Nordic Bet vedonlyöntitoimiston taholta kun plazaan ei pääse enää? BB-plazahan on näyttänyt jatkuvasti oikein sen kuka talosta tippuu. Viimeisin tilanne, mikä näkyi perjantaina, oli että Kari tippuu selvästi. Pitänee luottaa siihen. ;>
Onkohan BB-plaza
14
1278
Vastaukset
- epäilin!!!!
kaki kotiin roimalla miinus määrällä!
- suljettu
Joku on sulkenut sivut ja ihmettelen miksi. Siellä todellakin on äänestys pitänyt paikkansa ja myös minä luotan siihen viimeiseen tietoon, että Kaki on tippumassa.
- -muistaakseni eilen iltapäi...
viimeisin näkemäni tieto sieltä oli että Karin miinukset suhteessa Miran vastaaviin oli jyrkässä laskussa niinkuin kaikissa muissakin varjoäänestyksissä. Ja päivän inhokki oli Mira
- iso vieläkin
Kyllä Kakilla oli miinuksia vajaa 20 prosenttia enemmän kuin Miralla. Tuskin se montaa prosenttia tuosta on muuttunut.
- me vanhemmat katsojat
ja olemme varmoja Miran puolesta että hän ei putoa. Meitä n 60v on paljon jotka katselemme tätä kisaa.
- joka päivä
Kari. Miinuksia Karilla oli ylivoimaisesti eniten ja kolmasosa enemmän kuin plussia. Miran miinukset ja plussat yhdessä näytti /- = 0%
- toivo
me vanhemmat katsojat kirjoitti:
ja olemme varmoja Miran puolesta että hän ei putoa. Meitä n 60v on paljon jotka katselemme tätä kisaa.
Minä kuulun myös n 60v joukkoon, ja annan plussat Miralle. Meitäkin on täällä useampia samaa mieltä olevia, joten Mira pärjää
- 50 veee
toivo kirjoitti:
Minä kuulun myös n 60v joukkoon, ja annan plussat Miralle. Meitäkin on täällä useampia samaa mieltä olevia, joten Mira pärjää
ja meillä ei ole saldorajaa.
Miralle plussia!! - paljon plussaa....
me vanhemmat katsojat kirjoitti:
...sillä vain hän on ne plussaäänet ansainnut.
- osote?
mikä tuon bbplazan varjoäänestyksen osoite on? en ole sitä varjoäänestystä aiemminkaan onnistunut sieltä sivuilta löytämäään, siis silloinkaan kun se siellä vielä oli. minkä kautta sinne sieltä etusivulta mennään?
- oli äänestys
Se äänestys oli siinä etusivulla, mutta nyt ei muutamaan päivään sivusto enää toiminut.
http://www.bbplaza.net/index.php
- Vahvasti
Että BB-kuvien kanssa taisi tulla ongelmia subbarin kanssa. Ei tainut olla luvat ihan kohdallaan.
liikennöintimäärä ylitti palvelutarjoajan sopimuksen. Sivut aukeavat taas kun ostavat lisää megoja tai alkaa uusi laskentakausi.
- loppukauteen
Taitaa pysyäkin kiinni tai ainakaan tuskin enää ehtii loppukauteen olemaan kauaakaan auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721021
- 811010
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901