Ilkka Alanko - kuka tietäisi?

Pertsa_

Neljän Ruusun Ilkka Alanko on syntynyt Joensuussa, mutta tietäisikö kukaan, missä kaupungissa hän tällä hetkellä asuu? Ilkan isoveli Ismo Alankohan on myös viettänyt nuoruutensa Joensuussa, mutta ainakin hän ja keskimmäinen veli Petri Alanko asuvat kummatkin Helsingissä. Asuuko Ilkkakin Hesassa vai missä? Kiitokset etukäteen, jos joku tietää!

7

2857

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asuu

Hesassa asuu vaimonsa, lapsensa ja koiriensa kanssa. Taitaa asua aika lähellä Ismoa. Miksi halusit tietää?

• Pertsa_

Kiitos tiedosta! Tiesin sen että Ismo Alanko asuu Helsingissä, taisikohan olla Pihlajisto tai Pihlajamäki. Se kerrottiin kerran iltapäivälehden uutisissa. Mutta Ilkan kotipaikka oli mysteeri.

Minä ja nuori puolisoni olemme molemmat suuria Neljä Ruusu -faneja. Minä myös Ismo Alangon vannoutunut fani. Vaimoni on jo pitkään väittänyt, että Ilkka asuu yhä Joensuussa, minä taas väitin että kyllä hän asuu todennäköisesti Helsingissä. Viimeksi kinastelimme asiasta koko illan 4.11.06 Helsingin Tavastian keikan jälkeen. Halusin vain lopettaa tämän ikuisuuksia kestäneen parisuhdeväittelyn ja siksi kysyin tietoa Ilkka Alangon kotikaupungista..:)

• Alankolainen
        Pertsa_ kirjoitti:

Kiitos tiedosta! Tiesin sen että Ismo Alanko asuu Helsingissä, taisikohan olla Pihlajisto tai Pihlajamäki. Se kerrottiin kerran iltapäivälehden uutisissa. Mutta Ilkan kotipaikka oli mysteeri.

Minä ja nuori puolisoni olemme molemmat suuria Neljä Ruusu -faneja. Minä myös Ismo Alangon vannoutunut fani. Vaimoni on jo pitkään väittänyt, että Ilkka asuu yhä Joensuussa, minä taas väitin että kyllä hän asuu todennäköisesti Helsingissä. Viimeksi kinastelimme asiasta koko illan 4.11.06 Helsingin Tavastian keikan jälkeen. Halusin vain lopettaa tämän ikuisuuksia kestäneen parisuhdeväittelyn ja siksi kysyin tietoa Ilkka Alangon kotikaupungista..:)

Minä en ole Ilkan tai Ismon fani mutta sukulainen kyllä : ) Pikku-serkku isäni serkku : 3

• Anonyymi
        Alankolainen kirjoitti:

Minä en ole Ilkan tai Ismon fani mutta sukulainen kyllä : ) Pikku-serkku isäni serkku : 3

Nii mutta mitä kysyttiin. Ootko retardi sukulainen?

• okkkkkh

OK.

• Anonyymi

Krabi hovi .Vähän täynnä itteesä. Televisioiti oli tärkeempää kuin me jotka sentään maksoimme kaikasta tv . Rantakylän tytöt

• Anonyymi

😆🤭

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      78
      976
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      842
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      576
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      45
      533
    6. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      160
      507
    8. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      27
      507
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      133
      490
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      475
    Aihe