Rupesi näyttämään kaikki kuvat pinkkinä?? Yritin asentaa ohjelman uudestaan, mutta se ei auttanut.
Photoshop 7.0
4
642
Vastaukset
- dr.niksu
Onko kenelläkään tietoa miten saan normaalit värit takaisin???
- oiyp9y
Taitaa olla se säätö, millä sovitetaan monitoriin pielessä. Siis säädä uudelleen (tässä koneessa ei ole ps:ia, joten ei voi tarkastaa sen nimeä. Kuitenkin se, jossa katsotaan sitä neliön häviämistä taustaan).
- saasii
oiyp9y kirjoitti:
Taitaa olla se säätö, millä sovitetaan monitoriin pielessä. Siis säädä uudelleen (tässä koneessa ei ole ps:ia, joten ei voi tarkastaa sen nimeä. Kuitenkin se, jossa katsotaan sitä neliön häviämistä taustaan).
-photarin adobe gamma käy.
-nokia monitortest. ilmainen löytyy googlella. - asdfhaaarag
saasii kirjoitti:
-photarin adobe gamma käy.
-nokia monitortest. ilmainen löytyy googlella.fotarin mukana tuleva gamma on crt näytöille, eli jos on fläti näyttö niin se sotkee.
jos vika on vain fotarissa, niin ota väriprofiili pois tai sit resetoi preferenssit.
sulje fotari ja mee
c:\docs&settings\käyttäjänimi\application data (piilokansio)\adobe\photoshop\7\
tuhoo kaikki paitsi actioniin liittyvä tiedosto, jos olet tehnyt actioneita. workspacesissa on ne workspacet mitä oot tallentanu, jos et oo, niin ei välii, voi tuhoo.
käynnistä fotari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940