bokserin hinta

pentua vailla

Kertoisiko joku missä luokassa bokserin pentujen hinnat liikkuvat?

99

23246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinne päin.

      Jos Bokserin hankit saat kyllä varautua huomattavasti kalliinpaan elämään. Vaatii paljon toimintaa, ja ovat "vähän" tapaturma altiimpia kovan vauhdin ja vielä kovemman pään kanssa:)
      Eli toi on aika pieni hinta tulevaisuutta ajatellen.

      • jojo-Q

        Itse maksoin 1700€. Maksoinko liikaa??


      • Sukutaustoista
        jojo-Q kirjoitti:

        Itse maksoin 1700€. Maksoinko liikaa??

        Jos koiralla pystyy tekemään rahaa voi hinnat olla huomattavasti kalliimmat eli sukutaustat on hyvät ja pentu kehitys kelpoinen. Yleensä 1500-3000e bokseripennun vanhemmat ovat kansianvälisesti menestyneitä (ja vähän päälle)


      • :S
        jojo-Q kirjoitti:

        Itse maksoin 1700€. Maksoinko liikaa??

        Minä näin netissä bokserinpentuja hintaan 250e :O


      • herregud
        jojo-Q kirjoitti:

        Itse maksoin 1700€. Maksoinko liikaa??

        Ihan vaan uteliaisuuttani olis kiva tietää mitä esim. tuo 1700e:n hinta pitää sisällään? Onko pentu siis Suomesta vai jostain muualtavai onko kenties kyseessä aikuinen koira, joka jo terveeksi tutkittu ja kenties tuloksilla "varustettu"?
        Totahan on, että tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa...


      • boksis
        jojo-Q kirjoitti:

        Itse maksoin 1700€. Maksoinko liikaa??

        kallilla on mennyt, mutta toivottavasti on hyvä yksilö


      • valkoinen poika
        jojo-Q kirjoitti:

        Itse maksoin 1700€. Maksoinko liikaa??

        kyllä maksoit ihan liikaa. Boksereiden hinnat 1000 ekee. Jos värivikainen niin 500-800m ekee.


      • määääää
        jojo-Q kirjoitti:

        Itse maksoin 1700€. Maksoinko liikaa??

        Maksoit!!!


      • janette85
        :S kirjoitti:

        Minä näin netissä bokserinpentuja hintaan 250e :O

        Unta olet nähnyt. Saattoi olla sekarotuinen jossa on bokseria, mutta ei ainakaan puhdasverinen.


      • skhh
        janette85 kirjoitti:

        Unta olet nähnyt. Saattoi olla sekarotuinen jossa on bokseria, mutta ei ainakaan puhdasverinen.

        no se varmaa oli pentutehtailija keltasessa pörssissä on niit paljo


      • Bokseri hullu
        jojo-Q kirjoitti:

        Itse maksoin 1700€. Maksoinko liikaa??

        Et maksanu


      • Anonyymi

        Sanoisin itse että 1000-1500 on normaali hinta bokserille riippuen vanhemmista, väristä ja koulutuksesta


      • Anonyymi
        Bokseri hullu kirjoitti:

        Et maksanu

        Mistä vois saada Bokserin pennun


      • Anonyymi

        No se on ihan joka rodulla sama homma jos noin ajattelee. Omalla kohdalla ei ole ollut mitään ongelmia


      • Anonyymi
        :S kirjoitti:

        Minä näin netissä bokserinpentuja hintaan 250e :O

        Jos on ominpäin menny teetättämäån pentuja niin voi olla sekarotuinen tai jotain muuta hämärää


    • ---

      Hinta tosiaan riippuu, valkoiset ovat yleensä noin puolet normaalista hinnasta, myös häntämutkaisia voi saada halvemmalla. ÄLÄ osta paperitonta tai pimeää pentua. Satsaaminen kannattaa koiran loppuelämää ajatellen. Ystäväni "pimeä" dopperi lopetettiin juuri, ehti elää puolivuotiaaksi..

      • Anonyymi

        Vanha viesti mutta kysäsen miksi lopetettiin


    • champions of champions

      Ei ne kasvattajat myy jos kysyy hintaa.
      pitää vaan valita pentu ja toivoa ettei olisi kallis!
      ite otin pennun yhdestä suomalaisesta laatukennelistä ja kun olin pennun valinnut ja
      turhat löpinät ja näyttelyinnokkuudet löpisty
      hintaa näytti tulevan ,hyvät sukupuut omaavalle
      pennulleni 1800e.
      se oli yllätys, mutta kysyppäskin hintaa niin et saa mitään pentua.se on naurettavaa täällä suomessa.
      ulkomaissa ei tätä ilmene!

      • totta,

        ovatko boksun pennut todella noin korkeissa hinnoissa!!!Melkein kannattaa jo lähteä Viron kenneleihin asioimaan.


      • määääki
        totta, kirjoitti:

        ovatko boksun pennut todella noin korkeissa hinnoissa!!!Melkein kannattaa jo lähteä Viron kenneleihin asioimaan.

        Tyhmä se on joka maksaa yli 1300€ ja arvatenkin noi kovat hinnat on valitettavasti jostain näyttelypuudelista!!!!


      • Anonyymi
        määääki kirjoitti:

        Tyhmä se on joka maksaa yli 1300€ ja arvatenkin noi kovat hinnat on valitettavasti jostain näyttelypuudelista!!!!

        Voi, voi, käytä järkeä omko koirasi sen mitta vai onko se perheesi kaveri!!!


    • sivusta seurannut

      Kaverini oli haaveillut jo pidemmän aikaa bokseri pennusta, mutta opiskelijan budjetti ei millään riittäisi ostamaan sellaista. Sanoinkin monesti hänelle ostaisi vasta kun on valmistunut ja kun hänellä olisi työpaikka ja rahan tulo olisi säännöllinen. Ja hän lupasikin tehdä niin.

      No ei kulunut kauaakaan kun hän soitti minulle että oli löytäny pennun. Olin ihmeissäni ja kysyin että mistä hän oli saanut rahaa niin paljon ja näin lyhyessä ajassa. Hän vastasi lainanneensa vanhemmiltaan. Olin iloinen hänen puolestaan.

      Hän pyysi minua mukaansa hakemaan pentua ja lupauduin. Hän kertoi että hakisimme sen kolmen päivän päästä laiva satamasta noin klo 7 aamulla, koska "kasvattaja" lähtisi silloin Viroon ja toisi pennun sinne.

      Tässä vaiheessa hälytyskelloni alkoi soimaan ja kysyin pennusta tarkemmin. Kaverini kertoi löytäneensä ilmoituksen keltaisestapörssistä ja kun hintakin oli vain 150e niin tilaisuus oli tullut.

      Kysyin häneltä oliko hän miettinyt asiaa tarkemmin. Pennulla ei mitää papereita ei mitään, hän vain vastasi ettei aijo sitä näyttelyyn viedäkkään. No en saanut kaverini päätä käännettyä. Ja tuli kyseinen päivä.

      Ajaessamme satamaan yritin vielä kääntää kaverini päätä mutta turhaan. Tapaamme naisen joka puhuu huonoa Suomea. Hän antaa auton takakontista kaverilleni pienen pennun ja selittää samalla hoito-ohjeita. Hoito-ohjeet olivat kuitenki todella hyvät. Takakonttin jäi vielä kaksi pentua. Olihan se pentu kieltämättä suloinen mutta paperiton.

      Kaverini hoiti pentua niinkuin kuulukin. Rokotti ajallaan ja kaikki. Eläinlääkäri tarkisti pennun seuraavana päivänä ostosta. Ja kaikki näytti olevan kunnossa.

      Kuitenkin pentu siirtyi sateenkaarisillan päälle vähän puolivuotis päivänsä jälkeen. Mentyään ensin todella huonoon kuntoon. Mikään ei auttanut ja rahaa kului satoja euroja eläinlääkäriin. Kaverini olisi saanut jo sillä summalla Suomesta paperillisen koiran joka olisi ollut varmasti terve. Syytä äkilliseen kuolemaan ei löydetty.

      Eli suosittelen olemaan kärsivällinen pennun suhteen ,eikä pidä ottaa PAPERITONTA koiraa.

      Dani oli vain hetken luonamme mutta säilyy aina sydämmessämme. ( Dani 6.2.2006 - 19.8.2006 )

      • koira

        ei aina ole se huonoin vaihtoehto. ei ne paperit koirasat yhtään sen terveempää aina tee, yhtä lailla sairastavia koiria löytyy myös paperit omaavista koirista. mielestäni tärkein pointti on se että näkee ja tutustuu pennun emään. jos tietää paperittoman koiran emän terveeksi ja hyvä rakenteiseksi voi luottaa myös sen pennunkin olevan terve. tietenkään koskaan ei voi olla varma mutta ei myöskään paperillisesta koirastakaan vaikka kuinka sukutaulu olisi kunnossa. tietenkin ikävää on jos koira sairastelee tai kuolee/joudutaan lopettamaan nuorena. terveisin 12-vuotiaan hyvin terveenä eläneen ja iloisen PAPERITTOMAN bokserin isäntä


    • maksaa

      Itselläni on 8kk ikäinen bokserinpentu jonka ostin 1200e:lla. Aloitteleva kasvattaja ja kyllä itsekin katselin keltaisesta pörssistä, mutta päätökseen pääsin että paperitonta koiraa ei kannata hankkia. Sillä kun sinulla on tarkat tiedot sukutaustasta, testatut vanhemmat, sirutettu ja madotettu pentu kun sen kotiin saat niin on ainakin turvallinen mieli että asiat hoidetaan OIKEIN.
      Ja sekin että koko koiran elämän ajan minulla on kasvattajan apu ja tuki jos sitä tarvitsen. Käydään esim. häneltä ostamassa koiran ruuat ja aina näyttämässä kuinka pentu on kasvanut.

      Moni kasvattaja suostuu osamaksuun. Itsekin maksoin koirasta ensin 200e varausmaksun kasvattajan tilille ja sitten kun käytiin katsomassa vaavia n. 5vkon ikäisenä maksoin 500e ja sitten kun haettiin 8vkon ikäisenä kotiin toimitin loput 500e.
      Mutta kasvattaja olisi suostunut että olisin maksanut pienemmissäkin erissä ja tilille, ja sitten kun koko summa olisi maksettu niin olisi lähettänyt paperit postissa. (moni kaveri on ostanut koiran osamaksulla)

      Mutta bokserinpennut ovat haluttuja ja itsekin saatiin viimeinen vapaa pentu mikä pentueessa oli. Joten kannattaa olla ajoissa liikenteessä ja varata pentu melkein ennen syntymää....

      Ota kuitenkin huomioon tosiaan sitten sekin että bokserit ovat erittäin eläväisiä ja tuholaisia :D Miehen kanssa on edessä uusien sohvien ja sängyn ostaminen kun poika on hampaitten vaihtumisen yhteydessä järsinyt sohvan käsinojat ja nyt sitten välillä työpäivän aikana on oppinut kaivautumaan sängyn petauspatjan sisälle ja pentuna kävi vahinkoja että pissasi sänkyyn yms.. Mutta ne ovat kaikkien pentujen kanssa tapahtuvia vahinkoja ja mahdollisia.

      Itse kuitenkin suosittelen bokseria jos on aikaa ja halua harrastaa. Vaativat paljon liikuntaa ja huomiota. :) Ja tietenkin rakkautta. :)

    • hjkyh

      Täällä maksettu paperillisesta bokserista, joka on laadukkaasta kennelistä suomesta 1200.. Aika huikealta kuulostaa esim. nuo 1800 euroa..

    • turbann

      itse ostin valkoisen bokserin, en suinkaan hinnan vuoksi vaan koska se sointui valkoisiin sohviini :D (kunhan heitin, ei pidä ottaa tosissaan!) ja hinnaksi kostui 800. yhdyn cahmpioniin eli hintaa en suosittele kysymään kasvattajalta se onkin melkein kuin eräänlainen tabu? mutta koiramme muut "värivirheettömät" siskot maksoivat muistaakseni 1200 mikä ei ollut mielestäni paljon sillä molemmat vanhemmat terveitä ja hyväluonteisia ja lisänä kaikki saivat kasvattajasta hyvän ystävän ja monia neuvoja ja kaiken tarpeellisen avun tarvittaessa ! mielestäni bokserin hinnan yläräja on on 1500, itse en sen enempää maksaisi sillä jos minulta kysytään olen sitä mieltä että jos kasvattaja pyytää enempää kuin 1500 haluaa vain tienata sen sijaan että haluaisi tarjota hyvän kodin koirillensa ja ihmisille ikuisia ystäviä pennuista

    • kolme bokseria

      "tietenkin ikävää on jos koira sairastelee tai kuolee/joudutaan lopettamaan nuorena. "

      Jos pentu on paperiton se on voi voi ja hei hei, MUTTA jos pentu on rekisteröity ja kunnon kasvattajalta niin kasvattaja on usein korvaus vastuullinen mikä hyödyttää pennun ostajaa.

      En muutenkaan ymmärrä miksi joku tekee paperittomia pentuja näinkin sairaalla rodulla kuin bokseri tänä päivänä on?! Ei ole paperittomien pentujen vanhemmilla terveyttä tutkittu, joten pennuistakin voi tulla miten sairaita tahansa. Rekisteröidyllä pennulla vanhemmat on normaalisti tutkittu lonkkien, sydämen ja selän osalta mitkä on ne bokserien "ongelmakohdat". Ottamalla paperittoman pennun säästät ostohinnassa, mutta nopeasti eläinlääkärilaskut kasvavat satoihin jopa tuhansiin euroihin tai pentu lopetetaan ennen ensimmäisiä synttäreitä, ei kovin luupalta kuulosta. Saattaahan jollain käydä pirun hyvä tuuri ja saada terve paperiton pentu, mut aika häviävän pieni prosentti se silti on!

      Saanko udella, että missä kennelissä maksaa 1200e tai enemmän bokserin pentu ja mitä hinta sisältää?

      Suomesta saa 500e valkoisen bokserin ja alle 1000e hyvän värillisen pennun. Mielestäni tuo 1200e saisi sisältää jo jotain tutkimuksia koiralle tai pirun hyvät suvut ja palkitut vanhemmat.
      Ei se tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. ;)

      • bb

        En ole missään muualla kuullut tuollaisia hintoja bokserinpennulle kuin tässä keskustelussa!

        Mielestäni yläraja on siinä 1200€ ja silloin täytyy olla maksettuna jo myös myöhemmin suoritettavat terveystutkimukset. Itse olen ostanut Suomesta suomalaisilta kennelliiton ja bokseriyhdistyksen jäsenkasvattajilta pentuja hintaan 750€ 800€ ja 950€. Virheettömiä lupaavia priimapentuja.

        Ja te jotka haluatte pennun halvemmalla "vain kotikoiraksi" niin ostakaa värivirheellinen, kivesvikainen tms pentu. Niille käypä hinta on n.500€
        Paperiton koira tulee laskea sekarotuiseksi ja niille on olemassa ihan kennelliiton suositushinta joka on maksimissaan 150€. Sekarotuinen tai rotukoira, aina on tärkeintä se millaisista oloista pentu tulee. Varhaisilla elinviikoilla on ihan ratkaiseva merkitys pennun psyykkiseen kehitykseen. Jos haluat tervepäisen koiran, älä osta sitä takaluukusta satamassa!


      • Kennelliiton
        bb kirjoitti:

        En ole missään muualla kuullut tuollaisia hintoja bokserinpennulle kuin tässä keskustelussa!

        Mielestäni yläraja on siinä 1200€ ja silloin täytyy olla maksettuna jo myös myöhemmin suoritettavat terveystutkimukset. Itse olen ostanut Suomesta suomalaisilta kennelliiton ja bokseriyhdistyksen jäsenkasvattajilta pentuja hintaan 750€ 800€ ja 950€. Virheettömiä lupaavia priimapentuja.

        Ja te jotka haluatte pennun halvemmalla "vain kotikoiraksi" niin ostakaa värivirheellinen, kivesvikainen tms pentu. Niille käypä hinta on n.500€
        Paperiton koira tulee laskea sekarotuiseksi ja niille on olemassa ihan kennelliiton suositushinta joka on maksimissaan 150€. Sekarotuinen tai rotukoira, aina on tärkeintä se millaisista oloista pentu tulee. Varhaisilla elinviikoilla on ihan ratkaiseva merkitys pennun psyykkiseen kehitykseen. Jos haluat tervepäisen koiran, älä osta sitä takaluukusta satamassa!

        suositushintaa ei ole olemassakaan ja vaikka joskus sellainen tulisikin, ei sillä olisi mitään merkitystä. Kennelliitto on vain ja ainoastaan yhdistys, eikä sillä ole mitään määräysvaltaa koirien hinnoittelussa.


      • bb
        Kennelliiton kirjoitti:

        suositushintaa ei ole olemassakaan ja vaikka joskus sellainen tulisikin, ei sillä olisi mitään merkitystä. Kennelliitto on vain ja ainoastaan yhdistys, eikä sillä ole mitään määräysvaltaa koirien hinnoittelussa.

        Kennelliiton suositushinta onkin itse asiassa 100€ eikä 150€ niinkuin aiemmin mainitsin. Suositushinta on vain kannanotto siihen, mitä sekaroituisesta koiranpennusta on Kennelliiton mielestä kohtuullista maksaa. Mitään määräysvaltaa hinnoitteluun sillä ei tietenkään ole, mutta tuo hinta on annettu kuluttajalle mittariksi ja myyjälle järjen ääneksi. Tyhmä maksaa enemmän.


    • kolme bokseria

      Itse olen tuonut kaksi bokseria ulkomailta ja maksoin niistäkin matkoineen kaikkineen noin 800e per kuono. Molemmat tuodut bokserit ovat tunnetuista ulkomaisista kenneleistä ja palkituista vanhemmista.

      • Lehmä

        Hei,
        Minulla on keltainen paperiton bokseri. Uuno on nyt vähän yli vuoden vanha ja voi oikein hyvin. Olen ostamassa samalta myyjältä nyt toista pentua. Miksi maksaisin koti/seurakoirasta pitkälle yli tuhat euroa, kun saan sellaisen 500 eurolla. Mulle on ihan sama mitä muut ihmiset musta ajattelee. Suurin osa on kuitenkin kateellisia ja toinen puoli tyhmiä.


      • juuu u
        Lehmä kirjoitti:

        Hei,
        Minulla on keltainen paperiton bokseri. Uuno on nyt vähän yli vuoden vanha ja voi oikein hyvin. Olen ostamassa samalta myyjältä nyt toista pentua. Miksi maksaisin koti/seurakoirasta pitkälle yli tuhat euroa, kun saan sellaisen 500 eurolla. Mulle on ihan sama mitä muut ihmiset musta ajattelee. Suurin osa on kuitenkin kateellisia ja toinen puoli tyhmiä.

        moi,mista hitto sä nuin halvalla oot saanu pennun?kerro mullekki :) me ollaa etitty kans bokserin pentua jo pitkään,mut hinta on aika kova niillä!tuleeks se ulkomailta?onko ihan puhas rotunen?


      • eipä
        juuu u kirjoitti:

        moi,mista hitto sä nuin halvalla oot saanu pennun?kerro mullekki :) me ollaa etitty kans bokserin pentua jo pitkään,mut hinta on aika kova niillä!tuleeks se ulkomailta?onko ihan puhas rotunen?

        No, ei todellakaan ole "puhas" kun ei ole papereita. Ikinä ei voi olla varma mitä siinä on mukana.


      • ---
        eipä kirjoitti:

        No, ei todellakaan ole "puhas" kun ei ole papereita. Ikinä ei voi olla varma mitä siinä on mukana.

        Millä tavoin kahden samanrotuisen koiran jälkeläiseen putkahtaa jotain muuta rotua jos sitä ei rekata?


      • joopa joo
        --- kirjoitti:

        Millä tavoin kahden samanrotuisen koiran jälkeläiseen putkahtaa jotain muuta rotua jos sitä ei rekata?

        Mitään koiraa ei voida katsoa puhdasrotuiseksi, mikäli sillä ei ole rekkareita. Se fakta ei muutu, vaikka kuinka haluaisit. Eihän kukaan sinua estä seropiasi kutsumasta miksi tahansa, mutta puhdasrotuista siitä ei tule koskaan ilman niitä papereita. Voin minäkin kutsua koiraani valioksi, mutta ihan oikeaa muoto- tai käyttövaliota siitä ei tule koskaan, koska sillä ei ole kiveksiä! Muutenhan voisimme käyttää näitä "puhdasrotuisia" jalostukseenkin aivan siekailematta! Voisi tulla villin näköisiä yhdistelmiä, kun yhdistettäisiin kaksi "väittämällä" bokseriksi todettua yhteen...


      • toki voidaan
        joopa joo kirjoitti:

        Mitään koiraa ei voida katsoa puhdasrotuiseksi, mikäli sillä ei ole rekkareita. Se fakta ei muutu, vaikka kuinka haluaisit. Eihän kukaan sinua estä seropiasi kutsumasta miksi tahansa, mutta puhdasrotuista siitä ei tule koskaan ilman niitä papereita. Voin minäkin kutsua koiraani valioksi, mutta ihan oikeaa muoto- tai käyttövaliota siitä ei tule koskaan, koska sillä ei ole kiveksiä! Muutenhan voisimme käyttää näitä "puhdasrotuisia" jalostukseenkin aivan siekailematta! Voisi tulla villin näköisiä yhdistelmiä, kun yhdistettäisiin kaksi "väittämällä" bokseriksi todettua yhteen...

        Jos koiran vanhemmat ovat samanrotuisia koiria, myös pennut ovat sitä samaa rotua. Myös silloin, jos ne jätetään rekkaamatta. Se fakta ei muuksi sinun luuloistasi ja kuvitelmistasi muutu.


      • BB
        toki voidaan kirjoitti:

        Jos koiran vanhemmat ovat samanrotuisia koiria, myös pennut ovat sitä samaa rotua. Myös silloin, jos ne jätetään rekkaamatta. Se fakta ei muuksi sinun luuloistasi ja kuvitelmistasi muutu.

        Noh, jos niin hyvä säkä olisikin että vanhemmat puhtaita niin eikö yhtään herää epäilys että mitä kaikkea shaissea siellä on taustalla kun ei haluta rekata? Epilepsiaa, iho-ongelmia, paskaa selkää, liian tiheää pennuttamista jne, you name it. Ihan jokainen varmasti ottaisi pennuistaan mieluummin maksuksi 1000 € kuin 500 € vai mitä luulet? Ja edelleenkin fakta nyt vain sattuu olemaan se että 100% puhtaiksi voi sanoa vain rekattuja.


      • .m.
        BB kirjoitti:

        Noh, jos niin hyvä säkä olisikin että vanhemmat puhtaita niin eikö yhtään herää epäilys että mitä kaikkea shaissea siellä on taustalla kun ei haluta rekata? Epilepsiaa, iho-ongelmia, paskaa selkää, liian tiheää pennuttamista jne, you name it. Ihan jokainen varmasti ottaisi pennuistaan mieluummin maksuksi 1000 € kuin 500 € vai mitä luulet? Ja edelleenkin fakta nyt vain sattuu olemaan se että 100% puhtaiksi voi sanoa vain rekattuja.

        Se fakta sattuu olemaan niin, että vain DNA-testeillä tutkitut koirat voidaan varmuudella sanoa puhdasrotuisiksi. Paperit eivät todellakaan ole varma tae.


      • Lehmä
        juuu u kirjoitti:

        moi,mista hitto sä nuin halvalla oot saanu pennun?kerro mullekki :) me ollaa etitty kans bokserin pentua jo pitkään,mut hinta on aika kova niillä!tuleeks se ulkomailta?onko ihan puhas rotunen?

        Moi,
        Ostan bokserini Helsingistä. Omistaja teettää niitä joka toinen vuosi ja hinta on todellakin vain 500 € pentu. Pennut kasvaa kotioloissa ja kummatkin vanhemmat asuvat samassa taloudessa. Uudet pennut pitäisi syntyä ihan näillä hetkillä. Voin kysyä onko tullut jo paljon varauksia. Laitan sitten tänne viestiä jos tulevia pentuja voi vielä varata. Myyjä ei ilmoita pennuista lehdissä. Haluaa jutella ja yrittää varmistaa, että pennut saavat hyvän kodin. Pentuja voi käydä ja pitää käydä katsomassa useamman kerran ennen luovutusta.


      • BB
        Lehmä kirjoitti:

        Moi,
        Ostan bokserini Helsingistä. Omistaja teettää niitä joka toinen vuosi ja hinta on todellakin vain 500 € pentu. Pennut kasvaa kotioloissa ja kummatkin vanhemmat asuvat samassa taloudessa. Uudet pennut pitäisi syntyä ihan näillä hetkillä. Voin kysyä onko tullut jo paljon varauksia. Laitan sitten tänne viestiä jos tulevia pentuja voi vielä varata. Myyjä ei ilmoita pennuista lehdissä. Haluaa jutella ja yrittää varmistaa, että pennut saavat hyvän kodin. Pentuja voi käydä ja pitää käydä katsomassa useamman kerran ennen luovutusta.

        Ihan mielenkiinnosta, mitä se sanoo miksi ei niitä rekkaa (oletko kysynyt tai onko edes puhunut)? Eivätkö vanhemmatkaan ole rekisteröityjä? Onko kuitenkin tutkittu selät, lonkat ja sydän?


      • Lehmä
        BB kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta, mitä se sanoo miksi ei niitä rekkaa (oletko kysynyt tai onko edes puhunut)? Eivätkö vanhemmatkaan ole rekisteröityjä? Onko kuitenkin tutkittu selät, lonkat ja sydän?

        Hei,
        Narttu on rekisterissä Suomessa ja uros on tuotu Jenkeistä missä omistaja on ollut töissä. Kummatkin on tutkittu ja todettu terveiksi. 100% puhdasrotuista koiraa ei ole edes olemassa. Katso netistä mitä kaikkia rotuja on risteytetty, että on saatu bokseri aikaiseksi. Ihminenhän sen määritelmän on tehnyt ei luonto. Susi on puhdasrotuinen koiraeläin jos oikein tarkkoja ollaan. Ei tarvi sitä kuvata, vääntää ja käntää. Ei liioin tarvitse papereita ja lisääntyykin aina kun on mahdollista. Joten eiköhän tämä ollut tässä minun osaltani.


      • Aamos -34
        Lehmä kirjoitti:

        Hei,
        Narttu on rekisterissä Suomessa ja uros on tuotu Jenkeistä missä omistaja on ollut töissä. Kummatkin on tutkittu ja todettu terveiksi. 100% puhdasrotuista koiraa ei ole edes olemassa. Katso netistä mitä kaikkia rotuja on risteytetty, että on saatu bokseri aikaiseksi. Ihminenhän sen määritelmän on tehnyt ei luonto. Susi on puhdasrotuinen koiraeläin jos oikein tarkkoja ollaan. Ei tarvi sitä kuvata, vääntää ja käntää. Ei liioin tarvitse papereita ja lisääntyykin aina kun on mahdollista. Joten eiköhän tämä ollut tässä minun osaltani.

        Terve,
        Totta puhut koirista. Kaikissa koirissa on monia eri rotuja. Susi on puhdas ja muutkin luonnossa elävät koiraeläimet. Niin ja jos 2 erirotuista ihmista saa jälkeläisiä? Onko ne kirjoissa ja kansissa sekarotuisia? Ihmisethän lähes tulkoon kaikki on jossain ja useammasakin rekisterissä. Kannattaa siis lopettaa toisen ihmisten koirien jatkuva solvaaminen. Ei sitä kiveä ensimmäistä ole kellään varaa heittää.


      • Lehmä kirjoitti:

        Moi,
        Ostan bokserini Helsingistä. Omistaja teettää niitä joka toinen vuosi ja hinta on todellakin vain 500 € pentu. Pennut kasvaa kotioloissa ja kummatkin vanhemmat asuvat samassa taloudessa. Uudet pennut pitäisi syntyä ihan näillä hetkillä. Voin kysyä onko tullut jo paljon varauksia. Laitan sitten tänne viestiä jos tulevia pentuja voi vielä varata. Myyjä ei ilmoita pennuista lehdissä. Haluaa jutella ja yrittää varmistaa, että pennut saavat hyvän kodin. Pentuja voi käydä ja pitää käydä katsomassa useamman kerran ennen luovutusta.

        saisinko tiedustella mistä olet bokserisi hankkinut? suunnittelen itsekkin bokserin ostoa ja tuntuu hassulta maksaa yli tuhat euroa kotikoirasta. jos harrastaisin koiran kanssa muutakin kuin lenkkeilyä voisin harkita asiaa toisin:)


      • JJ
        Lehmä kirjoitti:

        Moi,
        Ostan bokserini Helsingistä. Omistaja teettää niitä joka toinen vuosi ja hinta on todellakin vain 500 € pentu. Pennut kasvaa kotioloissa ja kummatkin vanhemmat asuvat samassa taloudessa. Uudet pennut pitäisi syntyä ihan näillä hetkillä. Voin kysyä onko tullut jo paljon varauksia. Laitan sitten tänne viestiä jos tulevia pentuja voi vielä varata. Myyjä ei ilmoita pennuista lehdissä. Haluaa jutella ja yrittää varmistaa, että pennut saavat hyvän kodin. Pentuja voi käydä ja pitää käydä katsomassa useamman kerran ennen luovutusta.

        Moi,

        voitko kertoa lisää? Terve Bokseri kiinnostaa, näyttelyt ei.


      • Siopea
        Lehmä kirjoitti:

        Hei,
        Narttu on rekisterissä Suomessa ja uros on tuotu Jenkeistä missä omistaja on ollut töissä. Kummatkin on tutkittu ja todettu terveiksi. 100% puhdasrotuista koiraa ei ole edes olemassa. Katso netistä mitä kaikkia rotuja on risteytetty, että on saatu bokseri aikaiseksi. Ihminenhän sen määritelmän on tehnyt ei luonto. Susi on puhdasrotuinen koiraeläin jos oikein tarkkoja ollaan. Ei tarvi sitä kuvata, vääntää ja käntää. Ei liioin tarvitse papereita ja lisääntyykin aina kun on mahdollista. Joten eiköhän tämä ollut tässä minun osaltani.

        Aikaa jo menny jonkinverran tuosta mutta pakko kysyä yhtä asiaa.

        Jos molemmat koirat ovat todettu terveiksi(lonkat, sydän, ehkä jopa polvet ja selkäkin, ei allergioita), ja narttukin jopa rekisteröity, niin miksi sillä ei ole tehty pentuja jotka olisivat myös rek.kelpoisia?
        Saahan sen jenkkiuroksenkin rekisteriin täälä, vai eikö sillä ole papereita sieltä jenkkilästä?
        Itse en missään nimessä pidä pahana, että tänne tulee uutta verta, kunhan on tervettä!!!

        Itseäni kiinnostaisi myös kovasti ko.uros, jos vaan omaa pedigreen.


      • Siopea
        Lehmä kirjoitti:

        Hei,
        Narttu on rekisterissä Suomessa ja uros on tuotu Jenkeistä missä omistaja on ollut töissä. Kummatkin on tutkittu ja todettu terveiksi. 100% puhdasrotuista koiraa ei ole edes olemassa. Katso netistä mitä kaikkia rotuja on risteytetty, että on saatu bokseri aikaiseksi. Ihminenhän sen määritelmän on tehnyt ei luonto. Susi on puhdasrotuinen koiraeläin jos oikein tarkkoja ollaan. Ei tarvi sitä kuvata, vääntää ja käntää. Ei liioin tarvitse papereita ja lisääntyykin aina kun on mahdollista. Joten eiköhän tämä ollut tässä minun osaltani.

        Aikaa jo menny jonkinverran tuosta mutta pakko kysyä yhtä asiaa.

        Jos molemmat koirat ovat todettu terveiksi(lonkat, sydän, ehkä jopa polvet ja selkäkin, ei allergioita), ja narttukin jopa rekisteröity, niin miksi sillä ei ole tehty pentuja jotka olisivat myös rek.kelpoisia?
        Saahan sen jenkkiuroksenkin rekisteriin täälä, vai eikö sillä ole papereita sieltä jenkkilästä?
        Itse en missään nimessä pidä pahana, että tänne tulee uutta verta, kunhan on tervettä!!!

        Itseäni kiinnostaisi myös kovasti ko.uros, jos vaan omaa pedigreen.


      • minäpä vaan
        toki voidaan kirjoitti:

        Jos koiran vanhemmat ovat samanrotuisia koiria, myös pennut ovat sitä samaa rotua. Myös silloin, jos ne jätetään rekkaamatta. Se fakta ei muuksi sinun luuloistasi ja kuvitelmistasi muutu.

        Meidän boksu makso 1200e. Hintaan sisältyi: paperit,sirutus,madotukset,useampi el.tarkastus, DNA-kartoitus (molemmat vanhemmat tuotu ulkomailta,joten kasvattaja halusi sen vuoksi tehdä). Kattava pentupaketti (leluja,ruokaa,video,kasvatusoppaita ym.). Rekisteröi meidät SBY:hyn.Pitää pentutapaamisia ja aina on soiton päässä jos apua kaipaa :) Oli vielä vissiin jotain muutakin,mut en just nyt muista.
        Vanhemmat ovat lonkka-ja selkäkuvattuja. Sydämet kuunneltu ja "allergia vapaita" ja muutenkin terveys tarkastettu.

        Tuohon boksun hintaan voin sanoa,et Suomessa niiden hinnat on monesti jopa alhaisemmat kuin monissa muissa euroopan maissa. Esim. Italiasta ei kyllä yleensä alta 1400e bokseri lähde. Tietysti sukutaulut ym.myös vaikuttaa koiran hintaan.

        Aiempi paperiton koira keskustelu on jo vanha,mutta en vain yksinkertaisesti voi olla kommentoimatta.
        - omankin koirani MOLEMMAT vanhemmat on tuotu ulkomailta ja on ihan rekisteröity suomeen. Ulkomailta tuonti ei siis ole tekosyy olla rekisteröimättä.
        -Tosiasia nyt vain on,että paperiton koira=seropi ja se on PUHDAS FAKTA. VAIKKA ne vanhemmat boksereilta näyttäisikin,EIKÄ SE MUUKSI MUUTU vaikka kuinka kiroilisit ja ärjyisit. Noin puhuu vain ihminen,joka haluaa todistella asiaa itselleen. Voitko olla varma,ettei 3 tai 4 sukupolvessa ole käytettyä jotain toista rotua vaikka nämä nyt puhtailta näyttäisikin? vain papereilla voit varmistua asiasta.
        -Ikinä en ottaisi paperitonta,vaikka ottaisin "vain kotikoiraksi". Nämä "kasvattajat" voivat olla pentutehtailijoita tai ovat voineet saada jalostuskiellon kennelliitolta. Ei se montaa euroa maksa rekisteröidä ne pennut! vanhempia ei ole luultavasti kuvattu tai muutenkaan tarkastettu. Sisäsiitos % voi olla mitä vaan. On se sitten kiva saada jo heti sairas koira?
        - ja monesti ihmiset vetoavat tuohon: "en mä koiralle papereita tarvi kun on vaan kotikoira"syyhyn sen takia,ettei vaan yksinkertaisesti halua/viitsi/pysty/jaksa maksaa sitä 500e lisää siihen koiran hintaan.


      • minelan
        Lehmä kirjoitti:

        Hei,
        Minulla on keltainen paperiton bokseri. Uuno on nyt vähän yli vuoden vanha ja voi oikein hyvin. Olen ostamassa samalta myyjältä nyt toista pentua. Miksi maksaisin koti/seurakoirasta pitkälle yli tuhat euroa, kun saan sellaisen 500 eurolla. Mulle on ihan sama mitä muut ihmiset musta ajattelee. Suurin osa on kuitenkin kateellisia ja toinen puoli tyhmiä.

        lehmä

        ÄLÄ NYT NOIN KIELTEISESTI AJATTELE KASVATTAJISTA. HEILLE SE PENTU KOKO SEN ELÄMÄNAJAN JA KASVATTINI KUOLI LAUANTAINA, OMISTAJALLEEN KAKIIKAIKESSA., MUTTA SURU ON SUURI MINULLAKIN.


    • EI pentutehtailulle

      Älkää hyvät ihmiset ostako niitä paperittomia boksereita tai muitakaan koiria!!! Tuette sillä vain pentutehtailua, joka on laitonta, mutta sitä harjoitetaan. Teidän suloinen pentunne voi olla tosi söpö ja lutunen, mutta minkä näköinen sen emo voi olla? Järkyttävässä kunnossa ne usein ovat, sillä pentutehtailijoita kiinnostaa vain raha. Voi olla turvonnutta silmää, haavaumia, tulehduksia, loisia ja kirppuja. Pennut voivat näyttää hyvältä, mutta niillä voi olla loisia. Se pentu ei ole välttämättä pudasrotuinen, sukusiittämistäkin pentutehtailijat voivat harjoittaa, se ei olisi ensimmainen kerta. Pentutehtailija myös voivat käyttää koiria joilla on esim. lonkka tai nivelvaivoja. Jotta haluat varmistua asiasta sinun täytyy tavata myyjä hänen kotonaan ja pistää merkille näyttääkö paikka sille että siellä on ollut koirapesue vai onko mahdollinen tehtailija tuonut pennun asuntoon jostain muualta?
      Joten mitippä toinen kerta ennen kuin ostat sen paperittoman pennun. Lue suraava tarina vähän alempee tältä sivulta "sivusta seurannut12.3.2007 02:58". Eikö tämä tapuskuulostakin siltä että virolainen pentutehtailija on tullut suomeen välittämään pentuja?

      • Ei monopolille

        "Tuette pentutehtailua, joka on laitonta,mutta sitä harjoitetaan."

        Mulle jäi epäselväksi, että mikä on laitonta ?
        Onko pentutehtailu vai sen tukeminen laitonta ?
        Onko paperittomien pentujen myyminen tai ostaminen laitonta ?
        Tässä taidetaan mennä jo aika pahasti metsään. Nykyään "hyvät-", tai "oikeat-", tai järjestäytyneet kasvattajat pyrkivät tekemään koiran myymisestä ilmeisesti monopolia, jotta voivat vetää hinnat pilviin.


    • SP

      MAKSETTIIN 1100 EKEE JA HINTA SISÄLSI : SIRUTUKSEN, REKISTERÖINTI PAPERIT, PENTUTARKISTUS PAPERIT SEKÄ MADOTUKSEN TIEDOT, OHJEITA PENNUN KASVATTAMISEEN, STARTTIPAKETIN (RUOKAA JA TUTUN LELUN MUKAAN) JA TIETYSTI KAUPPAKIRJAN. JA AINA ON VOINUT SOITTAA KASVATTAJILLE JOS SILTÄ TUNTUNUT ETTÄ APU OLISI TARPEEN JOSSAIN ASIASSA. MUTTA KULUJA ON MYÖS OSTON JÄLKEEN: RUOKAA MENEE KUN ISO KOIRA KYSEESSÄ; 15KG/1KK A´64€ (KUNNON RUOKAA EHDOTTOMASTI, EI MARKETTI RUOKAA EI PENTUAIKANA), PURULUUT JNE, ROKOTUKSET JNE.

      • ymmärtämätön höperö

        tosiaan ostin ihan kivan pennun, n. 4v sitten. Maksoin 450 EUR, enkä edes ymmärtänyt kysyä papereita.
        Joku virallisen näköinen kauppakirja kirjoitettiin.
        Myöhemmin postilaatikosta kolahti paperit, että oli jopa puhdasrotuinen.


      • rahastusta
        ymmärtämätön höperö kirjoitti:

        tosiaan ostin ihan kivan pennun, n. 4v sitten. Maksoin 450 EUR, enkä edes ymmärtänyt kysyä papereita.
        Joku virallisen näköinen kauppakirja kirjoitettiin.
        Myöhemmin postilaatikosta kolahti paperit, että oli jopa puhdasrotuinen.

        Törkeä hinta tuo 1800!!Ihan liikaa.Ja kyllä hintaa voi kysyä kasvattajalta.Kasvattaja rahastaa kun tuollaista pyytää.Terv.tutkimukset eli lonkka-ja selkäkuva ja sydänkuuntelu maksaa max300


      • Pers'aukinen myyjä
        rahastusta kirjoitti:

        Törkeä hinta tuo 1800!!Ihan liikaa.Ja kyllä hintaa voi kysyä kasvattajalta.Kasvattaja rahastaa kun tuollaista pyytää.Terv.tutkimukset eli lonkka-ja selkäkuva ja sydänkuuntelu maksaa max300

        Hyvästä pennusta kannattaa maksaa. Itse olin menossa tosi halpaan, kun eräs tunnettu kasvattaja vaati häntämutka -pennusta täyden hinnan! Olihan se härskiä. Kyseisen kennelin nimi pyörii ympyröissä ja maine kiirii...


      • bokseria etsivä
        Pers'aukinen myyjä kirjoitti:

        Hyvästä pennusta kannattaa maksaa. Itse olin menossa tosi halpaan, kun eräs tunnettu kasvattaja vaati häntämutka -pennusta täyden hinnan! Olihan se härskiä. Kyseisen kennelin nimi pyörii ympyröissä ja maine kiirii...

        Onko kenelläkään tietoa mitä maksaa Ma Baker´s kennelin bokserit?


      • tigruraita
        bokseria etsivä kirjoitti:

        Onko kenelläkään tietoa mitä maksaa Ma Baker´s kennelin bokserit?

        Kysy kasvattajalta hinta,ei siinä mitään pahaa ole.Kannattaa huomioida se,että jotkut lisäävät hintaan terveystutkimukset,vaikka ne voi ite maksaa sitten kun koiran niihin vie.Kaikki asiat kannattaa kirjata kauppasopimukseen,ettei tule jälkikäteen riitaa.Kasvattaja ei voi pakottaa näyttelyihin tms.Ja koiraa ei ole pakko antaa jalostukseen jos ei ole sijoutuskoira.On sattunu että jollain kasvattajalla parikin tyttöä on kuollut synnytykseen eikä paljon auta jos saa oman koiran tilalle taas pennun:( siksi sijoituskoiran ottamista kannattaa miettiä ja sitä kenelt ottaa.Lisäks kasvattajan pitää olla kiva kun sen kanssa pitää varmaan tavata ja sille pitää voida soittaa jos tulee vaikeuksia.


    • minä vaan

      Bokseriyhdistys on vahvistanut vuosikokouksessa bokseipennun hinnaksi 1200 €.

      • hintatietoinen-dd

        Käypänen hinta varmaan on jossain 1000-1200 EUR, siihen hintaan jo myös pitää olla terveet ja rodunomaiset vanhemmat.


      • paperittomat kunniaa
        hintatietoinen-dd kirjoitti:

        Käypänen hinta varmaan on jossain 1000-1200 EUR, siihen hintaan jo myös pitää olla terveet ja rodunomaiset vanhemmat.

        Jos vaikka maksaa sen 1700 tai 1800 EUR, ei se oo mikään tae että saa terveen ja hyvän koiran.
        Ei se hinta tai paperit tee sitä yksilöä yhtään paremmaksi.
        Vaikka kuinka maksaisit kallimasta päästä, tutkituista vanhemmista, saattaa tuloksena olla sairas, elinkelvoton reppana.


      • nimmu12

        Yhdistys nyt voi vahvistaa vaikka mitä,ja se ei paljon paina.Pistäisivät ensin boksereiden pevisaan että sellaisilta koirilta joilta kuuluu sivuääni sydämmestä,niin pentuja ei rekisteröidä,niin johan laatu jo paranee.
        Nyt niitä pentueitä on jonkin verran jo rekattu ja lisää tulee.
        Halleluuja vastuuntuntoiset kasvattajat.


      • heoig
        paperittomat kunniaa kirjoitti:

        Jos vaikka maksaa sen 1700 tai 1800 EUR, ei se oo mikään tae että saa terveen ja hyvän koiran.
        Ei se hinta tai paperit tee sitä yksilöä yhtään paremmaksi.
        Vaikka kuinka maksaisit kallimasta päästä, tutkituista vanhemmista, saattaa tuloksena olla sairas, elinkelvoton reppana.

        mistään ei olla varma,mutta kun vanhemmat on tutkittu ja terveiksi todettu on paljon todennäköisempää saada terve koira kuin jostain huoltsikan pihalta haettuna.
        En ymmärrä logiikkaasi? pitäisikö mielestäsi sitten vaan ostaa näitä paperittomia "rotu" koiria,joita saa puolet halvemmalla sen takia,ettei sitten käy vituttamaan jos sattuukin johonkin sairauteen kupsahtamaan tai on muita vikoja?
        Itse haluan ns. "priimaa" ja olen siitä myös valmis maksamaan ja jos sitä ei täältä Suomesta löydy,niin haen sitten ulkomailta :)


    • blösö

      ^ samaa mieltä :) lonkka ja selkä tilastot alkaa myös näyttään huolestuttavalta,tuntuu että c-lonkat on yleistymässä..

      • fanitan saksaa

        Mulle maksoi noin 1650 EUR.
        Pennun hain Saksasta, suku hyvä ja terve.
        Kolme sukupolvee, kaikilla koetulokset sekä kohtuulliset näyttely ja terveys taustat.

        Hintaan sisältyi, kaikki mikä on tarpeen, siis matkoineen Saksaan, sirutuksineen, eläinlääkäri tarkastus, zuchtwart tarkastus ym.

        Hain saksalaisen koska kyllästyin suomalaisten kasvattajien tasottomaan tarjontaan.


    • nopedigree

      Nämä paperittominen tekijät kiertävät myös vastuunsa kun tekevät noita pentuja.Eli koirilla elämistä.Pentuja ei tarvitse siruttaa tia mitenkään erityisesti tarkastaa tai ruokkia koska tyhmät ostavat silti.Käteenjäävä osuus on varmaan enemmän kuin kunnon kasvattajalla.Perkele et ärsyttää.Ilmoitan verottajalle jokaisen...

    • runkq

      Prismasta Black horse bokserit 5€

    • Bokserityttö

      Oman bokserivauvani hinta 2 vuotta sitten oli 900 euroa, ensin maksoin kuitenkin varausmaksun 300 euroa, joten yhteishinnaksi tuli 1200 e. Hintaan sisältyi ruokaa, kasvattajan elinikäinen apu, koulutusohjeita ja iso pino muitakin hoito-ohjeita hienosti kansioon laitettuna, kauppasopimus ja rekisteröinti. Coma on sairastellut pentuaikana paljon, mutta on aina parantunut hyvin :). Kyllä oma koirani oli ainakin kaiken sen rahan arvoinen hösseli. :)

    • boksu

      Meidän mukula on todella hyvästä, aidosti välittävästä kennelistä kotoisin, jonne voimme soittaa vaikka keskellä yötä ja kysyä jos jokin asia mietityttää, oli se miten tyhmä asia tahansa. Tyttö omaa myös hyvät sukupuut. Hintaa 1200e, pentunäyttelyistä tyttö on saanut ERIä ja mm. hampaita, silmiä, turkkia ja luonnetta kehuttu aina. Näyttelyissä käydään vain silloin tällöin pitämässä hauskaa.

      Kai se siinä 900-1500e on järkevissä hinnoissa. Ja tosiaan, jos alkaa hintaa kyselemään, se viestii vastuulliselle kennelin omistajalle negatiivisesti, sillä jos oikeasti haluaa kunnollisen, terveen koiran, ei hinta merkitse yhtikäs mitään. Koira tulee kuitenkin aina maksamaan, eikä summat ole mitään pieniä.

    • WhiteBoks

      Onko väriltään valkoiset bokserit erihintaisia kuten esim. keltaiset tai tiikerijuovaiset? Kuinka paljon niissä voi olla hintaeroja? Onko sukupuolella väliä valkoisissa boksereissa?

    • TheBoxerGuy

      Black Horse bokserit maksaa n. 2€ per kpl.

    • 12+4

      Kasvattajan elinikäinen tuki ei pitäisi tulla "kylkiäisenä" kun ostat pennun, vaan sen pitäisi olla itsestään selvyys.

      Paperittomien kasvattajat eivät ole oikeuden silmissä vastuullisia korvaamaan rahallisesti/uudella pennulla/mitä näitä nyt on varsinkaan kun harvemmin paperittomien kasvattajat eivät tee virallisia kauppakirjoja ja varsinkaan kun VANHEMPIA EI KUVAUTETA TERVEEKSI, koska ei ole pakko kun kukaan ei "pakota". Nämä pevisa-jutut yms. ei ole mitään Kennelliiton keksimää hupia, vaan KOIRAN hyväksi tehtyjä sääntöjä. Jos koira on peruuttamattomasti sairas ja vaikka kuolee sairauteen eikä asiasta ole ilmoitettu, muka-kasvattajan ei ole pakko korvata mitään.

      1000-> hintoja en maksaisi mistään rodusta, koska edes viralliset kasvattajat ei voi antaa 100% takuuta koiran terveydestä.

    • bobo

      Vuoden 2012 alussa ostettu bokserin pentu maksoi 1300e. Valkoisten sisarustensa hinnaksi tuli tästä puolet eli 650e. Koirien hinnat nousee siinä missä kaiken muunkin. Ko. hintaan sisältyi itse koira, ns. starttipaketti (ruokaa, leluja yms.) sekä muistaakseni (en jaksa käydä tarkistamassa) lonkka- ja selkätutkimukset sitten kun ikää riittävästi. Pentu oli terveistä, käyttölinjaisista vanhemmista.

      • boksuja

        Heippa vaan !

        Bokserin pennun haluaville tuosta hinnasta omasta puolestani.
        Olen kasvattanut jokusen pentueen ja koirat ovat saaneet hyvät kodit.

        Minua alkaa aina epäilyttämään koiranhankinnan perusteet, jos ensimmäiseksi kysytään hintaa.
        Onko hinta tärkein asia pennun hankinnassa vai kannattaisiko ensin keskustella terveyteen jne liittyvistä asioista.
        Tekee sitten henkilökohtaisen ratkaisun, haluaako varata pennun vai ei.


      • linja-ton

        Hei bobo, mistä tällainen käyttölinjainen bokseri on lähtöisin. Aina joskus kuulee puhuttavan käyttölinjaisista boksereista, mutten koskaan oo vielä nähnyt, joten uteliaisuus heräsi.


    • lamppuharja

      Bobolle: eipä oo paljon käyttislinjaa boksereissa, mut ei vuoden 2012 alussakaan oo ollu myynnissä sellasia pentueita, missä molemmilla vanhemmilla olisi tuloksia ja yhdistelmästä olisi tullut valkoisia... että tämmösiä höpö höpö juttuja tänne voi kirjoitella ihan kuka vaan. : )

      • Bobo

        Käyttölinjainen taisi olla väärä sanavalinta tänne palstalle jossa näyttää vierailevan vain kaikkitietäviä pilkunviilaajia :) Tarkoitin jokatapauksessa, että vanhempien kohdalla on panostettu enemmän käyttöön kuin näyttöön. Toki löytyy molemmilta näyttötuloksiakin.

        No meiltä löytyy siis 1300eurolla ostettu aivan ihana bokseri pentu jonka kanssa harrastetaan niin näyttöä kuin käyttöä. Koirana on minulle ensimmäinen, mutta ei suinkaan viimeinen :)


    • appa87

      Minäkin olen ostanut bokserin vuoden 2012 alussa. Hinta oli juuri tuo 1300e. Itse katsoin tarkasti emän ja isän spondyloosi asteita ja kasvattajan kanssa toimeentulo oli myös iso osa päätöksen teossa. Kävimme katsomassa pentua monta kertaa ja hinnan otti kasvattaja itse esille neljännellä käynti kerralla. Varmisti myös, että tiedämme valkoisten olevan n. puolet halvempia kuin värillisten. No, tällä hetkellä värillinen vajaan vuoden ikäinen tyttö kasvaa ja temmeltää meidän mukana. Mielestäni 1300e ei ole kallis rotukoira. Ystäväni haki eilen kasvattajalta irlanninsusikoiran pennun jonka hinta myös 1300e.

      Mutta olen samaa mieltä, että kasvattajalta ei pidä mennä ensimmäisenä kysymään hintaa. Me olimme päättäneet, että koira ostetaan jokatapauksessa, koska kaikki pentueessa vastasi vaatimuksiamme. Mieluummin kyselkää vähän suuntaa hinnasta näin keskustelupalstoilla, kuin ensimmäisenä kasvattajalta.

    • game1

      Ihan törkeitä hintoja pyytää osa kasvttajista.Jollain 1800...ja isänä koira,jolla ei muuta kuin yksi tulos eh virosta...1300-1400 lienee tavallisin hinta,enempää ei pidä maksaa.Ne hienot tittelit ei periydy kuitenskaan.Kannattaa käydä katsomassa oloja ja tutustumassa kasvattajaan ensin.

    • nauta1

      Lehmä se tukee tehtailua...ja jos sulla ei ole varaa maksaa 1300 pennusta niin ei silloin ole varaa edes hoitaa tai ruokkia koiraa! Ja Uuno.koirakin on varmaan niin koulutettu että voi ostaa toisen vai alatko kenties tehtailemaan itsekkin?Jo isä on tuotu jenkeistä niin mikään ei estä sen rekisteröimistä suomeen,tietysti pitää olla suomalaiset terveysttukimukset,joita se tehtailija ei varmasti tee,koska ei uskalla.

    • sheelo

      Mun tuttu osti valkoisen bokserin 500€:lla, valittavana oli valkonen 500€ tai ruskea 1000€, mutta valitsi valkosen varmasti ksoka on halvempi!! Ja oli viel rekattu, niin ainaki väittää, netissä ei näy tietoa :OO

    • hintaa tai ei

      Turhaa niitä hintoja on kysellä. Kirjoittaa kasvattajalle sekin, hän kirjoittaa siihen numerot.
      Se on siinä !

      • 20+12

        1.000.000,-

        Se on siinä.


    • hoh

      Kai se nyt on jumankeuta hinta tiedettävä kun koiraa ostaa, että osaa sen oikean summan laittaa sitten tilille tai kasvattajan käpälään. Itse ostaessa kysyin kyllä, ja jos olisi siihen paikkaan koiran saaminen jäänyt, niin sitten olisi saanutkin jäädä. Pariin otteeseen käytiin pitkässä matkassa pentuja katsomassa, ja toisella kerralla kysyin, juurikin sen takia, että tiedän varautua. Juttu jatkui hyvin luontevasti tuon "törkeän töksäytykseni" jälkeenkin, ja pentu on ollut jo jonkin aikaa kotona.

      Eikä ne hyvät sukutaulut tosiaan terveyttä takaa, mutta aika pitkälle ne auttavat kuitenkin sairauksien ennustamisessa. Itsellenihän kävi hyväsukuisen koiran kanssa sillä tavalla, että pamautti toisen polven ristisiteet poikki, ja siitä tuli sitten reilun 2100€:n leikkauskulut. Samalla tavalla niitä kuluja voi tulla paperittomallekin, mutta jotenkin kuulostaa tiettyjen kirjoittajien kohdalla siltä, että jos tällainen paukku tulisi kohdalle, niin koira menisi monttuun. Jos ei koiraan olla valmiita panostamaan hankintahetkellä 200€ enempää, niin en jaksa oikein uskoa, että sen terveydenhoitoon pistettäisiin yli kymmenkertainen summa...

      Mutta jokainen tyylillään. Itse en rekkaamatonta osta, koska tiedän, että rekatun pentueen emää ei pennuteta liikaa ja molemmat vanhemmat ovat jollain tavalla rotuun hyväksyttyjä ja edes minimivaatimukset terveystuloksiltaan täyttäviä. Saahan niitä D/D-lonkkaisia, sydänvikaisia ja epileptisiä boksereita jalostaa eteenpäin ilman papereita ja pennuttaa narttua pari kertaa vuodessa kolmen vuoden ajan, mutta siihen leikkiin minä en osallistu, en ainakaan kannattamalla toimintaa pennun ostamalla. Ostaa ken haluaa, ja kantakoon ristinsä.

    • Gntleman

      Iltaa, kokeilenpa jos saisin tähän hedelmälliseen keskusteluun uutta eloa pitkän tauon jälkeen!

      Olemme puolisoni kanssa mahdollisesti menossa lähitulevaisuudessa katsomaan bokserin pentuja eräälle suomalaiselle laatukennelille. Halusin kysellä asiaa ensin täällä, sillä aihe vaikuttaa olevan kasvattajien keskuudessa suorastaan jonkinlainen tabu, eli pyöriikö bokserin pennun keskimääräinen hinta tänäkin päivänä siellä 1200-1400 eurossa vai onko noussut vuodesta 2014?

      Kiitos!

      • rgdxgrxdrg

        Eihän koiria nykyaikana saa kuin luottokortilla. Jälkikäteen voi tarkistaa, paljonko kasvattaja veloitti pennelistä :D Muu olisi loukkaus kasvattajaa kohtaan :D


    • anita7eiska7eiska

      Gntleman miten luokitellaan laatukennel?

      • mixxxa

        Samaa minäkin haluaisn tietää


    • Bokserit

      Itse olen ostanut paperittoman bokserin Irlannista, mutta emo oli paikalla kun kävimme pentuetta katsomassa ihan omistajien (lapsiperhe) kotona. Täysin terve poika ollut nyt 2,5 vuotta. Maksoin 250 euroa. En kyllä ikinä ostaisi koiraa auton peräkontista, mutta samanlaisesta kodista, kun mistä ensimmäisen ostin niin ostaisin uudestaankin.
      Ei minulla toki mitään ole kennelistä ostettua koiraa vastaan, mutta se, että hintaa ei saisi kysyä on ihan naurettavaa. Kyllä ne hinnat on aina ihan myynti ilmoituksissa ainakin Irlannissa ja Briteissä ilmoitettu, oli ne sitten yli tai alle sen tonnin. Kyllä minun pitää saada tietää paljonko minun tulee varautua säästämään ennen pennun kotiin hakua.

      • minelan

        bOKSERIT

        kYLLÄHÄN PENNUNOSTajan on oikeus tietää, mistä maksavat, mitä saavat.
        Kasvattajan saa helposti käräjäoikeuteen, jos hän jakaa virheellistä tietoa
        Searoyuisten pentujen, jonka yksikin prntu myydään ilman papereita. ei joudu vastuseen pennuista.Sitäpaitsi Virosta, venäjltä, UKRAINASTA PENNUN OSTAJAN, ETTÄ HEIDÄN TUOMANSA pennut voivat toda Suomeen ttarttuvia tauteja väiveitä, matoja. Ennen kaikkea pentu voi kuola johonkin vakavaan sairauteen.Kannattaako hheittää rahojaan hukkaan.


    • Inflaatio

      Onko kenelläkään tuoretta tietoa bokserien hinnoista?

      Tuntuu, että kaikkien koirien hinnat on kohonnut taivaisiin ja jostain ihmeen syystä ihmiset maksaa nykyään sen 1000e myös sekarotuisista. Tämä on myös aika isossa ristiriidassa perinteisen "en tarvitse papereita"-argumentin kanssa. Sillä siis, kun paperittomat koirat maksavat paperillisen koiran verran, joten ei pitäisi olla mitään syytä olla valitsematta sitä paperillista. Muoti risteytykset nyt varmaan on oma asiansa...

      Olen saanut sen kuva, ettei bokseria voi enää saada alle 1700e, ellei siinä ole jotain vikaa. Onko näin vai vieläkö lähtee alle tuon ihan normaali värillinen pentu?

    • HalpojaOvat

      Dressmannilta saa kolmet hintaan 19,95.

    • Sanniss

      Kyllä ne taitaa siinä 1400-1500€ paikkeilla pyöriä, bokserin hinnat. Yhtäkään en ole kyllä 1700€ kuullut myytävän 😳

    • Anonyymi

      Nostetaan vähäsen.Ai että kasvattajilta ei saisi pennun hintaa kysyä nykyään ennenkuin luovutuksessa?
      Naurettavaa.
      Jos pennun myynti on siitä kiinni että noutotilanteessa sanotaan hinta niin saa pentu jäädä kasvattajalle.
      Meet torille ostamaan pottuja kapan ja myyjä sanoo että 50e kun potut on pussissa ,heh

    • Anonyymi

      15-25 euroa, riippuu ostaako esim Zalandosta tai Dressmannista

    • Anonyymi

      Mistä vois saada Bokserin pannun edullisesti

      • Anonyymi

        Hanakkisit mieluummin lääkkeet itsellesi.


      • Kiinpä


    • Anonyymi

      Koittaisitte nyt yrittää ymmärtää, että ei kannata hankkia pentua lainkaan, jos parin sadan euron hintaero on teille ratkaiseva.

      Pennun hankintahinnan lisäksi pitää olla valmis käyttämään PALJON rahaa koiraan.

      Laadukas ruoka, rokotukset, ulkoilutarvikkeet, hoitovälineet, autoturva, vakuutus, eläinlääkäripalvelut, koulutukset, harrastukset, sterilisaatio...

      Pelkästään yllä oleviin yllätyksettömiin perusasioihin menee vuodessa enemmän kuin koiran hankintahintaan.

      Ja kun tulee yllätyksiä, rahaa palaa tuhansia euroja, vaikka olisi vakuutuskin. Esim. koirat ovat nykyään helposti herkkävatsaisia. Katsokaahan mitä eläinlääkäriasemilla myytävät koirien erikoisruuat maksavat! Niitä voij outua syöttämään koiralle koko sen eliniän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe