lautapelejen ohjeetko hukassa

kysy minulta

Juu minulla on erinlaisia lasten pelejä. Jos on ohjeet hukassa kysykää minulta.
Minulla on ainakin monopoly,everest,muuttuva labyrintti,hiirenloukku,puppy,muumilotto,eläinlotto,eläindomino,operation,aasi-korttipeli,uuno-korttipeli,pingviinit jäävuorella,twisters,pictonary,haluatko miljonääriksi?,shakki,tammi,jenga,arvaa kuka?,afrikantähti,blokus,vain elämää,kaninloikka,bingo,sesam,myyräpeli,laivanupotus,puisetpulmakuutiot,monopoly junior,buckaroo,käärmeet ja tikkaat,skip-bo korttipeli,täyskäsi ja muita.
Voi myös kysyä vinkkejä peliin ja muuta...

314

31316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ultsi

      Hei! Olisiko sinulla peliohjeita näihin peleihin:kullan kaivaja dan-spil,Mickey kids for Mix-up Mb-peli ja Hugo lotto Alga.Löytyusikö yhteenkään peli ohjetta? Olen etsinyt monta kuukautta kyseisiin peleihin ohjetta. Olen sinulle kiitollinen jos löytyy yhteenkin ohje. Kiitos etukäteen!!!

      • ei ole.

        Ei ole kyseisiä pelejä enkä löydä netistä ohjeita.


    • pelin peliohje on meiltä hukassa. Serkkutyttö kyllä on muistavinaan miten sitä pelataan, mutta saattaa olla, että jotain on unohtunut.
      Olisi todella kivaa, jos joltakin ystävälliseltä sielulta olisi se saatavilla

      • missä?

        anteeksi mutta en löydä ohjetta edes netistä, mutta olen ehkä pelannut kyseistä peliä voitko tarkentaa lautaa? millainen se on


      • ultsi

        Hei! Minulla on kyseinen peli! voisitko Lähettää sähköposti osoiteesi tai osoiteesi,niin lähetän sinulle.


      • ultsi kirjoitti:

        Hei! Minulla on kyseinen peli! voisitko Lähettää sähköposti osoiteesi tai osoiteesi,niin lähetän sinulle.

        Tässä on osoitteeni
        [email protected]
        Kiitos etukäteen!


      • missä? kirjoitti:

        anteeksi mutta en löydä ohjetta edes netistä, mutta olen ehkä pelannut kyseistä peliä voitko tarkentaa lautaa? millainen se on

        Laudassa on metsä, jossa kulkee polkuja, joita pitkin kuljetaan linnaan. Mukana on muovisia kuusia joiden pohjassa on erilaisia kuvia. Mukana on myös kortteja, joissa on samoja kuvia kuin kuusien pohjassa. Kahta noppaa heitetään ja saavuttaesa kuusen luo saa katsoa kuusen kuvan.Pyrkimyksenä on löytää sama kuva, mikä on sillä hetkellä korttipinossa päälimmäisenä. Tässä sitten tarvittaisiin niitä ohjeita. Tietääkseni siinä saa taikoa, jos saa kummastakin nopasta saman numeron; saa vaihtaa
        päälimmäistä korttia pinossa tai mennä suoraan jonkun kuusen luo. Siinä on varmaankin vielä jotakin muuta, josta en sitten tiedä.ainakin pitää perille päästyä muistaa mistä kuusesta on sen kuvan löytänyt, joka on juuri silloin päälimmäisenä(vaikeaa).


      • helka.k
        ultsi kirjoitti:

        Hei! Minulla on kyseinen peli! voisitko Lähettää sähköposti osoiteesi tai osoiteesi,niin lähetän sinulle.

        Heippa! Etsiskelin netistä Satumaa-pelin ohjetta ja törmäsin näihin viesteihin. Vieläköhän tätä kautta löytyisi peliin säännöt??! :))


      • anne1rmeli
        ultsi kirjoitti:

        Hei! Minulla on kyseinen peli! voisitko Lähettää sähköposti osoiteesi tai osoiteesi,niin lähetän sinulle.

        hei.löysin sinun viestin että omistat satumaa pelin.meijän lapset löysi pelin kirppikseltä ja siinä ei ollut sääntöjä.voisitko lähettää meille säännöt sähköpostilla? [email protected] olit jättäny tämän 8.1.06 melki kolme vuotta sitten,mutta jos onnistuis kaikkee voi aina yrittää.kiitos sulle jos vaivautuisit sen verran. t.anne


      • moi moi

      • Swinegood
        ultsi kirjoitti:

        Hei! Minulla on kyseinen peli! voisitko Lähettää sähköposti osoiteesi tai osoiteesi,niin lähetän sinulle.

        Satumaa pelin ohje

        Löytyykö sinulta vielä Satumaa pelin ohjetta. Meiltä on ohjeet hukkuneet ja olisin kiitollinen jos pystyisit ne lähettämään osoitteeseen [email protected].


      • pelle hermanni
        Swinegood kirjoitti:

        Satumaa pelin ohje

        Löytyykö sinulta vielä Satumaa pelin ohjetta. Meiltä on ohjeet hukkuneet ja olisin kiitollinen jos pystyisit ne lähettämään osoitteeseen [email protected].

        Moi Swinwgood .
        Olin lähettämässä Sinulle peliohjeet ( Satumaa ) mutta kone ilmoittaa että e- mail osoite tuntematon / väärä ?Tarkista osoitteesi. Kiitos.


      • pelle hermanni
        pelle hermanni kirjoitti:

        Moi Swinwgood .
        Olin lähettämässä Sinulle peliohjeet ( Satumaa ) mutta kone ilmoittaa että e- mail osoite tuntematon / väärä ?Tarkista osoitteesi. Kiitos.

        Moi taas.

        Oma töppö. piste oli lopussa liikaa.
        Ohjeet lähetetty. Toivottavasti saat ne auki.
        Hyvää kevättä.


      • Jennillä ohjeet hukassa!
        ultsi kirjoitti:

        Hei! Minulla on kyseinen peli! voisitko Lähettää sähköposti osoiteesi tai osoiteesi,niin lähetän sinulle.

        voisitko lähettää ohjeet myös minulle? ostimme pelin myös kirppikseltä ilman ohjeita, enkä löydä niitä netistä. suuri kiitos jo etukäteen!! [email protected]


      • johku3
        nelonen kirjoitti:

        Laudassa on metsä, jossa kulkee polkuja, joita pitkin kuljetaan linnaan. Mukana on muovisia kuusia joiden pohjassa on erilaisia kuvia. Mukana on myös kortteja, joissa on samoja kuvia kuin kuusien pohjassa. Kahta noppaa heitetään ja saavuttaesa kuusen luo saa katsoa kuusen kuvan.Pyrkimyksenä on löytää sama kuva, mikä on sillä hetkellä korttipinossa päälimmäisenä. Tässä sitten tarvittaisiin niitä ohjeita. Tietääkseni siinä saa taikoa, jos saa kummastakin nopasta saman numeron; saa vaihtaa
        päälimmäistä korttia pinossa tai mennä suoraan jonkun kuusen luo. Siinä on varmaankin vielä jotakin muuta, josta en sitten tiedä.ainakin pitää perille päästyä muistaa mistä kuusesta on sen kuvan löytänyt, joka on juuri silloin päälimmäisenä(vaikeaa).

        Hei! Löytyykö Ravensburgerin Kissa&Hiiret peliin ohjeita? Ostin kirppikseltä eikä tullut ohjeet mukana..netistäkään en löytänyt.. :( Osoite on [email protected]


      • pellle hermanni
        johku3 kirjoitti:

        Hei! Löytyykö Ravensburgerin Kissa&Hiiret peliin ohjeita? Ostin kirppikseltä eikä tullut ohjeet mukana..netistäkään en löytänyt.. :( Osoite on [email protected]

        Moi Johku3.
        Peliohjeet on lähetetty Sinulle.
        Toivottavasti saat ne auki.
        Ja ei kun pelamaan.


      • Huoh1
        pellle hermanni kirjoitti:

        Moi Johku3.
        Peliohjeet on lähetetty Sinulle.
        Toivottavasti saat ne auki.
        Ja ei kun pelamaan.

        Hei!
        Tarvisin samaiset ohjeet, olisiko mahdollista saada.
        Osoite johon voit lähettää:
        [email protected]


      • peliohjeet
        nelonen kirjoitti:

        Laudassa on metsä, jossa kulkee polkuja, joita pitkin kuljetaan linnaan. Mukana on muovisia kuusia joiden pohjassa on erilaisia kuvia. Mukana on myös kortteja, joissa on samoja kuvia kuin kuusien pohjassa. Kahta noppaa heitetään ja saavuttaesa kuusen luo saa katsoa kuusen kuvan.Pyrkimyksenä on löytää sama kuva, mikä on sillä hetkellä korttipinossa päälimmäisenä. Tässä sitten tarvittaisiin niitä ohjeita. Tietääkseni siinä saa taikoa, jos saa kummastakin nopasta saman numeron; saa vaihtaa
        päälimmäistä korttia pinossa tai mennä suoraan jonkun kuusen luo. Siinä on varmaankin vielä jotakin muuta, josta en sitten tiedä.ainakin pitää perille päästyä muistaa mistä kuusesta on sen kuvan löytänyt, joka on juuri silloin päälimmäisenä(vaikeaa).

        mie tarvisin kanssa saman pelin ohjeet sähköpostiosoite on [email protected] jos joku vain viitsisi lähettää :)


      • pellehermanni2

        Moi peliohjeet. Ohjeet lähetetty matkaan.


    • Lare77

      Löytyykö sinulta Haluatko Miljonääriksi? -lautapelin ohjetta? Olisin kiitollinen, jos sen saisin. :D -laura-

      • ultsi

        Hei! Minulta löytyy haluamasi peli ohje.Lähettäisitkö sähköposti osoiteesi,niin skannaan ohjeen sinulle!


      • lare77
        ultsi kirjoitti:

        Hei! Minulta löytyy haluamasi peli ohje.Lähettäisitkö sähköposti osoiteesi,niin skannaan ohjeen sinulle!

        Kiva! Sähköpostiosoitteeni on [email protected] Jään odotteleaan postia! :D


      • mami84

        Ohjeita kaivattaisiin hugo-lautapeliin???


    • MaNe93

      voitko laittaa ne ohjeet mun sähkö postiin se on [email protected] kiitos jo etukäteen siis peli oli hiirenloukku

    • Eepi

      Voisitko antaa mulle Monopolyn vanhan version ohjeet?

      • ultsi

        Oletko jo saanut peli ohjeet peliisi? ei hyväksy sähköposti osoitettasi.onko se oikea?


      • eepi
        ultsi kirjoitti:

        Oletko jo saanut peli ohjeet peliisi? ei hyväksy sähköposti osoitettasi.onko se oikea?

        en oo on


    • Eepi
    • tntn

      löytyisikö peliohjeita monopol junior peliin?kiitos.

    • Dansku

      Hei minulla on uno peli, mutta ohjeet ovat menneet hukkaan. Isän kanssa pakkaa tulemaan kinaa säännöistä.
      Olisiko sinulla mahdollisuutta lähettää sääntöjä?

    • pukin apulainen

      Hei! Minä tarvitsisin Muuttuva labyrintti -pelin säännöt suomeksi ennen joulua. Mites saisin ne sinulta?

      • ultsi

        Ohjeen saa pelin ohjeen saa pelin tekijältä tai markkinoijalta.Lähettämällä heille sähköpostia saat ohjeen sähköpostiisi tai he lähettävät kotiin.


      • joulupukin apulainen
        ultsi kirjoitti:

        Ohjeen saa pelin ohjeen saa pelin tekijältä tai markkinoijalta.Lähettämällä heille sähköpostia saat ohjeen sähköpostiisi tai he lähettävät kotiin.

        Osaisiko joku kertoa, kuka Muuttuvaa labyrinttiä markkinoi Suomessa niin tilaisin ohjeet? Asun ulkomailla ja ostin pelin täältä.


    • peliohje

      Löytyskö Jenga-peliin ohjetta tai nettisivu mistä löytäisi?

    • rage

      löydätkö ohjeet korttipeliin nimeltä Rage???

      • mapakoi

        saitko aikanaan tuon Rage-pelin ohjeet. Mulla on nimittäin kanssa kyseiset kortit mutta ei ohjeita. Tietääkö joku mistä ohjeet saisi ??

        Kiitos jo etukäteen...

        Jos jollakin olis niin saisko mahdollisesti osoitteeseen [email protected]


    • Perunakarhu

      Joo olisin erittäin kiitollinen jos saisin skip-bo pelin säännöt. Kehuja olen lukenut valtavasti, mutta sääntöjä en olle löytänyt. Saime pelin lahjaksi ulkomaalaisilta ystäviltämme ja ainoat kielet ohjeissa ovat ranskaa espanjaa saksaayms. ei ees englantia :S

      Tosi kiitollinen olisin jos säännöt löytyisivät tai jos saisi tietää maahantuojan tai jonkun jolta ohjeet

    • myyrämaisteri?

      Moi. Viestistäsi päätellen olet aikamoinen pelaaja. Kysyisin että voiko myyräpelissä myyrät kääntyä kesken matkaa laudan keskiosassa. Tietenkin reunoilla voi kun siinä on pakko mutta voiko keskellä. Ja miten peli aloitetaan? Onko myyrien pelilaudalle laittelu jotenkin määrätty vuoroilla yms.. kiitos etukäteen

    • entinen fanittaja

      ennen pelasin hurjana skip-boa mutta vuosien saatossa hävisi ohjeet enkä enää muista miten pelataan, voisitko mailata ohjeita?
      [email protected]

    • Rla

      Meiltä puuttuvat hiirenloukku pelin ohjeet. Tuossa listassa kerroit että sinulta ne löytyisivät. Olisiko mahdollista että lähettäisit ne minulle?

      • ultsi

        Hei! Kumpi versio on sinulla? Onko Viestin laittaja ottanut sinuun yhteyttä:Siis oletko saanut peliohjetta?


      • Rla
        ultsi kirjoitti:

        Hei! Kumpi versio on sinulla? Onko Viestin laittaja ottanut sinuun yhteyttä:Siis oletko saanut peliohjetta?

        Mä en olekaan tietoinen mistään eri versioista?? Meillä on MB pelien Hiirenloukku, johon en ole vielä saanut ohjetta.


      • ultsi
        Rla kirjoitti:

        Mä en olekaan tietoinen mistään eri versioista?? Meillä on MB pelien Hiirenloukku, johon en ole vielä saanut ohjetta.

        Kumpikin on Mb-peli! Toisessa on kylpyamme ja toisessa on wc-pönttö. Minulla on molemmat kyllä. lähetä minulle sähköposti osoite,niin tiedustelen postiosoitettasi.Kun en pysty skannaamaan ohjetta.Lähetän sinulle kopion ohjeesta.(kumpi on sinulla vaihtoehto?)


      • Lilliminna
        ultsi kirjoitti:

        Kumpikin on Mb-peli! Toisessa on kylpyamme ja toisessa on wc-pönttö. Minulla on molemmat kyllä. lähetä minulle sähköposti osoite,niin tiedustelen postiosoitettasi.Kun en pysty skannaamaan ohjetta.Lähetän sinulle kopion ohjeesta.(kumpi on sinulla vaihtoehto?)

        Hei!
        Jos vielä jaksat lähettää yhdelle Hiirenloukku-pelin saaneille ohjeet, niin oltaisiin tosi iloisia!


      • äiti ja tytär 9 v
        ultsi kirjoitti:

        Kumpikin on Mb-peli! Toisessa on kylpyamme ja toisessa on wc-pönttö. Minulla on molemmat kyllä. lähetä minulle sähköposti osoite,niin tiedustelen postiosoitettasi.Kun en pysty skannaamaan ohjetta.Lähetän sinulle kopion ohjeesta.(kumpi on sinulla vaihtoehto?)

        Hei saisimmekos mekin Hiirenloukon säännöt? Ostimme pelin kirpparilta, mutta säännöt puuttuivat. Tuhannesti kiittäen H&D


      • ki.o
        ultsi kirjoitti:

        Hei! Kumpi versio on sinulla? Onko Viestin laittaja ottanut sinuun yhteyttä:Siis oletko saanut peliohjetta?

        olisiko sinulla aikaa valottaa meillekin hiirenloukko-pelin ohjeita.pelissä kylpyamme.
        ollaan ostettu kirpparilta,ja ainakin ohjeet puuttuvat.


    • korttipelinä

      Saimme käytetyn matkapelin, josta puuttuivat kuitenkin ohjeet. Kyseessä on Muuttuvan labyrintin korttipeli. Pakkauksessa oli vain kortit, jotka ovat melko samanlaiset kuin oikeassa lautapeliversiossakin, ei muuta. Miten peliä pelataan? Puuttuuko pakkauksesta muutakin kuin ohjeet?
      Kuka tietää, tietääkö kukaan?

    • ^^^^

      Ostin tänään käytettynä vain elämää pelin. Peli sinänsä tuttu, mutta kaikkia ohjeita en muista, joten niitä kaipailisin. Jos jollakin olisi niin saisinko sähköpostiini ne =)=)=)=)

      [email protected]

      • Marilaura

        Toivottavasti luet vielä viestejä! Ostin eilen kirpparilta haluatko miljonääriksi pelin, josta oli ohjeet hukassa. Olen aikaisemmin lähettänyt kerran ohjeet. Viitsisitkö lähettää myös minulle!!!!!!!!!KIITOS! Sähköpostiosoitteeni on [email protected]


    • pikkutiia

      Löytyisikö joltain Algan Hugo lautapelin ohjeita. Jos löytyy niin laittakaahan niitä sähköpostiin tulemaan. Kiitos!

      sähköpostiosoite on: [email protected]

      • SS-76

        Saitko kyselemäsi Hugo-lautapelin ohjeet? Minulla on myös pula niistä, joten jos sait, laittaisitko ne minullekin, että päästäisiin pelailemaan pojan kanssa? Kiitos!

        s-posti on: [email protected]


      • pikkutiia
        SS-76 kirjoitti:

        Saitko kyselemäsi Hugo-lautapelin ohjeet? Minulla on myös pula niistä, joten jos sait, laittaisitko ne minullekin, että päästäisiin pelailemaan pojan kanssa? Kiitos!

        s-posti on: [email protected]

        Ikävä kyllä en tähänkään päivää mennessä ole peliohjeita saanut :/


    • Korttipelaaja1

      Moi! Voitko kertoa tarkalleen tai suurín piirtein tarkalleen miten pelaaan tikkiä? Mä oon monta kertaa pelannu sitä, mutta se tuntuu aina unohtuvan... Mulla ja kamuilla ei aina oo tekemistä ja kun mä tykkään pelata korttia mutta mä en tiiä mitään hyvää paitsi ehkä lännennopee, paskahousu, aasi jne. Ja jos sul on aikaa vastata tähän viestiin nii laitatko mulle samaan vastaukseen useamman korttipelin säännöt jota voi pelata kahestaankin??? :D

    • markka123

      Vieläkö lähettelet ohjeita?! Tarvitsen haluatko miljonääriksi junior pelin ohjeet. Tein kesäisen löydön kirpparilta ja ohjeet ovat hukassa, vaikka muyyjä väittikin toista. Harmi! Toivottavasti saamme avullasi pelailun alkuun.... Kiitos!!!!

    • Kirpparikävijä

      Moi!

      Oiskohan mahdollista saada tuohon Operation leikkaussali peliin ohjeita. Kirpparilöydöstä kun sellaiset puuttu. spostios.: [email protected]

      Kiitoksia etukäteen jos onnistuu!

      T..MK

    • ei_ohjeita_mulla

      moi!
      saimme käytetyn pelin jossa nappuloita ja siitä pitää yrittää ottaa nappuloita pois ettei luokku räpsähdä.. sanooko kellekään mitään. siitä ohjeet hukassa. olisin kiitollinen jos joku auttaa :)

    • minnavaan

      Jos vielä sinulta ohjeita saa niin löytyykö tuon miljonääri juniorin ohjeita? Jos löytyy niin olisin erittäin kiitollinen jos laittaisit ne minulle, meillä hukassa :D

      [email protected]

    • luppa05

      mulla myös olis nuo operation-pelin ohjeet hukassa ja kyseessä tämä 6-12-vuotiaille suunnattu peli.kiitos jo etukä[email protected]

    • kirpparilta

      Hei,
      vaimo löysi lapsille Arvaa kuka- pelin kirpparilta kohtuu hintaan, mutta pelistä puuttuikin ohjeet.

      Viestiketju näyttää olevan vanhahko, mutta jos tarjouksesi on vielä voimassa, olisin kiitollinen jos tuohon peliin vielä löytyisi ohjeet.

      Terveisin,
      - kirpparoijat

      • Kirpparoijat

        Mailiosoite ei näemmä tullutkaan sitten mukaan tuohon vaikka sellaisellekin lomakkeella kenttä löytyy. Arvaa kuka tuntuu olevan kuumaa tavaraa meillä nyt, mutta varsinaiset oikeat ohjeetkin olisivat kivat :)

        Jos vain vielä onnistuu niin luen laatikkoa;
        [email protected]


    • Vähän olivat piilossa
    • Nimetön

      eli löytyisikö kyseisen pelin ohjeita?

    • Leenatuulikki

      Olisin kovin iloinen jos saisin peliohjeet kyseiseen peliin!

    • ...
    • miä itte

      niin olikohan jollain ohjeet tähän vaikka e-mailin liitteenä(saisi joulun pelastettua)kiitos etukäteen

    • tytöt kaipaa ohjetta
      • Kropsuilija

        Hei, minäkin kaipailisin monopoli junior peliohjeita, jotta voitaisiin kirppariltä löytyneellä pelillä pelailla 5-vuotiaani kanssa. [email protected]


      • - m -

    • Nimetön

      Haluaisin saada peliohjeet Muuttuva labyrintti -peliin. Olen hukannut omani!

      Anneli T.

    • Paivi79
    • ???

      Olisi ihanaa jos laittaisit Vain elämää- pelin ohjeet s-postiin: [email protected]

      Kiitos.

    • BatteryH

      Myyräpelin ohjeet pääsi katoamaan, voitko lähettää ne osoitteeseen [email protected]? Kiitos jo etukäteen :)

      • penninääri

        Hei!

        vieläkö joltain sattuisi löytymään haluatko miljonääriksi lautapelin (2nd edition) ohjeita?? niitä kaivattaisiin osoitteessa [email protected]
        Kiitos!


    • Pelaaja=)

      Me saatiin tuo Hiirenloukku, mutta ohjeet kadoksissa eikä tietoakaan miten pelataan. Jos jollain on niin mulle sais ohjeet lähettää: [email protected]

      ja tuo on toi kylpyamme versio.

    • heidulih

      Hei!

      Viestiketju taitaa olla hiukan vanha, mutta yritetään onnea kuitenkin..

      Minulla on Vain elämää peli josta vuosien varrella hävinnyt peliohjeet, joten voisinko saada niitä vaikka sähköpostiin
      [email protected]..?

      Moni peli-ilta pelastuisi, peli tuntuu hiukan puisevalta kun ei muista pörssikeinottelua yms ;)Kiitos tuhannesti!

    • aikk

      Hei,
      Kokeilenpa onneani minäkin näiden ohjeiden suhteen...
      Löytyisikö Hiirenloukku - peliin ohjeita? Peli on vanha ja siinä on ensin ratas jota pyöritetään, se liikauttaa sellasta "mailaa" joka laittaa kengän potkasemaan pallon / kuulan liikkeelle. Pallo menee portaat alas sellaseen uraan, jota pitkin sitten törmää kepakkoon. Kepakko taas laittaa toisen pallon liikkeelle joka tippuu ammeen läpi laudan päähän. Lauta kippaa ja heittää "uimarin" altaaseen. Näin lyhykäisyydessään. Lisäksi tietty pelilauta johon kiinnitetään tämä em. rata ja sitten pikku hiiret, jotka kait toimivat pelinappuloina.
      Auttaisitko perhettä hädässä?

    • hepulis

      löytyisikö sinulta ohje haluatko miljonääriksi 2nd edition lautapeliin?
      kiitos :)

    • Vieläkö
    • memmu74

      löytyykö kellään kyseisen pelin ohjeita? On karton peli

    • Riikka1111111
    • mandzen

      Moi! Multa puuttuis hiirenloukku pelin säännöt,et ois kiva jos lähettäis mulle ne säännöt? Mul on se mis on se "kylpyamme" =)
      Sähköpostiosoite on [email protected]

      Kiitos etukäteen!!/Amanda

      • noppa.-.-

        olisko kellään ohjeita tähän peliin?


    • taikapuutarhan keiju

      Löytyisikö Taikapuutarha keijupelin ohjeita ?

    • mmak

      Hei, olen etsinyt Ravensburgerin Tähtimarkat -lautapeliin ohjeita. Kysyin jo Ravensburgeriltakin, mutta heiltä ei löytynyt enää arkistosta (Peli tehty vuonna -88).
      Sattuisiko löytymään siihen ohjeita?

    • Lego Leikkikenttä

      Hei!

      Meillä on sellainen Lego Leikkikenttä laskupeli ja ohje hukassa , joten onkohan sulle siitä ohjetta.

    • lego leikkikenttä

      Hei!
      Tässä vielä uusi viesti kun unohtui tuo sähköpostiosoite. Kaipailen siis lego leikkikenttä laskupelin ohjetta.
      Oliskohan sulla sitä? ja tässä sähköposti: [email protected]

      t Irina

      • Vanttulainen

        hei!
        Itsekin etsiskelen tähtimarkat peliin ohjetta. Huuto netissä näkyi olevan myynnissä sama peli ohjeineen.Mitenköhän sais ohjeen?


    • jas1

      ohjeet operationniin ohjeita ku meni mul hukkaa pliis anna ohjeet

    • Julbertti

      Voisitkos kertoo hiirenloukkuun ohjeet..... Julbertille sitte

    • vuokko77

      Heippa.
      Ostin kirpparilta kissa ja hiiret ( vauhdikas juustojahti) lastenpelin ja yllätys ohjeet puutuivat.Osaisko joku kertoo,et kuinka sitä pelataan? Kannessa on merkintä,että on vuoden lastenpeli 2003.

      • liinukka76

        Oletko saanut peliohjeen? Mulle kävi myös niin tänään, että ostin samaisen pelin ja kas, peliohje puuttui. Olis tosi kiva saada ohje!


      • pelle hermanni
        liinukka76 kirjoitti:

        Oletko saanut peliohjeen? Mulle kävi myös niin tänään, että ostin samaisen pelin ja kas, peliohje puuttui. Olis tosi kiva saada ohje!

        Kissa & hiiret, ravensburger,2003, artno:216918,
        Vauhdikas juustojahti, 2-4 pelaajalle,
        4-8 vuotiaille.
        Ohjeet löytyy.
        Otahan yhteys rune.petterson (miukumauku)kolumbus.fi.


    • hld
    • pazyy

      hei voisiko saada vielä ohjeet haluatko miljonääriksi peliin? :)

    • mummonpelikavereille

      Hei, olisiko sinulla vielä Mouse Trapin peliohjeet? Sain pelin lastenlapsilleni, mutta siitä puuttuu ohjeet.

      T. tuija.peltola (at) phent.fi

      • mummonpelikavereille

        tuija.peltola (at) phnet.fi


    • ohjeita kaipaava

      Olisiko kellään Polluxista tuleen Tallimestarin ohjetta?

    • mejare

      olisiko sinulla sesam 2002 lautapelin ohjetta? pienet pojat olisivat innokkaita pelaajia jos ohje löytyisi!
      voisitko mahdollisesti laittaa sen, [email protected] tai harppuunapolku 1 B 24 01600 VANTAA

      • pellle hermanni

        Moi. peliohjeet lähetetty Sinulle .
        Hauskoja pelihetkiä.


    • Hiirenloukku

      Hiirenloukkupeliin(siihen jossa vessanpönttö) kaipais jälkikasvu kipeästi peliohjeita.. yllätysyllätys kirpparilta ostettu ja ohjeet puuttui. KIITOS jo etukäteen=)

      [email protected]

    • Anumari

      Hei! Löytyiskö joltakin peliohjetta Ravensburgin Satumaa- peliin?
      Täällä otettais ne ilolla vastaan :)

      [email protected]

    • Laskupeli
    • Mamma 06

      Hei!
      Uno Junior pelin ohjeet on TAAS hukassa. Onks tietoo? Voi lähettää osoitteeseen [email protected]. Olen erittäin kiitollinen jo etukäteen ja laitan hyvän kiertämään :o)

    • Kellu78

      Hei,
      olisiko 60-70-luvulla julkaistuun Osakepeliin ohjeita kellään? Tai edes pientä vinkkiä antaa kuinka tuota pelataan?
      Kiitos...

    • Cuba lautapeli

      Cuba lautapeliin olisi kova tarve suomenkielisille ohjeille. Omani on Saksaksi, jota en puhu, enkä netistä löytyvistä englannin kielisistäkään ole minulle pelin monihyväisyyden takia apua. Hjälp! Ich frage, bitte helfen!
      jussiak(ät)gmail.com

    • Skip-Bo!

      Hei!
      Saisinko sulta Skip-Bo:n ohjeet? Yritin jo ymmärtää Wikipedian ohjeita, mutta en saa niistä oikein mitään irti. Olisin ikionnellinen jos lähettäisit ohjeet osoitteeseen [email protected].
      KIITOS!!!

      P.S. Huomaan, että ohjetarjouksestasi on jo kauan, mutta jos vielä seuraat keskustelua, niin kiitos!

    • pelle hermanni

      Moi.
      Saat ohjeet kun pääsen omaan koneseen.
      Kesän helteen jatkoa.

    • Rage-korttipeli

      Tarvitsisin Rage-korttipelin ohjeet! :) löysin ikivanhat kortit mutta ohje puuttuu. [email protected]. Kiitos :)

    • pelle hermanni

      Moi. Katso wikipediasta , Rage - korttipeli.
      sieltä löytyy pelohjeet.

    • minäminänen!

      Tarvitsisin kanssa ohjeet polluxista tulleeseen
      TALLIMESTARI peliin.

      tuonne vois -->
      [email protected]


      kiitän :-)

    • Lies
    • pelle hermanni

      Moi. Ohjeet lähetetty Sinulle Lies
      Ja ei kun pelamaan....

    • Peliohjeita vailla

      Heissan!

      Löytyykö keltään Ravensburgerin Maatilani -pelin ohjeita? Pelin copyright on v. 1986 ja pelin nimi on kokonaisuudessaan: "Maatilani - Kiirehdi markkinoille ja osta hevonen, lammas, lehmä ja sika". Pelaaminen ilman ohjeita on lähes mahdotonta. Pelissäni on 58 eläinkorttia, sikakortteja ei ole ollenkaan, pitäisiköhän niitä olla? Hevosia on tuplamäärä.

    • pelle hermanni

      Moi. Jos tarkoitat Maatilani, ravensburger, valmistusvuosi 1986, artno: ( tuotenr: 002191 ) niin löytyy. Laita osoitteesi niin laitan Sinulle skannattuna.

      • mummu alakylästä

        Meillä on myös vanha maatilani-peli vailla ohjeita. lapsenlapset kovasti haluaisivat pelata sillä, mutta eipä tule mitään. Jos sinulta vielä löytyy ohjeet sähköisenä olisin hyvin kiitollinen, jos skannaisit ne minulle.



        [email protected]


    • sanna----
    • jaanttu

      Hei, kaipaisin Satumaa nimiseen lautapeliin ohjeet, löytyi omien pelien joukosta varastosta, mutta ohjeet on hukkuneet enkä enää muista miten peliä pelataan. eli sähköposti osoite on : [email protected]
      Kiitos kovasti jo etukäteen : )

    • Toivoton

      hei,tarvisin hiirenloukku pelin ohjeet se "kylpyamme" ja voisinko saada ne tänne? mulla ei ole sähköpostia...:)?

    • Ohjetta vailla

      Löytyykö ohjetta lautapeliin, jonka nimi on Words? Peliin kuuluu pelimerkit, aihekortit, tiimalasi, pelilauta jossa hyrrä..

    • pelle hermanni

      Moi. Jos tarkoitat Words, tekijä kirjalito, artno: 62270,
      2 - 6 pelaajalle, 12 - vuotta täyttäneille, peliaika 30 - 60 minuttia.
      Ohjeet löytyy.Laita osoitteesi niin saat ohjeet skannattuna.

      • Ohjetta vailla

        Juuri tuosta Words-pelistä on kyse, osoitteeni on [email protected]. Kovasti kiitoksia sinulle vaivannäöstä!!


      • e.j.

      • pelle hermanni
        e.j. kirjoitti:

        heips! voisinko minkäkin saada ne [email protected]
        paljon kiitoksia jo etukäteen.

        Moi e.j.
        Ohjeet on lähetetty Sinulle.
        Hyvää kesää ja ei kun pelamaan


    • pelle hermanni

      Moi taas.Ohjeet on lähetetty Sinulle.
      ja ei kun pelamaan...)

    • otto11

      Hei. Lähetätkö sesam lautapelin ohjeet mulle, kadonneet jonnekin...
      [email protected]
      Kiitos etukäteen.

    • petrajanina

      haluaisin operation pelin ohjeet lähetä ne postis täs on mun osote napaturunkatu 2a9 20610 turku ja mun nimi on petra janina hurme

    • powerpuff girls

      Lautapeli the Powerpuff girls (tehotytöt) peliohjeet hukassa! voisiko joku auttaa?

    • ohjeeton

      Saisinko hiirenloukku pelin ohjeet se "kylpyamme"? jos vaikka sähköpostiin [email protected] Kiitos etukäteen:)

    • zeikkis
    • pelle hermanni

      Moi. Löytyy ja Sinulle on lähetetty myyränpelin ohjeet.
      Hyvää keväätä ja hauskoja pelihetkiä koko porukalle.

    • KN

      Hei!

      Minulla on Maatila lautapeli, mutta ohjeet ei löytyy. Jos sinulla on, se olisi meille iloa.
      Olisiko mahdollista skannata ja lähetä sähköisesti?

      • pelle hermanni

        Moi.
        Löytyy ohjeet mutta kerro mikä näistä peleistä:

        1. Maatila , Ravensburger, artno: 214341, valm.vuosi 1998.

        2. Maatila , Alga , valmistusvuosi 2004.

        3. Maatilani, Ravensburger, artno: 002191, valm. tuntematon.

        Ole ystävällinen ja laita osoitteesi mihin skannaan ohjeet.
        Odotellaan kiltisti :)


      • Sofia
        pelle hermanni kirjoitti:

        Moi.
        Löytyy ohjeet mutta kerro mikä näistä peleistä:

        1. Maatila , Ravensburger, artno: 214341, valm.vuosi 1998.

        2. Maatila , Alga , valmistusvuosi 2004.

        3. Maatilani, Ravensburger, artno: 002191, valm. tuntematon.

        Ole ystävällinen ja laita osoitteesi mihin skannaan ohjeet.
        Odotellaan kiltisti :)

        Hei! Sattuisikohan sinulta vielä löytymään ohjeet sähköisessä muodossa seuraavaan peliin: Maatilani, Ravensburger, artno: 002191

        Saa lähettää osoitteeseen [email protected]

        Kiitos kaunis!


    • Jenniff*

      Moi! Löytyisikö ohjeita myyrä ja puuha pete lautapeleihin.
      Voitko laittaa s-postilla [email protected]

      Kiitos!

    • hinnuli

      Täällä kaipailtaisiin myös myyräpelin ohjeita (under the groud, Ravensburger) kiitokset jos joku lähettää =) [email protected]

    • pelle hermanni

      Moi hinnuli.
      'Peliohjeet lähetetty Sinulle.
      Hyvää kevättä ja ei kun pelamaan. :)

    • pikkumyy8

      TAIKAPUUTARHA KEIJUPELIin löytyisikö keneltäkään ohjetta? Meilini [email protected].

      Kiitos!!!

    • rita
    • pelle hermanni

      Moi Rita.
      Sinulle on peliohjeet lähetetty.
      Ja ei kun pelamaan.

    • Tuulia

      Täällä olis Ravensburgerin Satumaa pelin ohjeet hukassa. Jos joltain löytyy, niin olisko mahdollista saada niitä s-postiin?
      [email protected]
      Poika löysi pelin kirpparilta ja ohjeet olivat hukassa. Nyt harmittaa kovasti, ku on kivan näköinen lautapeli ja ei oikein osata pelaa sitä.
      Kiitos jo etukäteen!

      Tuulia

      • pelle hermanni

        Moi Tuulia.
        Ohjeet on lähetetty Sinulle.
        Ja ei kun pelamaan koko porukka.


      • Tuulia
        pelle hermanni kirjoitti:

        Moi Tuulia.
        Ohjeet on lähetetty Sinulle.
        Ja ei kun pelamaan koko porukka.

        Kiitos Paljon! Mukavaa kesän odotusta!


    • zeikki6891

      olisko alfabettiin ohjeita? Itselläni on jokerin valmistama aikuisten versio. [email protected]

    • pellle hermanni

      Moi zeikki6891.
      Ohjeet lähetetty.Toivottavasti saat ne auki.
      Ei muuta kun pelamaan ja hyvää kesää.

    • zeikki6891

      kiitoksia viimeisistä, löytyisikö vielä viisasten kiveen, paletin 80luvun peliin ohjeita?

    • pelle hermanni

      Moi zeikki6891 jälleen.
      Löytyyhän se.
      Ohjeet on lähetetty Sinulle.
      Ja kesää tulee vihdoinkin....

    • zeik6891

      moro vielä, olisko algan 93 vuoden rosvo ja poliisi peliin ohjeita? ja kiitoksia noista viisasten kiven ohjeista :)

    • pelle hermanni

      Moi.
      En tiennytkään että tämä peli on tehty uudestaan.
      Tunnen saman pelin vuosimallia 1985 ja atrnr: 38011-477.
      Se on se ainoa oikea klassikko. :)
      Siinä on peliohjeet kannen sisäpuolella.

    • zeik6891

      joo mietiinkin että onkohan sitä tehty suomalaista versiota kun ei oikeen löytynyt tietoja, ruotsalainen versio tuosta löytyi niin ajattelin että suomalaisilla ohjeilla sitä onnistuis kyllä sitten pelata :)

    • pelle hermanni

      Moi. Nimeenomaan se peli josta laitoin viestin on suomenkielinen versio.
      ( Rosvo ja poliisi ).

    • AzzHoler

      Unique Ice Hockey World Championship Tournament ohjeet on hukassa. Jos löytyy niin -> [email protected] kiitos

    • Säännöt hukassa

      Hei,
      säännöt puuttuvat lautapelistä "Haluatko miljönääriksi" -Junior. Kirppislöytö on kyseessä. Olisin kiitollinen, jos on mahdollista saada sääntöjä sähköpostiin, osoitteeseen [email protected]

    • Hukassa?

      Tarttis Haluatko miljonäärikisi pelin ohjeet.

    • pelle hermanni

      Moi Hukassa.
      Ohjeet löytyy peliin Haluatko miljonääriksi / Brio, 2000 ,( 2 sivua).
      Laita e-mailisi niin saat ohjeet skannattuna.

    • Muffin21

      Hei! Olisiko kenelläkään ohjeita: Maatilani, ravensburger, valmistusvuosi 1986, ( tuotenr: 002191 ) - peliin? Kaikki muut osat tallessa paitsi ohjeet.

      • pelle hermanni

        Moi Muffin21.
        Peliohjeet löytyy ( 2 sivua) .
        Laita osoitteesi niin saat ohjeet skannattuna.


    • Muffin21
    • Muffin21
      • pelle hermanni

        Moi taas Muffin 21.
        Peliohjeet on lähetetty Sinulle.
        Ja ei kun pelammaan koko porukka.


    • Muffin21

      Kiitos, ohjeet tulivat perille :)

    • Mansikkapaikka

      Moi. Voisinko saada Sesam pelin ohjeet, ne on hukkuneet. Kiitos! Osoite siltahe[at]hotmail.com

    • pelle hermanni

      Moi ja hyvä yötä :) Mansikkapaikka.
      Ohjeet lähetetty Sinulle.
      ja ei kun pelamaan...:)

    • jarkkor

      Löysin muuten täydellisen Kissa&Hiiret -juustojahti pelin (Ravensburger, vuoden 2003 lasten peli), mutta ohjeet puuttuivat.
      Olisiko kenelläkään lähettää ohjetta osoitteeseeni: jarkko.ruponen(at)gmail.com
      Kiitos!

    • pelle hermanni

      Miau jarkkor
      Peliohjeet on lähetetty Sinulle.
      ja ei kun pelamaan..)

    • zeik6891
    • pelle hermanni

      Harasho zeik6891.
      Avott, ohjeet on lähetetty Sinulle.
      Toivotaan että menee sensuurin läpi :)
      Hauskoja pelihetkiä koko porukalle.

    • :(

      puuttuu ohjeet

      Maatila , Alga , valmistusvuosi 2004.

    • :)

      ohjeet tallella

      Maatila, Alga, valmistusvuosi 2004.

      • Anonyymi

        Löytyykö ohjeita? Olisin myös halukas saamaan ne!


    • inkeri

      Hei ! Tarvitsisin Haluatko miljonääriksi juniorin ohjeet. Kelpaa myös tavallisen haluatko miljonääriksi pelin ohjeet.

      s-posti = [email protected]

    • pelle hermanni

      Moi Inker.
      Ohjeet lähetetty Sinulle.
      Ja ei kun rikastumaan :)

    • Iisukka00

      Hei!
      Olisiko sinulla ohjeita super5 peliin?
      Säännöistä löytyi vaikka mitän kieliä mutta ei englantia. Googlellakin on yritetty suomentaa mutta ei ole onnistunut.
      S-posti: [email protected]
      Kiitos paljon jos löytyy.

    • pelle hermanni

      Moi.
      Valitettavasti ei löydy peliä arkistosta.
      Kerro onko tämä lautapeli , tekijä/ valmistaja , valmistusvuosi .
      Hyvää viikonloppu.

      • Iisukka00

        Kyseisessä pelissä pelaataan elämistä mutta se on korttipeli (elämät on sellaiset nappulat) aika saman tyylinen kuin uuno. Valmisttaja on hasbro, valmistusvuosi on 2004. Kiitos samoin.


      • pelle hermanni
        Iisukka00 kirjoitti:

        Kyseisessä pelissä pelaataan elämistä mutta se on korttipeli (elämät on sellaiset nappulat) aika saman tyylinen kuin uuno. Valmisttaja on hasbro, valmistusvuosi on 2004. Kiitos samoin.

        Moi lissukka00.
        Löysin korttipelin Ruåtsin googlesta mutta hassu juttu, siinä oli ohjeet vain på norske ja yritin googlen käännöstä mutta siitä ei Erkkikään saannut selvää.
        Kokeile Hasbron omat sivut ja pyydät sieltä ohjeet, jos vaikka onnistuisi.
        Onnea ohjeen metsästykseen.


    • pelle hermanni

      Moi Jenni, Satumaa lautapelin ohjeet on lähetetty Sinulle.
      Hauskoja pelihetkiä ja hyvää kevään alkua,

    • Rosandalie

      Hei, onko sinulla vielä Hiirenloukku -pelin sääntöjä tallessa? Vissiinkin sen jossa se wc-pönttö. Varuiksi voi kyllä laittaa toisetkin? :D Kiitos.
      [email protected]

    • pelle hermanni

      Moi Rosandalie.
      Meinasin juuri laittaa Sinulle saman sivun jonka löysit.
      Ja ei kun pelamaan koko porukka.

    • pelle hermanni

      Moi mummu alakylästä, Peliohjeet on lähetetty Sinulle Maatilani pelistä.
      Hauskoja pelihetkiä koko porukalle ja kohti kevättä ja kesää.

      • Anne

        Hei! olisin tosi kiitollinen, jos sinulta löytyisi vielä Maatilani pelin ohjeet. peli ostettu kirpparilta ja vähän hankala keksiä itse peliin sääntöjä. [email protected]
        t. Anne KIITOS!!


    • kjfjd

      Kauhujen linna pelisäännöt kateissa, löytyykö?

    • Liinu

      Löytyisikö ohjeet simpsonit monopoliin , missä on kortinlukija ja "pankkikortit".. ?

    • Löytö

      Kävi vanhanaikaiset, en muistanut tarkistaa kirppiksellä löytyykö pelistä ohjeita. Ravensburger Froggy - löytyisikö tätä kautta? loytoni (at) gmail.com

    • pelaamaan1

      Tilpäivä-peli löytyi kaapista, ilman ohjeita. Löytyisiköhän näitä ohjeita joltain. Kiitos jo etukäteen lähettäjälle. [email protected]

    • pelle hermanni

      Moi pelamaan1. Ohjeet on lähetetty Sinulle.
      Toivottavasti saat ne auki.
      ja nyt ei kun pelamaan koko porukka.
      Hyvää kesänalkua.

    • täääh?

      mitäs siinä kun sen linnan luona on se hevosenkenkä, niin mitäs sen kohalla pitää tehä? :)

    • -anna-

      Tallimestari

      Olisiko jollain polluxista tulleen tallimestari lautapelin ohjeita?

      s.posti: [email protected]

      Kiitos jo etu käteen.

      • peliohjeita kaipaava!

        Jos joltakin löytyy tän (tallimestari) pelin ohjeet nii ois kiva saada ne itellekin, kiitos! :)

        s-posti: [email protected]


    • rölli12345

      Terve
      Kirppariostoksesta puuttui täälläkin ohjeet. Eli löytyisikö joltain ohjeita peliin Rölli - Nurinkurinen noppapeli?

      osoite on:
      ba2921
      [ä]
      gmail . com

      • rölli12345

        Osoite siis:
        ba2921
        (at)
        gmail
        .
        com


    • kirppispeli

      Hei! Saisinko säännöt Hiirenloukku-peliin jossa on kylpyamme. Eli siis ilmeisesti se vanhempi versio..
      sähköpostini on
      ppiirainen
      at
      hotmail

      .
      com

    • taina01

      Hei! Löytyiskö keltään Bambukarhut lautapelin peliohjeita?? Se on semmonen joku vanha lautapeli missä pitäis vissiin pelastaa jotain eläimiä... tai jotain... Vihreä laatikko ja alga -merkkinen.
      Laittakaa sähköpostia osoitteeseen: [email protected]

    • pelle hermanni

      Moi taina01.
      Peliohjeet on lähetetty Sinulle.
      Toivottavasti saat ne auki.
      Hyvää viikonloppu ja hauskoja pelihetkiä koko porukalle.

    • kisu2

      heippa! Tarvitsisin kissa & hiiret-lautapelin (vuoden peli 2003 Ravensburger) ohjeen,kiitos! voi lähettää osoitteeseen [email protected]

    • pelle hermanni

      Miau kisu2.
      Ohjeet on lähetetty Sinulle.
      Ja ei kun hiirijahtiin koko porukka :)

    • citybear

      Hei,
      löytyisikö Game of life:Twists and turns , v 2007, pelin ohjeita suomenkielellä.
      EK

    • Magic Hill

      Hei, löytyisikö keltään Ravensburgenin Magic Hill peliin suomenkieliiä ohjeita. Olisin ikionnellinen, jos ne saisin :) Voi lähettää osoitteeseen [email protected] Kiitos ja kumarrus

    • Mummu vuosimallia 51

      Hei!
      Meillä on markka aikainen monopoli peli. Ohjeet on hukassa. Voitko auttaa?
      En ole roskapostin lähettäjä.Lastenlasten ja omien aikuisten lasten kanssa on joskus kiva pelata.Teen peliin 20markan rahoja pelkistettyjä, kun nekin ovat jossakin.

    • pelle hermanni

      Moi Mummu vuoimalli 51.
      Monopoly ohjeet löytyy vuosimallia 1996.
      Laita e- mailisi niin saat ohjeet skannattuna ( 4 sivua ).

    • Susse

      Moi! Löytyisikö joltakin Rölli nurinkurinen noppapeliin ohjeita? Kiitos!:)

    • zuikula

      Moi.
      Mummolasta löytyi vanha maatilani-peli. Kaikki muut osat tallella paitsi ohjeet. Löytyisikö keneltäkään? Peli siis Maatilani (Ravensburger).
      Kiitoksia etukäteen! [email protected]

    • pelle hermanni

      Moi zuikula.
      Ohjeet lähetetty.
      Hyvää Uutta Vuotta 2014 ja ei kun pelamaan koko porukka

      • kinkis

        Olisiko mahdollista saada hiirenloukku "vessanpönttö" pelistä ohjeet, löysin sen varaston uumenista eikä ohjeita.. Kiitos etukäteen ! :)

        [email protected]


      • Japa84
        kinkis kirjoitti:

        Olisiko mahdollista saada hiirenloukku "vessanpönttö" pelistä ohjeet, löysin sen varaston uumenista eikä ohjeita.. Kiitos etukäteen ! :)

        [email protected]

        Hei, löytyisikö keltään ohjeita ravensburgerin Majavapato peliin??
        Saa laittaa sähköpostilla;
        [email protected]


      • Japa84
        kinkis kirjoitti:

        Olisiko mahdollista saada hiirenloukku "vessanpönttö" pelistä ohjeet, löysin sen varaston uumenista eikä ohjeita.. Kiitos etukäteen ! :)

        [email protected]

        Hei, löytyisikö keltään ohjeita ravensburgerin Majavapato peliin??
        Saa laittaa sähköpostilla;
        [email protected]


      • Maatila Mielessä

    • kitsu83

      Löytyykö keltään rosvo ja poliisi peliin ohjetta tää ois se suomenkielinen versio laittakaa sähköpostiini: [email protected]

    • Jennipher
    • kotiäiti

      Joku muukin on näköjään kaipaillut maatilapelin ohjeita. Minäkin ostin juuri pelin kirpparilta, mutta ohjeita se ei sisällä. Pystyisitkö auttamaan ja kiitos! [email protected]

    • pelle hermanni

      Moi kotiäiti.
      Sinulle lähetetty viesti.
      Maatila - pelejä löytyy 3 eri versiota.

      • Anonyymi

        Löytyykö sinulta ohjeita Algan maatila-peliin? Olisin innokas myös saamaan ne!


    • skem1
    • pelle hermanni

      Moi skem.
      Jos tarkoitat Quackle peliä, tekijä Alga niin ohjeet löytyy alga.fi sivuilta.

    • hemmo202

      Maatila pelin ohjetta kaivataan täälläkin, Ravensburger versio.
      [email protected]
      Kiitos!

    • pelle hermanni

      Moi hemmo202.
      Ohjeet matkalla.
      ja nyt ei kun hakemaan EU. maalaistukea ... ei kun pelamaan kokok porukka :)

    • marja100

      Hei!

      Pörssipeli - Paletti 4073, löytyiskö "pelle hermannilta" tai muiltakin peliohjetta peliin? On jo hieman vanhempi peli, joten hieman harvinaisempi, mutta jos peliohje löytyy, ilmoita niin laitan osoitteeni sitten.

      Terv. Marja

      • pelle hermanni

        Moi marja100. Ohjeet löytyy. Laita osoitteesi niin saat ohjeet skannattuna.


      • milohi
        pelle hermanni kirjoitti:

        Moi marja100. Ohjeet löytyy. Laita osoitteesi niin saat ohjeet skannattuna.

        Hei
        Löytyykö Algan tekemään Rosvo ja Poliisi -peliin ohjeita? peli on vuoden 2007 paketissa... versiosta en tiedä.
        Jos löytyy ohjeet, niin lähetättekö [email protected]


    • Tiituli5

      Hyvä sunnuntai iltaa. Löytyisikö sinulta ravensburgin maatila pelin sääntöjä. Peli on mutta ei sääntöjä, jos sinulta löytyy niin voisitko laittaa ne [email protected]. Kiitokset jo etukäteen vaivan näkemisestä.

    • pelle hermanni

      Moi Tiiuli5.
      Sinulle on lähetetty e- mail.
      Kerro mikä on pelin valmistusvuosi / koodi / valmistusvuosi.
      Odottelen kiltisti :)

    • gvafg

      Hei,
      Täällä on myös Maatilani peli ilman ohjeita. Voisiko saada ohjeet esamatti.karhumaa(a)gmail.com

      Kiitos jo etukäteen ohjeista, päästäsköhän pelaamaan.

    • pelle hermanni

      Moi gvfg.
      Ohjeet matkalla.
      Ja nyt ei kun pelamaan ja hakemaan EU- maalaistukea.
      Hyvää kesää koko porukalle.

    • sunmaker1
      • pelle hermanni

        Moi summaker1.
        Sorry, sitä ohjetta ei ole ei edes Blokus- pelin.
        Silti hyvää kesän jatkoa.


    • vain ohjeen kansi ta

      Hei.. Onko sulla salakuljettajat lautapelin ohjetta vuodelta 1992?

      Kiitos

      • vain ohjeen kansi ta

    • tarvitsisin

      Olisiko jollain mouse trap pelin ohjeita?

    • Tervehdys!

      Ei sinulta vielä löytyisi ohjeita: Arvaa kuka- ja Maatila (Ravensburger, artno: 214341, valm.vuosi 1998) peleihin, iso kiitos, jos löytyy :)!!!
      s-posti: [email protected]

    • pelle hermanni

      Moi Jessie 77.
      Molemmat ohjeet peleihin on lähetetty.
      Toivottavasti saat ne auki.
      Hyvää kesää ja ei kun pelamaan...

    • Sannukka

      Hei
      löytyiskö keltään salakuljettajat lautapelin ohjetta vuodelta 1992?

      Kiitos
      [email protected]

    • maatila peli

      Hei mahtaisiko sulla olla maatila rahapelin ohjeita?? kaipailisin niitä :)



      Jos löytyy niin tossa olis sähköposti osote [email protected]

    • pelle hermanni

      Moi maatila peli.
      Ohjeet matkalla.
      Toivottavasti saat ne auki.
      Hyvää kesänjatkoa.

    • Rellu3

      Moi

      Kaipailisimme Algan Maatila-peliin (2004) ohjeita. Sattuisiko löytymään?

      Jos löytyy, niin tässä sähköpostiosoite: reetta.pirila(at)gmail.com

    • pelle hermanni

      Moi rellu3.
      Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.
      Toivottavasti saat ne auki.
      Ja ei kun pelamaan koko porukka.

    • Moikka!

      Minulla on hukassa Dragon Busters- pelin ohjeet. Suomeksi peli on Lohikäärme ja ritarit. Valmistaja on Ravensburger, tekijä: Irwin Toy Limited.

      Jos löytyy, niin osoite on [email protected]
      Paljon kiitoksia jo etukäteen :)

    • Lillo

      Moi, meillä on myös hukassa lastenpelin Maatila ,Ravensburger, artno: 214341 pelin ohjeet.

      Jos joltain löytyy otetaan iloiten vastaan.

      Kiitos!

      Ja voi laittaa osoitteeseen: [email protected]

      • Lillo

        Kiitos paljon ohjeista :D


    • pelle hermanni

      Moi Lillo. Ohjeet matkalla. Ja nyt koko porukka pelamaan .. koko viikonloppu.
      Hyvää syksyn jatkoa.

    • lana del rey

      Moi!

      Ostin kirppikseltä Satumaa-pelin, mutta ohjeet puuttuvat. Haluaisiko joku ihana ihminen lähettää peliohjeet s.postiini [email protected] jos sattuu ohjeet olemaan tallella?

      Kiitos ja kumarrus!

      :)

    • pelle hermanni

      Moi lana del rey.
      Ja nyt takaisin satumaahan.
      Ohjeet matkalla joten ei kun pelamaan koko porukka.

    • rölli peli

      Moi! Löytyisikö joltakin Rölli nurinkurinen noppapeliin ohjeita? Kiitos!:)
      voi lähetää s.postiin [email protected]

    • Satumaahan

      Hei. Voisiki joku ihana laittaa minullekin Satumaa pelin ohjeet? kettenfall(@)gmail.com.(poista sulut) Kiitos jo etukäteen!

    • pelle hermanni

      Moi Satumaahan. Ohjeet matkalla.
      Ja nyt ei kun satutunnille koko porukka...:-)

      • laura77

        Hei Pelle Hermanni
        Olisitko niin kultainen ja lähettäisit minullekin Satumaa-pelin ohjeet? Olisin kovin kiitollinen jos onnistuu!
        Osoitteeni on [email protected]


    • pelle hermanni

      Moi laura77.
      Pelle on kultainen ja herttainen.
      Ohjeet matkalla .
      Toivottavasti saat ne auki.
      Hyvää viikonloppu ja hauskoja pelihetkiä koko porukalle.

      • ToMinna

        Hei, vieläkö löytyisi tuo Satumaa-pelin ohje vielä minullekin?

        Osoite: [email protected]


    • pelle hermanni

      Moi ToMinna.
      Ohjeet matkalla.
      Hauskoja pelihetkiä koko porukalle.

    • saarau

      Hei! Mäkin tarvitsisin tuon maatila-pelin ohjeita, onnistuisko lähettäminen :)?

    • pelle hermanni

      Hyvää Uutta Vuotta saarau.

      Ohjeet matkalla bittitaivaalla tähtien ja rakettien seassa.

      Toivottavasti tulee perille.

    • Non Stop

      Moikka pelle hermanni :)
      Oliskos mahdollista saada Non Stop pelin ohjeita.
      [email protected]

      Kiitos jo etukäteen.

    • pelle hermanni

      Hyvää Uutta Vuotta Non Stop. Ohjeet matkalla.

    • Ei_löydy_mistään
      • pellehermanni2

    • assal
      • pellehermanni2

        Moi assal.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.
        Hauskoja pelihetkiä.


    • assal

      Kiitos

      • pellehermanni2

        assal. Ole ystävällinen.


    • Tuovikki

      Löytyisikö keltään Ravensburgerin Majavapato-pelin ohjeita? Ja Junior Monopoly suomeksi (siihen löysin englanniksi netistä mutta lasten on vaikea niitä lukea). Voisi lähettää [email protected].

      • pellehermanni2

        Moi Tuovikki.
        Majavapato ohje ei löydy.
        Junior monopoli , vuosimalli 1992, tekijä parker lötyy.
        Kelpaako se ohje ?


    • MaaritPylvänen

      Löytyykö täältä joltain ravensburgerin Satumaa-pelin säännöt? Auttakaa... Saa laittaa sähköpostiin [email protected]. kiitos paljon jo etukäteen!

      • pellehermanni2

        Moi Maarit.
        Ohjeet lähetetty matkaan, toivottavasti saat ne auki.
        Ja sitten pelamaan ,koko porukka.


    • reokanga
      • pellehermanni2

        Moi. reokanga.
        Vain elämää ... ei sen enempää....
        Ohjeet lähetetty matkaan.


    • timohoo1978

      Tarvisin ohjeet Haluatko miljonääriksi-peliin. Sähköpostiosoitteeni on [email protected]

      • pellehermanni2

        Moi timohoo1978.
        Ohjeet lähetetty matkaan.


    • terhi-81
      • pellehermanni2

        Moi terhi-81. Haisuli vei peliin ei löydy ohjetta mutta maatila peliin löytyy. Kerro mikä vuosimalli 1998 tai 2004.


    • Roswitha

      Onko sinulla Lego leikkikentän peliohjeet? Olisin kiittollinen jos lähetät minulle. e-mail: [email protected]

    • Haluan_miljonääriksi

      Hei!
      Vieläkö autat ohjeettomia?
      Löysin kierrätyskeskuksesta BRIOn Haluatko miljönääriksi -pelin markkaversion vuodelta 2000 (?), josta puuttuikin ohjeet.
      Löytyisikö sinulta ohjeita tähän?
      Sähköpostiosoitteeni on [email protected]
      Kiitos jo etukäteen!!

      • pellehermanni2

        Moi Haluan miljonääriksi. Peliohjeet lähetetty bittitaivaalle. Hyvää kesää ja ei kun pelamaan.


      • jiivee66

        Moikka!
        Mahtaisko sulta/jostain löytyä suomenkielisiä ohjeita "TJUV OCH POLIS" lautapeliin???
        Jos löytyy jostain niin ne vois lähettää osoitteeseen: [email protected]
        Tuhannet kiitokset jo etukäteen!!!


    • Jiivee66

      Moikka! Mahtaisko sulta/jostain löytyä suomenkielisiä ohjeita "TJUV OCH POLIS" lautapeliin???
      Jos löytyy niin ne vois lähettää osoitteeseen: [email protected]
      Tuhannet kiitokset jo etukäteen!

      • pellehermanni2

        Moi Jiivee66. Ei valitettavasti löydy. Kaapista löytyy Rosvo ja poliisi, Alga, vuosimalli 1985, artno: 38011-477. Se on se ainoa klassikko vuosikymmenien takaa. Olen kyllä nähnyt sinun peli mutta se on mennyt ohi. Onnea ohjeen metsästyksessä mutta ruåtsalaisia poliiseja .


      • Jiivee66

        Moi! Se on sama peli kuin rosvo ja poliisi mutta vaan ruotsalainen versio joten käsittääkseni niissä on samat säännöt. Voisitko lähettää rosvo ja poliisi pelin säännöt mulle? [email protected] ISO KIITOS!


      • pellehermanni2

        Moi taas. ei onnistu skannaus. Ohjeet on pelin kannen sisäpuolella. Koko on kuten vanhoissa Algan peleissä. Ei mahdu skannauslaitteseen. Sinulla taitaa olla se alga/ brio 1993 1 versio.


      • Jiivee66

        Moi! Ota ohjeista valokuva ja lähetä numeroon 0400749660. Jos sitä kautta onnistuu? Kiitos!


      • pellehermanni2
        Jiivee66 kirjoitti:

        Moi! Ota ohjeista valokuva ja lähetä numeroon 0400749660. Jos sitä kautta onnistuu? Kiitos!

        Moi Jiivee66. Valokuva ohjeesta lähetetty sinulle e- mailina . Toivottavasti onnistuu kopsata.


    • Viestittäjä

      Onko Susi ja Lammastarha lautapelin säännöt ja malli
      Muistan pelin aika tarkasti on muutamapäivä vietetty sen äärellä

    • peluri4000

      Moi!
      Löytyisikö Haluatko miljonääriksi 2nd edition peliin ohjeita? Peli on vuodelta 2002, mutta myös aikaisemman version ohjeet kelpaavat. Ohjeet voi lähettää osoitteeseen [email protected].
      Kiitos jo etukäteen!

      • pellehermanni2

        Moi peluri4000. Ohjeet lähetetty matkaan.


    • Tw123

      Moi!
      Oisko jollain ohjeita vuoden 2004 algan maatila peliin? Jos löytyy ni voi lähettää osotteeseen [email protected]
      Kiitos!

      • pellehermanni2

        Moi Tw123.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


      • iccu

      • pellehermanni2

        Moi iccu. Ohjeet matkalla joten ei kun rikastumaan.


    • Nansy

      Löytyykö sinulta vielä Satumaa pelin ohjetta. Meiltä on ohjeet hukkuneet ja olisin kiitollinen jos pystyisit ne lähettämään osoitteeseen
      [email protected]

      • pellehermanni2

        Moi Nansy. Ohjeet lähetetty bittitaivaalle. Ja ei kun pelamaan,, koko porukka.


      • toke0

        Saisko myös?
        tokelahti-miukumauku-gmail.com
        Tai löytyykö jostain pellehermanni(2):n yhteystietoja?


      • pellehermanni2

        Moi toke0.
        Ohjeet lähetetty matkaan eilen.


    • toke0

      Satumaan ohjeille olis tarvetta taas.
      tokelahti-miukumauku-gmail.com

      Eihän kukaan ole koskaan noita ladannu minnekään, joss olis suoraan saatavilla?

    • käärmee
    • Villasukkis

      Kirjaliton Words -pelin ohjeet puuttuvat. Aiemmin tällä palstalla saman pelin ohjeita myös kyseltiin ja kyselijä sai ohjeet. Voisinkohan minäkin saada. Osoitteeni on [email protected]
      Kiitos!

    • ohje
    • Anonyymi

      Löytyykö sinulta maatila alga peliin ohjeita

      • Anonyymi

        Moi. Löytyy. Kerro pelin valmistaja, vuosiluku, koodi laatikosta ja laita osoitteesi niin saat ohjeet skannattua viimeistään huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Löytyy. Kerro pelin valmistaja, vuosiluku, koodi laatikosta ja laita osoitteesi niin saat ohjeet skannattua viimeistään huomenna.

        Alga 2004 ja viivakoodi on 7312350118285


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alga 2004 ja viivakoodi on 7312350118285

        Ja kumpiko talon vai gmail


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alga 2004 ja viivakoodi on 7312350118285

        Ja maksaako se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kumpiko talon vai gmail

        Jyllinkoski 117,38970 Honkajoki. Ja maksaa ko se


      • Anonyymi

        Moi Anonyymi.
        Ohjeet ( Alga 2004 ) ei maksa mitään joten laita gmail osoitteesi niin saat ohjeet skannattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Anonyymi.
        Ohjeet ( Alga 2004 ) ei maksa mitään joten laita gmail osoitteesi niin saat ohjeet skannattuna.

        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        [email protected]

        Moi.
        Asia hoidettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Asia hoidettu.

        Hei! Täälläkin kaivataan Algan maatila-pelin ohjeita! [email protected]


    • Anonyymi

      Löytyisiköhän sinulta Afrikan Tähti - korttipelin ohjeet?

    • Anonyymi

      Hei. Olisiko sinulla peliohjetta Quaaki peliin? Olisin kiitollinen.
      Vastauksen voi lähettää sähköpostilla [email protected]

      • Moi.
        Sorry, ei ole tämän pelin ohjetta.


    • Anonyymi

      Hei
      Meillä lasten iknow lautapeli, kaikki muut osat on muttei sääntöjä. Osaisitko auttaa ? Terv,.Pirjo

      • Moi. Ei ole kuin Iknow tactic , 2013, art.no: 40487. Aikuisten peli.
        Yritä tacticin nettisivuilta ( pelin maahantuoja). Siellä pitäisi olla jos on heidän tekemä.


    • Hei! Löytyiskö keltään bambukarhut LOTTO-pelin ohjetta?

      • Moi. Tarkoitatko Bambukarhut, Alga / Brio, vuosimalli 1995, artnr. 38011-647 ?


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe