Viime maanantaina oli Suomen ensimmäinen koskemattomuuskisa. Niitä saattaa tulla vielä lisääkin, mutta mitäpä jos Big Bigbrother päättääkin laittaa todella kovan panoksen palkinnoksi; Päivätehtävän voittajalle varma tie finaaliin. Eli kyseistä voittajaa ei saisi enään äänestää ollenkaan pudotukseen vaan hän olisi automaattisesti kolmen finalistin joukossa, ja jäljellejäävästä kahdesta paikasta kiaavat muut.
Jäljellä on maanantaina vielä kuusi asukasta niin tämä voisi tulla huomenna tai vaikka ensi maanantaina. Tuollaisella palkinnolla olisi varmasti vaikutusta talossa asuvien asukkaiden kemioihin. Voittaja saattaisi ylpistyä kun ei tarvitse enään niin tsempata muiden asukaiden edessä ja saada sitten vastaavasti katsojien antipatioita. Voitto saattaa muuttuakin haitaksi myös.
Joko suora passi finaaliin?
2
456
Vastaukset
- hmmmm
Se olis tosi epäreilua ja typerää tehdä niin jo "näin aikasin", mä en kannata tota ehdotusta ainakaan!
- bb:n mainos
"sinä päätät voittajan" menettää merkityksensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329