Aikuisia keskustelijoita?

KJO

Alempana joku jo kyselikin palstan keskustelijoiden keski-ikää, ja vastauksista päätellen näyttää aika nuorelta. Käykö täällä oikeasti myös aikuisia lukemassa ja vastailemassa asiallisesti asiallisiin kysymyksiin?

Itse toimin aineenopettajana eräällä varsinais-suomalaisella yläasteella, ja tätä palstaa seuratessa tulee jotenkin liikaa työt mieleen. Onko kellään tietoa Sims2-palstasta, jonka lukija- ja kirjoittajakunta olisi vanhempaa?

12

774

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopss

minä minä minä minä olen vanhempi

• CharlotteY

oli täysi-ikäisille simssin pelaajille, mutten muista sen nimeä, valitettavasti. ;/

• Aurinkotuuli

(ainakin ikäni puolesta) aikuinen. Pelaan siis säännöllisesti ja käyn täällä näillä sivuilla katsomassa vinkkejä peliin. Et kai vaan ole ikärasisti vai mikäs on?

• Mä olen melkeen 19 ja simssit pelittää hyvin :)

• KJO

>Et kai vaan ole ikärasisti vai mikäs on?

Höh. Aika mahdotonta olisi ammatissani selvitä, jos ikärasismia olisi.

• "vanhus"

Olen 25 vuotta ja opiskelen myös aineenopettajaksi. Aina kun opinnoilta ehdin pelailen the Sims 2:ta ja silloin tällöin tulee käytyä täällä lueskelemassa vinkkejä. Joskus jopa vastailen kysymyksiin, jos ne ovat järkeviä. Usein jo otsikosta näkee, kannattaako aihetta edes tarkemmin katsoa... Tuosta kysymästäsi palstasta ei ole tietoa. Sellainen olisi kyllä kiva löytää :)

• CdelD
      • KJO

Juuri jotain tällaista olen etsinyt. Täytyykin rekisteröityä pian.

• Yavanna

Tässä ilmoittautuu myös yksi aikuinen sims 2:sen pelaaja. :)

• Eräs Simpsakka
    • aad

minä käyn enimmäkseen englanninkielisillä palstoilla, etenkin www.moreawesomethanyou.com on suositeltava, siellä lähes kaikki on aikuisia :)

• Sorry nyt kun ei tajuu

En mä kyllä tota moreawesomethanyou sivustoa oikein tajua. Kävin vaan pikaisesti kurkkaamassa etusivua. Siinähän ei mainita mitään SIMS pelistä. Enkä tunnistanut edes, minkä maan lippu siinä on yläkulmassa (tyhmä kun olen)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe