Hei kertokaa nyt mitä tää Olli juttu on??

Millä tavalla Olli sai muka selville sen että sen tyttöystävä olisi jättänyt sen, eihän sinne saa milloin vain soitella asukkaille???

7

2795

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei totta niin yhtään :)

että näin :)

• kusettaa

olli nukkunut koko yön....aiemmat avaukset tällä sivulla pelkkää finninaamojen kusetusta. hankkisivat elämän

• john123

Mikäli BB saa tietoonsa, että kilpailijan puoliso on jättänyt kilpailijan (tai kilpailija on saanut potkut työpaikasta tms), niin BB kertoo kilpailijalle.

• -Muru-

BB kertoi Ollille, että, jos Olli menettäisi tyttöystävän, työpaikkansa tai olisi tapahtunut muuta pahempaa ikävää, niin Olli saisi tiedon siitä. Tämä tapahtui päiväkirjahuoneessa, kun Olli harkitsi lähtöä kotiin muutama viikko sitten...

• mitä kirjoitellaan

Tosin Olli on ollut puhelimitse yhteydessä tyttöystäväänsä, sai sen palkinnoksi hyvästä sabotoinnista viikkotehtävässä.
      Mielestäni se oli väärin ja epäoikeudenmukaista muita kilpailijoita kohtaan.

• kyllä

mun mielestä väärin ja epäoikeudenmukaista ole, koska Ollilla oli ollut aikalailla iso vastuu viikkotehtävästä, sehän oli kokonaan hänen käsissään. Mun mielestä se oli kyllä ihan oikein, että Olli sai tällaisen palkinnon.

• minä vaan

ollihan sai palkinnoksi pukua tyttöystävänsä kanssa puhelimessa,päiväkirjahuoneessa,ja tyttökaveri oli jo tykännyt huonoa,kun hanne oli nukkunut ollin vieressä,ja sanoi,ettei sellasta enää tartte tapahtua,tai muuta vastaavaa,ja olli lupasi olla kiltisti,niin kylhän se nyt arvaa,ettei tyttökaveri oikein tykkää,jos se pussailee jonkun kaa...jos äkästä tyyppiä,niin voi hyvinki jättää ollin¨..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1157
    2. 71
      1112
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      66
      916
    4. 95
      859
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      747
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      734
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      25
      649
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      649
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      54
      646
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      590
    Aihe