Onko Imatralla missäpäin polkupyrähuoltoa?
polkupöyrähuolto missä??
9
1487
Vastaukset
- minä06
Kyllä on ja hyvä sellainen. Karhumäellä, kun tulet 6 tieltäpäin noin 300 m ennen valintataloa oikealla puolella tietä sellainen kellertävä pieni omakotitalo jonka pihassa ulkorakennus jossa huolto
- hippula
onko tämä Joutsenonkadulla?
Onko mitään muita pöyrähuoltoja? - Kukeros
Tähän firmaan ei voi maksaa pankkikortilla.
- pelle!!
Kukeros kirjoitti:
Tähän firmaan ei voi maksaa pankkikortilla.
itse pyöräs,ei voi olla nii vaikeeta!!!
- hippula
pelle!! kirjoitti:
täs ei nyt kyse ookaan polkupyörästä vaan lastenvaunujen renkaasta..
- rautiossa
hippula kirjoitti:
onko tämä Joutsenonkadulla?
Onko mitään muita pöyrähuoltoja?kareisen pyöräkorjaamo. lyhyest ja ytimekkääst paras. koko suku käyttää siel pyörät korjaukses/huollos
- Joutsenonkadulta
hippula kirjoitti:
täs ei nyt kyse ookaan polkupyörästä vaan lastenvaunujen renkaasta..
kuitenkin sieltä Joutsenonkadultakin, josko voisi sinua auttaa. Et ainaakaan menettäisi mitään ja uskon, että mielellään auttaisivat, jos vaan voivat tai ehkä tietävät neuvoa mihin kannattaisi ottaa yhteyttä =)
- sie tukkas
pelle!! kirjoitti:
itse, ei sekään niin vaikeeta oo.... Eikä maalaminen, tapetointi, siivous, auton renkaan vaihto tms. Miks ihmeessä kaikki pitäisi tehdä itse?????? Kuka haluaa ostakoon palvelun siltä kuka sitä tarjoaa, tuleepa samalla osallistuttua muutaman ihmisen työllistämiseen, ei se paperitehdas kaikkia voi työllistää.
- Luti 1
sie tukkas kirjoitti:
itse, ei sekään niin vaikeeta oo.... Eikä maalaminen, tapetointi, siivous, auton renkaan vaihto tms. Miks ihmeessä kaikki pitäisi tehdä itse?????? Kuka haluaa ostakoon palvelun siltä kuka sitä tarjoaa, tuleepa samalla osallistuttua muutaman ihmisen työllistämiseen, ei se paperitehdas kaikkia voi työllistää.
Toiset tykkää äideistä,toiset meistä on Lokkeja ? !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596835Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414785- 752597
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411969- 181698
- 301517
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81502Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151319- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671127