Siis mun simit ei nuku vaik on iha hiljast !
Mä en tajuu mihin ne herää !
Mun simit ei nuku!!
9
3072
Vastaukset
- simssmsims
Onko kenelläkää muulla tämmost ongelmaa?
- priii
jos niillä on kova nälkä tai vessahätä niin ne ei nuku
- ^PepsiMax
...huoneessa on? Mitä tavaroita? Jos sulla on lemmikkielämää, niin mamsterit ainakin herättää simit.
- sismsismisms
Niil on kaikki tarpeet iha täydel vihreel paitsi energia eikä oo mamstereit .. Mitenni mitä tavaroit? XD
Sänky,vaatekaappi,2 kasvii,2 pöytää.. XD- tarkoittikohan
edellinen noilla tavaroilla telkkaria, radiota tms.
Ettei vain bugita tuo peli..onko päivitykset kunnossa? Huono sänky? Mulla on kyllä kanssa joskus raskaana oleva sim ollut nukkumatta..tai siis on jatkuvasti hypännyt ylös sängystä ja olen joutunut laittamaan sen nukkumaan aina uudestaan ja uudestaan ettei kuukahtaisi lattialle kun on energia ihan lopussa. En kyllä tiedä mistä sekään johtuu, niin en osaa auttaa suakaan..
- ressusim
Jos yrität laittaa samaan sänkyyn simit, jotka ei oo ystäviä, ne ei suostu nukkumaan.. Toi tuli mulle mieleen.
- melliex
Haepas päivitys täältä, ei se ainakaan pahasta ole pelillesi ja sen pitäisi juuri poistaa bugeja:
http://thesims2.ea.com/update/?pid=Help_patches
Ja jos similläsi on joku muukin tarve nukkumaan meno hetkellä punaisena, niin simi ei kauaakaan sängyssä aina pysy, vaan pomppailee sängystä ylös valittelemaan tätä toista tarvetta, kuten nälkää, hygieniaa, hupia ym tai jopa itse energian puutetta. - Esci93
Jos huoneeseen, jossa simit nukkuvat, ei ole ovea, vaan vain sellainen aukko, niin, jos siellä ns. toisessa huoneessa soi puhelin, niin tottahan se sitten sinne makkariinkin kuuluu.
Tai sitten niillä on joku muu tarve niin huonosti, ettei uni tule.
Taikka sitten se johtuu siitä, että niillä on liikaa/tarpeeks energiaa. - Anonyymi
Mun simien pitäis nukuu vierekkäin mutta
Toinen pystyy toinen ei 😐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1385230Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk271554- 1041432
Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621368Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️781204- 59962
Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.129932- 53890
Professori ministeri Rantasen turvapaikkakirjeestä: Tyrmistyttävä
Nyt persut haluaa koko Euroopan hylkäävän laillisuuden ja kansainväliset sopimukset. Kansainvälisen oikeuden emerituspr215806- 47717