Orkesteri oli hieno ja paula oli todella vedossa.
En ole aikasemmin paulaa livenä nähny, mut sen musiikkia on tullu joskus kuunneltua..
Konserttia piristi vielä se merja larivaara, mahtava huumori pläjäys.. :)
itse olen nuoremman sukupolven kuuntelija. paula on ainoa iskelmä tähti jota kuuntelen.. paras..
ja ikäisekseen.. öhöm.. todella hyvässä kunnossa.. heh
Paulan juhlakiertue
11
995
Vastaukset
- samaa mieltä
Kyllä oli Paula tosi mahtava Finlandia-talolla, ja Merja Larivaara myös.
- sitä larivaaran ämmää
mukanan kuljettaa - eukko laulaa iloisesti nuotin vierestä ja sen haitarinsoittotaitokin on tosi kotikutoista.
Pärjännee näyttelijänä paremmin. - on huippu
sitä larivaaran ämmää kirjoitti:
mukanan kuljettaa - eukko laulaa iloisesti nuotin vierestä ja sen haitarinsoittotaitokin on tosi kotikutoista.
Pärjännee näyttelijänä paremmin.Kommenttisi kertoo kyllä enemmän omasta musikaalisuudestasi tai sen puutteesta.Sorry.
- kun olen valmistunut
on huippu kirjoitti:
Kommenttisi kertoo kyllä enemmän omasta musikaalisuudestasi tai sen puutteesta.Sorry.
Sibelius Akatemiasta, että huomaan nuotin vierestä hoilaamisen?
Taisi olla turha oppilaitos sekin. Olisi pitänyt lähteä samalle koruompelu- tai keinosiementäjä kurssille kanssasi, niin osaisin nauttia myös
vääristä sävelistä ja virheellisestä laulamisesta? - sepalus akatemia
kun olen valmistunut kirjoitti:
Sibelius Akatemiasta, että huomaan nuotin vierestä hoilaamisen?
Taisi olla turha oppilaitos sekin. Olisi pitänyt lähteä samalle koruompelu- tai keinosiementäjä kurssille kanssasi, niin osaisin nauttia myös
vääristä sävelistä ja virheellisestä laulamisesta?Joka on valmistunut Sibelius-akatemiasta, ei pörräile näillä palstoilla.Eikä kirjottele noin tyhmiä. Säälittävä luuseri!
- larivaara oli ihana piristy...
sepalus akatemia kirjoitti:
Joka on valmistunut Sibelius-akatemiasta, ei pörräile näillä palstoilla.Eikä kirjottele noin tyhmiä. Säälittävä luuseri!
ihan sama miten soittaa.. ja sitä paitsi osas hyvin soittaakkin.. mutta siin olen ehkä samaa mieltä että näytteleminen on sen oma juttu.. mutta musa menee siin sivussa.. paula on tehnyt hienoa työtä.. oli jo aikakin että nainen palkitaan monista vuosista..
mahtavaa että nainen vielä jaksaa olla vedossa.. ehkä vielä kymmenisen vuotta jaksaa.. katsotaan miten käy.. Paula ruless ;) - on todellakin
larivaara oli ihana piristy... kirjoitti:
ihan sama miten soittaa.. ja sitä paitsi osas hyvin soittaakkin.. mutta siin olen ehkä samaa mieltä että näytteleminen on sen oma juttu.. mutta musa menee siin sivussa.. paula on tehnyt hienoa työtä.. oli jo aikakin että nainen palkitaan monista vuosista..
mahtavaa että nainen vielä jaksaa olla vedossa.. ehkä vielä kymmenisen vuotta jaksaa.. katsotaan miten käy.. Paula ruless ;)I-H-A-N-A!
- on todellakin siis
on todellakin kirjoitti:
I-H-A-N-A!
P-E-R-S-E-E-S-T-Ä!!! Ja siksipä ensi rundilla onkin lavalla maskitäti hulkkonen hoilaamassa.
Ja kaikki kehuvat. - musiikista mitään..
on todellakin siis kirjoitti:
P-E-R-S-E-E-S-T-Ä!!! Ja siksipä ensi rundilla onkin lavalla maskitäti hulkkonen hoilaamassa.
Ja kaikki kehuvat.jos et pidä, niin mitä sinä täällä teet huutamassa..
jollainlailla täydyt olla kiinnostunut paulasta kun näillä palstoilla hillut..
larivaraa on mahtis.. :) - kiinnostunut lainkan
musiikista mitään.. kirjoitti:
jos et pidä, niin mitä sinä täällä teet huutamassa..
larivaraa on mahtis.. :)kun se vanha eukko vain peloittelee; kuka pelkää paulaa hei...
- väliä tiedänkö
musiikista mitään.. kirjoitti:
jos et pidä, niin mitä sinä täällä teet huutamassa..
larivaraa on mahtis.. :)minä mitään musiikista vai en. Törkeämpää on Paulan ammattitaidottomat cover-raiskaukset ja Larivaaran nuottikorvan puute.
Itse nuottejahan ei kumpikaan tunne, mutta eipä sitä tuolla tasolla osaa odottaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185223MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152714- 102234
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5872006Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1221729Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411299Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691299Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31078Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028