Onko kokemuksia Bionairen BWM-5075 Ilmankostuttimesta. Pitäälö laite minkäänlaista ääntä toimiessaan, kuten vesisäiliön kuplimista?
kotimainen Ufox olisi tonen vaihtoehto.
ilmankostutin
8
7314
Vastaukset
- kieroliero
Minulla on ufox. Se ei pidä minkäänlaista ääntä. Periaatteessa laite on samanlainen kuin vedenkeitin; ämpäri jonka pohhjalla sähkövastus. Vastuksen teho vain on niin pieni ettei vesi kiehu vaan höyryää. Laitteessa on myös ylilämpösuoja joka sammuttaa virrat kun vesi loppuu.
Aika huomaamaton vekotin ja ajaa asiansa. Pitää vain muistaa täyttää välillä. Muista merkeistä minulla ei ole kokemusta. Älä kuitenkaan osta sellaista kylmähöyrystintä(ultraääni) se puhaltelee ilmaan kaikki ötökät jotka kasvavat hyvin haaleassa vedessä. - se malli
Jonka saa täytettyä ilman koneen avaamista on paras. Se ufon näköinen on vähän tehokkaampi, mutta täyttö ja "lapsiriski" suurempi.
- cuc
Moikka,
Itsekin olen miettinyt tuota Bionairea. Onko kellään siitä kokemuksia. UFOX ei jostain syystä oikein hotsittaisi... liian funkkis mun kämppään.
T: C - tate60
cuc kirjoitti:
Moikka,
Itsekin olen miettinyt tuota Bionairea. Onko kellään siitä kokemuksia. UFOX ei jostain syystä oikein hotsittaisi... liian funkkis mun kämppään.
T: CVajaa neljä vuotta sitten Gigantista ostamastani BIONAIRE BWM8305 automaatti-ilmankostuttimesta, hinta 89,00 €, hajosi vesisäiliö kun sen muovinen kahva murtui irti ja säiliö putosi. Tiedustelin maahantuojalta (Oy Harry Marcell Ab), löytyykö siihen uutta säiliötä. Vastaus: ei löydy, eikä voi saada mistään, koska valmistaja on kiinassa.
- jampetor
tate60 kirjoitti:
Vajaa neljä vuotta sitten Gigantista ostamastani BIONAIRE BWM8305 automaatti-ilmankostuttimesta, hinta 89,00 €, hajosi vesisäiliö kun sen muovinen kahva murtui irti ja säiliö putosi. Tiedustelin maahantuojalta (Oy Harry Marcell Ab), löytyykö siihen uutta säiliötä. Vastaus: ei löydy, eikä voi saada mistään, koska valmistaja on kiinassa.
Meillä Bionairen PUHALLIN kaivettiin esille helteiden vuoksi ja siitä kaikki muoviosat näyttävät olevan hapertuneen niin, että ne ihan murenevat käsiin. Vehkeellä lienee ikää 5-10 vuotta. Näyttää siis olevan yleisempikin vika, että Bionairen muoviosat murenevat vanhetessaan.
- Keijo keke
Itselläkin ilmankostutin ostoslistalla ja mietin kumpi (tuo bionaire BWM5075 vai ufox) kannattaisi hankkia. Kellään kokemuksia ja/tai mielipiteitä?
- fi-tuote kunniaan
Samaa mieltä Bionairen suhteen. Itsellä 4-5 vuotta vanha bionaire, josta muoviosat hapertuneet. Muuten vahvan oloiseen koneeseen laitettu paskat sisäkalut. Milläpä näät ostohetkellä sisälle.
- Anonyymi
Mikä firma on Bionairin maahantuoja ?
Paavo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876