Kysyin kavereilta, että jos nyt saisitte nähdä yhden ottelun viime kesän MM-kisoista niin minkä katsoisitte.
1.POR-HOL 12
2.ITA-GER 2
3.ITA-FRA 1
Yhteensä 15 vastaajaa.
Eli toi jo kertoo siitä miten "hieno" peli se oli...
Tein kyselyn
3
202
Vastaukset
- portuguese
itse olisin vastannu samoin, sillä portugali ja hollanti kuuluvat molemmat suosikkeihini ja em-kisoissakin kyseisten maiden välinen peli oli tiukka ja erittäin jännittävä peli, onneksi portugali voitti molemmilla kerroilla! :D
jos näin jälkikäteen ajatellen saisin valita yhden pelin nähtäväksi, niin ottaisin englanti-portugalin, ihana peli oli!! - hennesss
Kyll se mullakin toi Hollanti-Portugali olis. :)
Tai itseasiassa... Ehkä englanti-portugali.
Oli ihan mahtava peli!
Rangaistuslaukaus kilpailu oli niin mahtava, kun portugali voiton vei.
Vaikka kyllähän mä sen tiesin.- mmm
BRASILIA-JAPANI
ARGENTIINA-HOLLANTI
UKRAINA-ESPANJA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452368
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521603Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311588- 641277
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451277The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2431043- 156936
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58859Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20849