Nyt voi hyprventiloivat dissaajat mennä hetkeksi syömään tai jotain...
paikalla taas
9
1147
Vastaukset
- mummoo säikytä
näin pyhänä vielä ja kirkkokaffeetkin on kesken
- Tää meno on ollut
semmoista että ei ihan äkkiä. Talossa ei tapahu just mitään mut täällä hirvee hulina!
- valvojia?
Miksi tällä palstalla on vain yksi valvoja. Kommentteja on niin paljon, niin paljon päällekkäisiä viestiketjuja ja niin paljon asiattomia viestejä - eli niin paljon siivottavaa ja järjestettävää - että eihän yksi valvoja mitenkään ehdi.
Vain yksi henkilö voi olla palstan valvoja kerrallaan. Näin se on selitetty. Millään ei kukaan ehdi joka päivä kolmen kuukauden ajan lukea tuhansia viestejä. Näillä mennään.
- olisi voinut
olla jo aikaisemminkin.tämä on törkypalsta nykyään.siihen syyllistyy kyllä kaikkien fanit mutta miran solvaaminen todella kauheaa.en muuten äänestä ketään mutta suosikkini on vaihtunut miraksi näiden kirjoitusten takia ja tiedän muitakin jotka näin ajattelevat
- varmaan oletkin
olisi voinut kirjoitti:
olla jo aikaisemminkin.tämä on törkypalsta nykyään.siihen syyllistyy kyllä kaikkien fanit mutta miran solvaaminen todella kauheaa.en muuten äänestä ketään mutta suosikkini on vaihtunut miraksi näiden kirjoitusten takia ja tiedän muitakin jotka näin ajattelevat
"mutta suosikkini on vaihtunut miraksi näiden kirjoitusten takia"
Taitaa mirafania ottaa kupoliin,toisia saa arvostella mutta ei miraa,tommosiahan te olette - JKL
Cesar kirjoitti:
Vain yksi henkilö voi olla palstan valvoja kerrallaan. Näin se on selitetty. Millään ei kukaan ehdi joka päivä kolmen kuukauden ajan lukea tuhansia viestejä. Näillä mennään.
Jos yksi henkilö voi valvoa vaan kerrallaan, niin miksi juuri sinun pitäisi täällä leikkiä tuomaria, jos et kumminkaan ehdi riittävän usein palstaa valvomaan ?? Tuohon haluaisin ehdottomasti vastauksen sinulta. On nimittäin niin, että kyllä meistä lukuisista muista BB:n fanittajista löytyisi ihmisiä, jotka pystyisivät päivystämään lähes joka päivä, ilman työvelvoitteita (mm.opiskelijat) ja varmasti pystyisivät paremmin pitää palstalla järjestystä yllä ja pitää turhat törkeydet poissa palstoilta. Tämänvuotiselle tilanteelle tuskin enää mitään voidaan, mutta jatkossa voisit miettiä hiukan tarkemmin tuon sherifin homman vastaanottamsta, jos et oikeasti ehdi töittesi takia palstalla riittävän usein vierailemaan. Puolueettomuutesi muutenkin vaikuttaa hiukan kyseenalaiselta; mielestäni valvovan henkilön EI pitäisi mm.ottaa kantaan henkilöihin suuntaan tai toiseen. Toisinaan tuntuu myös siltä, että käytät palstaa egosi pönkittämiseen.
Trollit voivat taas ryömiä koloistaan... Aika lähteä duuniin.
- Naksu.
Miks sää aina hitsaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514