Olen aina rehdisti kertonut 4 vuotiaalle pojalleni, miten iskä laittoi siemenen äitin mahaan ja siitä kasvoi vauva. Vähän näytän tietävän, sillä hänen mukaansa asiat ovat aivan toisin..
" EIII, EIII, ei se niin ole. Minut on ostettu rautakaupasta. Sinä menit rautakauppaan ja katsoit kahta laatikkoa. Toinen oli pieni ja siellä oli pieni Max ja toinen oli ISO laatikko ja siinä oli ISO Max. Valitsit sen jossa on se iso Max joka osaa kävellä, puhua ja auttaa"
Näppärää, minä kun muistin asiat aivan toisin.
Mistä niitä lapsia tulee?
4
1664
Vastaukset
- juttu!
Aivan ihana juttu! Kekseliäs poika sinulla :)
- tiitin
Meilläkin on puhuttu niistä siemenistä. Hiukan kyllä yllätyin kun 5v. neiti ilmoitti isän etsivän metsästä nämä siemenet ja äiti syö sen. Näin se siis päätyy mahaan :) Tarkkaa tietoa sijainnista ei ollut. Se on kuulemma paikka jonne vain isät osaa...
- Minimemmu
siemenistä täälläkin. Lapsi vain nauraa,kun sanon että siemen laitetaan pimpan kautta ja että sieltä vauvat syntyvät.Sanoo,että mahtaa se sitten kutittaa..
- vauvaa
Minimemmu kirjoitti:
siemenistä täälläkin. Lapsi vain nauraa,kun sanon että siemen laitetaan pimpan kautta ja että sieltä vauvat syntyvät.Sanoo,että mahtaa se sitten kutittaa..
äiti sano, että se ruoka jota hän syö menee pikkuveljelle minä luulin et pikkuveli saa äidin syömät perunat päähänsä, hätäänyin et sitähän satuu kun potut putoo päähän. kunes äiti selitti oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390