onko kokemusta?

ope73

Onko kenelläkään teistä kokemusta graph (koko nimeä en tiedä) valmisteesta, kuulemma hiilipohjainen..? Vaikutusaika on pitkä ja mä epäröin, kuinka pitkään niitä paranemisoireita voi tulla. Kolmisen viikkoa sit aloitin valmisteen ja nyt tuntuu oireita. Mun ongelmat on stressistä johtuvia vatsaongelmia (ilmavaivoja vatsa löysällä jne.) ja uupumusta, uniongelmia jne. Epäili homeopaatti hiivaongelmaakin.. Meinaa epäusko välillä vallata.. Aluksi olo oli mainio.

7

1075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muut lääkkeet

      En tiedä millaisella annostelulla homeopaattisi on sinulle graphitesia antanut mutta jos olet esim. jo useaan kertaan lääkettäsi ottanut ja olosi tuntuu hyvän alun jälkeen nyt huonommalta niin kannattaisi keskustella homeopaattisi kanssa lääkkeenoton keskeyttämisestä. Voisit sitten antaa lääkkeen toimia rauhassa ja katsoa mihin suuntaan vointisi
      etenee. Jos oli kyse kerta-annoksesta niin odottele nyt ainakin pari viikkoa ellei mitään ihan hurjaa reaktiota tule.
      Jos menee paremmaksi niin kannattaa vaan odotella niin kauan kunnes tuntuu, että tarvitset uuden annoksen joko graphitesia tai mahd. jotakin uutta.
      Jos sinulla on jo seurantakäynti varattuna piakkoin niin varmaan tilanteesi kartoitetaan muutenkin.

      Jos vointisi menee vaan huonompaan suuntaan niin taas homeopaattisi pakeille kertomaan oireistasi.

      Homeopatia vaatii paljon kärsivällisyyttä sekä potilaalta että homeopaatilta jos tapahtuu notkahduksia huonompaan suuntaan mutta on hyvin palkitsevaa kun huomaa vointinsa kohenevan vaikkapa vain pikku hiljaa. Hiiltä se graph muuten on.

      • ope73

        Sain c 30 ja 6 pilleriä iltaisin. Ekaksi tuntui, ettei vaikuta juuri mitenkään, paitsi unen saanti helpottui. Vasta parin-kolmen viikon päästä nämä tuntemukset tulivat. Vaikutusaika on kuulemma 50 päivää. Malttia kyllä olisi, kunhan tietäisi, mistä mikäkin johtuu. Ei kai sitä sitten voi varmasti edes tietää... Joulukuussa menen uudelleen, jospa siihen mennessä on jotain. Ja ei kai se satavarmaa ole paraneminen ns. koululääketieteenkään keinoin...


      • Tellurium
        ope73 kirjoitti:

        Sain c 30 ja 6 pilleriä iltaisin. Ekaksi tuntui, ettei vaikuta juuri mitenkään, paitsi unen saanti helpottui. Vasta parin-kolmen viikon päästä nämä tuntemukset tulivat. Vaikutusaika on kuulemma 50 päivää. Malttia kyllä olisi, kunhan tietäisi, mistä mikäkin johtuu. Ei kai sitä sitten voi varmasti edes tietää... Joulukuussa menen uudelleen, jospa siihen mennessä on jotain. Ja ei kai se satavarmaa ole paraneminen ns. koululääketieteenkään keinoin...

        Onko homeopaattisi määrännyt c 30 6 pilleriä joka ilta otettavaksi viikkojen /kuukausien ajan vai vain muutaman kerran?


      • ope73
        Tellurium kirjoitti:

        Onko homeopaattisi määrännyt c 30 6 pilleriä joka ilta otettavaksi viikkojen /kuukausien ajan vai vain muutaman kerran?

        Kuutena iltana piti ottaa pilleri... Otin myös yhteyttä homeopaattiini ja kyselin häneltä asiasta ja hän vakuutteli, että asiat on kunnossa.


    • mukaan

      tuo annostus on aivan liian karmean suuri... C30 ja D30 vaikuttavat jo yksi pilleri noin kuukaudesta kolmeen kuukauteen. homeopatiahan perustuu siihen että aine laittaa elismistön itse parantamaan itsensä eli antaa sinne energiasysäyksen. tuolla annostuksella sellaisetkin lääkeaineen ominaisuudet, joita vaivoja sinulla ei alunperin ole, voivat tulla pintaan. ota yhteyttä klassiseen homeopaattiin esim hesassa susan pihl joka toimii lääkäriasemalla mannerheimintiellä... paranemisiin

    • Aaaaaapuva!

      Graphites D33
      Joku kertoi tuossa viestissään,että graphites on hiiltä.
      Itselläni purkin kyljessä lukee:"Saccharumad qs.Hjälpämne 100% sackaros".
      Eli,mitä,mitä,missä mennään??Onko mulle myyty purkillinen sokerirakeita.
      Tuote piti olla psoriasiksen tyyppisiin iho-oireisiin vaikuttava lääke.
      Mukana ei myöskään ollut minkäänlaista annosteluohjetta.
      Kertokaa,jos joku tietää,onko hölmöä nyt höynäytetty pahemman jälkeen... :)

    • kuikelo

      Hyvä, "aaaapuva! " Homeopaattiset rakeet/pillerit on imeytetty ruokosokeriin, sen pinnalle. Eli Sinua ei ole hoynäytetty :) milläänlailla! Koska rae on siis sokeria niin siintä merkintä sackaros. Itse lääkeaineen lyhenne ja sisältö on purkin etupuolella esim. Acon D 6, D tai C tarkoittaa potenssia ja numero potenssin "vahvuutta" Eli nou hätä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      35
      2811
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1985
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1443
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe