja ei aina myöskään aikuiskarvasta. Levität nyt, sämpylä väärää tietoa! Ota ensin asiasta selvää ennen kuin alat neuvomaan muita.
        nimim. 2 nöffin omistaja

Hauska seurata tämän sämpylän vastauksia täällä :)
        Ihanko mahtaa olla nöhvi-professori?
        Mistä vaan asiasta keskustellaan niin kylläpä hän "tietää" asioita :) :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe