mikä vaivaa suolin sivuja? väittää että asemat tuhoutuneet? no saadaanko ne kuntoon? ja koska? mistä minä nyt bongailen pelini?
Vastaukset 5
- nyt kato
käy kato pelaamassa pari soolopeliä omassa lähimetsässäsi. tarvii vaan vähän enemmän mielikuvituksen käyttöä. mut kyl sekin toimii kun vähän treenaa.
- Estel
...
- Fantasyfan
Kovalevy ja sivut tuhoutuivat jollain kummallisella tavalla. Sivuja rakennettaan nyt kuumeisesti uudelleen kasaan.
Sivut löytävät pian uudesta osoitteesta:
http://www.larp.fi- Estel
kiitosta tiedosta. nyt toimivat nuo uudetkin sivut jo, että no hätä. :)
- Mitä tilalle
No, nyt Suolin sivut taitaa olla lopullisesti solmussa ja tuhoutuneet. Moneen päivään ei ole tullut muuta kuin järjestelmävirhettä. Tätä nyt saattoi odottaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601532Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1371206Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 46695
- 52690
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568