Paulan juhlakiertue

Mahtava!

Orkesteri oli hieno ja paula oli todella vedossa.
En ole aikasemmin paulaa livenä nähny, mut sen musiikkia on tullu joskus kuunneltua..
Konserttia piristi vielä se merja larivaara, mahtava huumori pläjäys.. :)
itse olen nuoremman sukupolven kuuntelija. paula on ainoa iskelmä tähti jota kuuntelen.. paras..
ja ikäisekseen.. öhöm.. todella hyvässä kunnossa.. heh

11

973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

      Kyllä oli Paula tosi mahtava Finlandia-talolla, ja Merja Larivaara myös.

      • sitä larivaaran ämmää

        mukanan kuljettaa - eukko laulaa iloisesti nuotin vierestä ja sen haitarinsoittotaitokin on tosi kotikutoista.
        Pärjännee näyttelijänä paremmin.


      • on huippu
        sitä larivaaran ämmää kirjoitti:

        mukanan kuljettaa - eukko laulaa iloisesti nuotin vierestä ja sen haitarinsoittotaitokin on tosi kotikutoista.
        Pärjännee näyttelijänä paremmin.

        Kommenttisi kertoo kyllä enemmän omasta musikaalisuudestasi tai sen puutteesta.Sorry.


      • kun olen valmistunut
        on huippu kirjoitti:

        Kommenttisi kertoo kyllä enemmän omasta musikaalisuudestasi tai sen puutteesta.Sorry.

        Sibelius Akatemiasta, että huomaan nuotin vierestä hoilaamisen?

        Taisi olla turha oppilaitos sekin. Olisi pitänyt lähteä samalle koruompelu- tai keinosiementäjä kurssille kanssasi, niin osaisin nauttia myös
        vääristä sävelistä ja virheellisestä laulamisesta?


      • sepalus akatemia
        kun olen valmistunut kirjoitti:

        Sibelius Akatemiasta, että huomaan nuotin vierestä hoilaamisen?

        Taisi olla turha oppilaitos sekin. Olisi pitänyt lähteä samalle koruompelu- tai keinosiementäjä kurssille kanssasi, niin osaisin nauttia myös
        vääristä sävelistä ja virheellisestä laulamisesta?

        Joka on valmistunut Sibelius-akatemiasta, ei pörräile näillä palstoilla.Eikä kirjottele noin tyhmiä. Säälittävä luuseri!


      • larivaara oli ihana piristy...
        sepalus akatemia kirjoitti:

        Joka on valmistunut Sibelius-akatemiasta, ei pörräile näillä palstoilla.Eikä kirjottele noin tyhmiä. Säälittävä luuseri!

        ihan sama miten soittaa.. ja sitä paitsi osas hyvin soittaakkin.. mutta siin olen ehkä samaa mieltä että näytteleminen on sen oma juttu.. mutta musa menee siin sivussa.. paula on tehnyt hienoa työtä.. oli jo aikakin että nainen palkitaan monista vuosista..
        mahtavaa että nainen vielä jaksaa olla vedossa.. ehkä vielä kymmenisen vuotta jaksaa.. katsotaan miten käy.. Paula ruless ;)


      • on todellakin
        larivaara oli ihana piristy... kirjoitti:

        ihan sama miten soittaa.. ja sitä paitsi osas hyvin soittaakkin.. mutta siin olen ehkä samaa mieltä että näytteleminen on sen oma juttu.. mutta musa menee siin sivussa.. paula on tehnyt hienoa työtä.. oli jo aikakin että nainen palkitaan monista vuosista..
        mahtavaa että nainen vielä jaksaa olla vedossa.. ehkä vielä kymmenisen vuotta jaksaa.. katsotaan miten käy.. Paula ruless ;)

        I-H-A-N-A!


      • on todellakin siis
        on todellakin kirjoitti:

        I-H-A-N-A!

        P-E-R-S-E-E-S-T-Ä!!! Ja siksipä ensi rundilla onkin lavalla maskitäti hulkkonen hoilaamassa.
        Ja kaikki kehuvat.


      • musiikista mitään..
        on todellakin siis kirjoitti:

        P-E-R-S-E-E-S-T-Ä!!! Ja siksipä ensi rundilla onkin lavalla maskitäti hulkkonen hoilaamassa.
        Ja kaikki kehuvat.

        jos et pidä, niin mitä sinä täällä teet huutamassa..
        jollainlailla täydyt olla kiinnostunut paulasta kun näillä palstoilla hillut..

        larivaraa on mahtis.. :)


      • kiinnostunut lainkan
        musiikista mitään.. kirjoitti:

        jos et pidä, niin mitä sinä täällä teet huutamassa..
        jollainlailla täydyt olla kiinnostunut paulasta kun näillä palstoilla hillut..

        larivaraa on mahtis.. :)

        kun se vanha eukko vain peloittelee; kuka pelkää paulaa hei...


      • väliä tiedänkö
        musiikista mitään.. kirjoitti:

        jos et pidä, niin mitä sinä täällä teet huutamassa..
        jollainlailla täydyt olla kiinnostunut paulasta kun näillä palstoilla hillut..

        larivaraa on mahtis.. :)

        minä mitään musiikista vai en. Törkeämpää on Paulan ammattitaidottomat cover-raiskaukset ja Larivaaran nuottikorvan puute.
        Itse nuottejahan ei kumpikaan tunne, mutta eipä sitä tuolla tasolla osaa odottaakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe