Elikkäs kysytäämpä nytten sitten tämmöstä...että oletteko miten pystyneet harrastamaan seksiä odotus aikana??Siis mille viikolle asti?vaiko ihan loppuun saakka?ja oletteko pystyneet olemaan kaikissa mahdollisissa asennoissa vaiko vain tietyissä??
Itse olen huomannut että on muutamia ihan normaalejakin asentoja mitkä alkavat tuntumaan hankalilta vaikka viikkoja vasta 15 1=)
Sori nyt vain jos tuli sit tyhmii kysyttyy,mutta kun olen vain miettinyt moista=)
Seksistä
13
1971
Vastaukset
- CeC87
no meillä näin että päällä en ole pystynyt olee sitten 20 viikon jälkeen kun sattuu niin paljon..
Kaikki muut kuiteski menee vieläki, nyt viikolla 33. - ----mami83----
mä oon nyt rv 29 ja muita asentoja mulle ei o ku olla päällä(\takaa),alla dikkasin olla ennen mut ei pysty enää ku mahaan painaa ja sattuu todella paljon.
seksiä tosin vielä jokapäivä ;)
tosin ei mun maha nyt nii megane viel oo,mut kuitenki tarpeeks ärsyttää monesti seksin aikana. - nihapa
nyt on mulla menossa rv 32 ja mies päällä on unohtunut jo kauan sitten. Vaikka mahani ei ole kovin suuri, mutta tuntuu että se litistyy alle. :D
Joten eikun uusia asentoja keksimään. :D
Mulle on ainakin tullut sellainen olo, ettei seksi oikein aina maistu. Mutta pitää sitä joskus yrittää virittäytyä tunnelmaan, ihan miehen vuoksi. :D Mulla tuntuu emätin niin pieneltä, etten pysty harrastaan seksiä missään asennossa. Sattuu niin vietävästi! Viime viikolla oli lääkärinneuvola ja lääkäri totes ettei mitään vikaa löydy. Eli syy lienee psyykkinen, seksi ei vaan huvita tarpeeksi. Emätin ei kostu eikä laajene, vaikka käytämme liukuvoidetta.
- menty ihan
loppuun saakka kaikkien raskauksien ajan...eli normaalia seksielämää vietetään. Tosin asentoina on takaapäin/itse olen miehen päällä...tai pöydän päällä.... :) Mies ei enään päälle saa tulla ellei sitten jaksa olla käsivarsiensa varassa,niin silloin ei paina massua :))))
- miepä
Olen rv 24 ja on ollu jo kuukauden ajan sellaista, että saan seksin jälkeen kävellä kaksinkerroin..jotenkin kiristää mahaan ja sattuu..onko se supistamista? Sitte yleensä on tullu säikäys että kävikö lapselle jotain ja tulee jonkinlainen morkkis.
Nykyään yritetään sekstata niin että mies ei oo painavana päällä. Tuntuu että multa on halut kadonneet ja se häiritsee mua koska rakastan miestäni. Onko normaalia että seksi ei enää kiinnosta niin ku ennen? - pystyin
miepä kirjoitti:
Olen rv 24 ja on ollu jo kuukauden ajan sellaista, että saan seksin jälkeen kävellä kaksinkerroin..jotenkin kiristää mahaan ja sattuu..onko se supistamista? Sitte yleensä on tullu säikäys että kävikö lapselle jotain ja tulee jonkinlainen morkkis.
Nykyään yritetään sekstata niin että mies ei oo painavana päällä. Tuntuu että multa on halut kadonneet ja se häiritsee mua koska rakastan miestäni. Onko normaalia että seksi ei enää kiinnosta niin ku ennen?harrastamaan seksiä loppuun asti. Viimeisen kerran varmaan kaks päivää ennen lapsen syntymää.. Liukuvoidetta piti joskus käyttä, mutta muuten toimi.. :))
- tiuku--
miepä kirjoitti:
Nykyään yritetään sekstata niin että mies ei oo painavana päällä. Tuntuu että multa on halut kadonneet ja se häiritsee mua koska rakastan miestäni. Onko normaalia että seksi ei enää kiinnosta niin ku ennen?Minustakin tuntuu aina seksin jälkeen, että vauvaan on sattunut ja tulee just morkkis ja joskus alan itkemään. Vaikka seksi sujuu hyvin niin vältän sitä siks, että sen jälkeen rupeen aina miettimään et miten vauva voi, vaikka tiiän, että seksi on turvallista :D
- alakuloinen26
Meillä seksiä ei ole harrastettu plussauksen jälkeen kuin 4 kertaa. Mies ei halua. Koskaan hän ei ole mikään hirvittävän aktiivinen ollut, mutta nyt sekin ilo on sitten näköjään loppunut kokonaan. En voi mitään itselleni, mutta mieteskelen vähän väliä avioeroa.
Keskustelu aiheesta ei auta. Mies vain sanoo, ettei häntä kiinnosta koko juttu ollenkaan. Syytä hän ei tiedä.
En oikein usko, että vika voi olla kovin paljon itsessänikään. Olen aina laittanut itseäni ha huolehtinut ulkonäöstäni.
Muuten avioelmä on normaalia. Seksi ei miestäni vain kiinnosta. Tiedän hänen kyllä tekevän sitä yksinään, mutta ..
Aika lohduttomalta näyttää tulevaisuus..- alakuloinen26
Niin ja viikkoja takana 32.
- Tunteen
alakuloinen26 kirjoitti:
Niin ja viikkoja takana 32.
Edellisessä suhteessa oli tismalleen samanlaista. Koskaan en saanut syytä siihen, että miksi seksi ei kiinnostanut. Muuten parisuhtemme oli täysin normaali, halailtiin, pussailtiin yms. usein. Mutta ei seksiä. Seurusteluamme kesti viisi vuotta. Ensimmäisen vuoden aikana seksiä oli normaalisti, tottakai ensihuumaa. Mutta sen jälkeen se loppui kuin seinään. Aiheesta ei voinut keskustella, koska ex-mieheni suuttui aina. Tiedän, että hän kyllä masturboi päivittäin. Kokeilin kaikki mahdolliset ja mahdottomat temput. Mutta tunsin itseni silti syylliseksi siihen, ettei meillä ollut seksiä. Kuulin jostain lauseen, että Jos seksi toimii, se on vain 10 prosenttia parisuhteessa, jos siinä on jotain vikaa, se on 90 prosenttia suhteessa. Olen huomannut, että se on täysin paikkansa pitävä lause. Nyt uudessa parisuhteessa jo toista vuotta. Seksiä päivittäin tai useammin :) ja vauva tulossa kesäkuun alussa. Maaliskuussa naimisiin. Tuntuu, että itsetuntoni on tullut takaisin.
Voimia.
- halukas
mulla viikkoja 33 ja kyllä menee seksi vielä kaikissa asennoissa, ihan joka päivä ei tuu jumppailtua mutta muutama kerta viikossa pitää mielen virkeänä.;)
- on olemassa mutta...
Mutta on se, että lääkäri kielsi yhdynnän laajan ektopian takia koska olen jo kärsinyt verenvuodosta ja lapsiveden tihkumisestakin. Nyt viikkoja 31 2 ja kovasti haluttaisi... Kerran annoin periksi haluilleni ja oltiin yhdynnässä mieheni kanssa, eikä siitä mitään seuraamuksia tullut. Muuten sitten olemme käyttäneet mielikuvitusta... Eihän se seksi ole pelkkää yhdyntää! Olen kuullut, että mieheni harrasti seksiä edellisen kumppaninsa kanssa odotusaikana tasan kerran (miehestä johtuvaa) mutta nyt on toinen juttu. Kyllähän se vähän väheni jossain vaiheessa, mutta hetkellisesti kun saatiin asiat puhuttua. Kommunikointi on paras lääke kaikkiin ongelmiin! Jos ei pysty puhumaan niin kusessa ollaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702960Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli381910- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351575
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151440