Alempana joku jo kyselikin palstan keskustelijoiden keski-ikää, ja vastauksista päätellen näyttää aika nuorelta. Käykö täällä oikeasti myös aikuisia lukemassa ja vastailemassa asiallisesti asiallisiin kysymyksiin?
Itse toimin aineenopettajana eräällä varsinais-suomalaisella yläasteella, ja tätä palstaa seuratessa tulee jotenkin liikaa työt mieleen. Onko kellään tietoa Sims2-palstasta, jonka lukija- ja kirjoittajakunta olisi vanhempaa?
Aikuisia keskustelijoita?
12
773
Vastaukset
- joopss
minä minä minä minä olen vanhempi
- CharlotteY
oli täysi-ikäisille simssin pelaajille, mutten muista sen nimeä, valitettavasti. ;/
- Aurinkotuuli
(ainakin ikäni puolesta) aikuinen. Pelaan siis säännöllisesti ja käyn täällä näillä sivuilla katsomassa vinkkejä peliin. Et kai vaan ole ikärasisti vai mikäs on?
- KJO
>Et kai vaan ole ikärasisti vai mikäs on?
Höh. Aika mahdotonta olisi ammatissani selvitä, jos ikärasismia olisi.
- "vanhus"
Olen 25 vuotta ja opiskelen myös aineenopettajaksi. Aina kun opinnoilta ehdin pelailen the Sims 2:ta ja silloin tällöin tulee käytyä täällä lueskelemassa vinkkejä. Joskus jopa vastailen kysymyksiin, jos ne ovat järkeviä. Usein jo otsikosta näkee, kannattaako aihetta edes tarkemmin katsoa... Tuosta kysymästäsi palstasta ei ole tietoa. Sellainen olisi kyllä kiva löytää :)
- CdelD
Hei! Minä myös olen aikuinen ainakin ikäni puolesta. On myös aikuisille perustettu sims sivusto, jossa minäkin käyn. Tässä linkkiä: http://www.s8.createphpbb.com/simpsakat/
- KJO
Juuri jotain tällaista olen etsinyt. Täytyykin rekisteröityä pian.
- Yavanna
Tässä ilmoittautuu myös yksi aikuinen sims 2:sen pelaaja. :)
- Eräs Simpsakka
Simpsakat on vasta viimekuussa perustettu ja porukkaa kaivataan kovasti lisää, jotta foorumi ei kupsahda heti alkuunsa. http://www.s8.createphpbb.com/simpsakat/
- aad
minä käyn enimmäkseen englanninkielisillä palstoilla, etenkin www.moreawesomethanyou.com on suositeltava, siellä lähes kaikki on aikuisia :)
- Sorry nyt kun ei tajuu
En mä kyllä tota moreawesomethanyou sivustoa oikein tajua. Kävin vaan pikaisesti kurkkaamassa etusivua. Siinähän ei mainita mitään SIMS pelistä. Enkä tunnistanut edes, minkä maan lippu siinä on yläkulmassa (tyhmä kun olen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482