Muorille muotia

nii, mitäs viiskypä laittelis päälle pikkujouluihi ja muihin menoihin.
Mulla on arkena farkut ja t-paita, pitkä- tai lyhythihainen vuoden ajasta riippuen. Oon ollu aina sellane farkkuakka.
En pidä enää mustaa kovin vetävänä värinä tään ikäselle, mut vyötr. alaspäin voi olla.
Mulla on kaikenlaisii vanhoi vaatteita, joista olen yhdistelly jotain ja niist tulee ihan mukavia, kun en oo muutenkaa muodin perään. Nytki kattelin kaappista, eläin kuosipusero löytyy, vuosien takainen hankinta, tuunaan sitä vähä, krypytän kaula-aukkoo ja hihoja, laitan jonkun rintaneulan, sellasen muodikkaan.
Yhten pikkujoul. mulla oli vanha kiiltävä pintaine mekkotakki, korkeekorkoset nilkkurit, kimalluspusero ja pitkät housut. Olin aika näky, kun liihottelin parketilla takit liepeet lepattaen.
Mulla sitä uskallusta riittää, pukeutua omaperäisesti, ei kukaan mua lyömään ala, jos olenki vähän persoonallinen.
Siitäkin saa huomioo, hyvää tai huonoo, mut onpa ihmisillä hauskaa.

6

698

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suorastaan hyve

pröystäillä sill miten ei ollenkaan välitetä muodista. Varsinkin yli 50-vuotiaan naisen tuleekin olla nöyrä ja vaatimaton vaatteiden suhteen. Kyllä sieltä kirpparilta jotain löytää. Mielellään tietysti sellaista mikä ei ole alun alkaenkaan ollut kallista. Oma vaatimattomuus korostuu vielä enempi. Kaikki liikenevä raha vaan pankkiin tai patjan alle niin perilliset saavat sitten jotakin. Kiva kun kirpparilta saa eurollakin farkut. Ja kaurapuuro ja vesijohtovesi on hyvää.

• jotain ostat uutena tai van...

ja joku kommentoi älä missään tapauksessa osoita olevasi ostokseesi tyytyväinen. Halpaa hintaa tietysti voit kehua, mutta et vaatetta. Osoittaa suurta älyä vuodesta toiseen ostaa vaate joka kuuluu sarjaa "Tämä nyt vain on tällainen".

• sulta, oli mulla hauskaa, kun luin viestisi!
        Upeeta, että löytyy huumoria tähän tylsään pimeyteen, sillä sellaisena sen ymmärsin.
        Etkö lukenut profiilia tarkemmin, siinä lukee, että tuhlaan rahat pois, ettei jää kenenkään riidoiksi!
        Täytyy nyt tuottaa sulle pettymys, kaiken tämän vaivan näkösi jälkeen, kun väsäsit vastausta, ostan minä sentään uusiakin asuja, mm. se vanha eläinkuosi pusero, on oikein liikkeestä ostettu, ja nyt on ihan muodikas!
        Juu, täytyy viel mainita, että tummat, meleeretut farkut juur ostin ja maksoi vaivaiset 85 €, näin, taidanki laittaa pikkujouluihin, ovat on pikkujoulut sentään sen väärtit!!!Vai mitäs meinaat, nii ja jouluruokaa pitää muutaman kerran syödä ennen joulua, maistuu sitten jouluna paremmalta.

• jotain ostat uutena tai van... kirjoitti:

ja joku kommentoi älä missään tapauksessa osoita olevasi ostokseesi tyytyväinen. Halpaa hintaa tietysti voit kehua, mutta et vaatetta. Osoittaa suurta älyä vuodesta toiseen ostaa vaate joka kuuluu sarjaa "Tämä nyt vain on tällainen".

toivottavasti ei minua, eikä myöskään sinua!
        Kyllä minun täytyy nyt kehua ostoksiani, valittaen tuotan sinulle pettymyksen. Ei voi mitään, pitää sun vain hyväksyä seikka, että enimmäkseen olen tyytyväinen ostoksiini!!!
        Tuleehan joskus väärä inspis, mut sitte luovutan sen kirpparille kiertoon...näin ei mene ostos hukkaan ja joku muu voi sen ostaa edullisesti.
        Katsoppas kierrätys... se suunta on tänään!!!
        Mut sultakaan ei tullut mitään kummenpaa idistä, mitä muorille ylle, laitapa vielä ehdotus, niin voi siitä ehkä soveltaa jotain..

• vähän sellaista ironiaa

itsekin pähkäilen mitä päälle peräti kahteen pikkujouluun. Farkut on arkisin yleensä päällä joten kolttu juhliin. Mutta paras kolttu on käynyt liian isoksi. Harmi koska se on vasta syyskuussa ostettu ja maksoi aika paljon. Itse en osaa pienetää. Voi olla että laitan punaisen nahkahameen - se on joulunpunainen - ja ehkä musta paitapusero (Karjalasta kajahtaa). Mustat sukkahousut - mustat korkokengät, yhdistelmä kyllä ollut arkisinkin jonkin kerran. Eilen ostin aivan hervottoman rannekorun, jossa sellaisia killuttimia kuten lumiukko, lahjapaketti ja joulukuusi.¨
      Piti käydä HM:ssä katsomassa olisiko siellä ollut mitään sopivaa eikä liian kallista, koska ei tule kuitenkaan pidettyä monta kertaa.

• mixmaxi*

pikkujoulut, ne monet joissa kävin.
        Kerron vähän vaatetuksestani, kun se kiinnostaa kuitenkin joitain henkilöitä, joo ja kommentoida saa ihan kukin tyylillään.
        No,laitoin päälle mustan puolihameen, vähä kiiltävät sukkikset (ei tälle mummolle sukkanauhaliivejä) ei pysy päällä, ei sukatkaan... nii ja ihanan kimalteleva yläosa, noin puseron virkaa tekevä( hylkäsin sen leopadripuseron) ja sitte mustat kengät, joku totes siel juhlis, ett sä ootki laittanu sukset jalkaan..mitä sekin tarkotti, prle.
        Toisel kertaa laitoinki ne meleeratut mustat farkut, melkeen vaaleen roosa jakku ja kimallusta taas rinnuksille, nii ja helmet, helmet olla pitää ei suinkaan valkoset, vaan sellaset tummat, hiotut, jotka välähtelee kivasti, ku valo taittuu niihin.
        Mustat kengät, en laittanu niit samoja, ettei taas joku koiranleuka muistuttais suksista.. nii ny oli korkeet nilkkurit.
        Sitte oli vaalee koko asu, kullan kimaltava paljetti huivi ( saa kivasti, ku ostaa 15cm lev. palan kimalle kangasta)sit korkkarit, mustat ja sukkikset vähä ruskeet, ku mustat sukkikset ei sovi vaaleen asun kans, etenki jos on paljo paljasta ihoo näkyvissä, muidenki värien kans, kattokaa vaan kokovart. peiliin ja verratkaa asujanne ja sukkiksien väriä.
        Kauheita kokonaisuuksia: yläosassa paljon paljasta ihoo ja alaosassa mustat sukkikset, hirveen näköset!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      75
      766
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      144
      750
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      57
      666
    4. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      654
    5. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      643
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      624
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      44
      587
    8. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      521
    9. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      27
      511
    10. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      27
      496
    11. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      493
    12. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      466
    13. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      401
      448
    14. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      76
      431
    15. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      426
    16. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      63
      420
    17. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      39
      394
    18. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      36
      392
    19. Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä

Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole
      Tanssii tähtien kanssa
      3
      390
    20. Mikä on toinen nimesi?

😊
      Ikävä
      28
      384
    Aihe