Siis mun simit ei nuku vaik on iha hiljast !
Mä en tajuu mihin ne herää !
Mun simit ei nuku!!
9
3912
Vastaukset
- simssmsims
Onko kenelläkää muulla tämmost ongelmaa?
- priii
jos niillä on kova nälkä tai vessahätä niin ne ei nuku
- ^PepsiMax
...huoneessa on? Mitä tavaroita? Jos sulla on lemmikkielämää, niin mamsterit ainakin herättää simit.
- sismsismisms
Niil on kaikki tarpeet iha täydel vihreel paitsi energia eikä oo mamstereit .. Mitenni mitä tavaroit? XD
Sänky,vaatekaappi,2 kasvii,2 pöytää.. XD- tarkoittikohan
edellinen noilla tavaroilla telkkaria, radiota tms.
Ettei vain bugita tuo peli..onko päivitykset kunnossa? Huono sänky? Mulla on kyllä kanssa joskus raskaana oleva sim ollut nukkumatta..tai siis on jatkuvasti hypännyt ylös sängystä ja olen joutunut laittamaan sen nukkumaan aina uudestaan ja uudestaan ettei kuukahtaisi lattialle kun on energia ihan lopussa. En kyllä tiedä mistä sekään johtuu, niin en osaa auttaa suakaan..
- ressusim
Jos yrität laittaa samaan sänkyyn simit, jotka ei oo ystäviä, ne ei suostu nukkumaan.. Toi tuli mulle mieleen.
- melliex
Haepas päivitys täältä, ei se ainakaan pahasta ole pelillesi ja sen pitäisi juuri poistaa bugeja:
http://thesims2.ea.com/update/?pid=Help_patches
Ja jos similläsi on joku muukin tarve nukkumaan meno hetkellä punaisena, niin simi ei kauaakaan sängyssä aina pysy, vaan pomppailee sängystä ylös valittelemaan tätä toista tarvetta, kuten nälkää, hygieniaa, hupia ym tai jopa itse energian puutetta. - Esci93
Jos huoneeseen, jossa simit nukkuvat, ei ole ovea, vaan vain sellainen aukko, niin, jos siellä ns. toisessa huoneessa soi puhelin, niin tottahan se sitten sinne makkariinkin kuuluu.
Tai sitten niillä on joku muu tarve niin huonosti, ettei uni tule.
Taikka sitten se johtuu siitä, että niillä on liikaa/tarpeeks energiaa. - Anonyymi
Mun simien pitäis nukuu vierekkäin mutta
Toinen pystyy toinen ei 😐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776