Mun simit ei nuku!!

simsismsimssism

Siis mun simit ei nuku vaik on iha hiljast !
Mä en tajuu mihin ne herää !

9

3361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simssmsims

      Onko kenelläkää muulla tämmost ongelmaa?

      • priii

        jos niillä on kova nälkä tai vessahätä niin ne ei nuku


    • ^PepsiMax

      ...huoneessa on? Mitä tavaroita? Jos sulla on lemmikkielämää, niin mamsterit ainakin herättää simit.

    • sismsismisms

      Niil on kaikki tarpeet iha täydel vihreel paitsi energia eikä oo mamstereit .. Mitenni mitä tavaroit? XD
      Sänky,vaatekaappi,2 kasvii,2 pöytää.. XD

      • tarkoittikohan

        edellinen noilla tavaroilla telkkaria, radiota tms.

        Ettei vain bugita tuo peli..onko päivitykset kunnossa? Huono sänky? Mulla on kyllä kanssa joskus raskaana oleva sim ollut nukkumatta..tai siis on jatkuvasti hypännyt ylös sängystä ja olen joutunut laittamaan sen nukkumaan aina uudestaan ja uudestaan ettei kuukahtaisi lattialle kun on energia ihan lopussa. En kyllä tiedä mistä sekään johtuu, niin en osaa auttaa suakaan..


    • ressusim

      Jos yrität laittaa samaan sänkyyn simit, jotka ei oo ystäviä, ne ei suostu nukkumaan.. Toi tuli mulle mieleen.

    • melliex

      Haepas päivitys täältä, ei se ainakaan pahasta ole pelillesi ja sen pitäisi juuri poistaa bugeja:

      http://thesims2.ea.com/update/?pid=Help_patches

      Ja jos similläsi on joku muukin tarve nukkumaan meno hetkellä punaisena, niin simi ei kauaakaan sängyssä aina pysy, vaan pomppailee sängystä ylös valittelemaan tätä toista tarvetta, kuten nälkää, hygieniaa, hupia ym tai jopa itse energian puutetta.

    • Esci93

      Jos huoneeseen, jossa simit nukkuvat, ei ole ovea, vaan vain sellainen aukko, niin, jos siellä ns. toisessa huoneessa soi puhelin, niin tottahan se sitten sinne makkariinkin kuuluu.
      Tai sitten niillä on joku muu tarve niin huonosti, ettei uni tule.
      Taikka sitten se johtuu siitä, että niillä on liikaa/tarpeeks energiaa.

    • Anonyymi

      Mun simien pitäis nukuu vierekkäin mutta
      Toinen pystyy toinen ei 😐

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe