Tervehdys,
tarve olisi tummentaa hiukka taivaanrantaa vaan milläpä teen, en löydä gradual-filsua valikoimasta...
tumma taivas
5
744
Vastaukset
- niitä saa
http://www.digitarvike.fi/products.php?g1=4902e4&g2=e41f15
huoks.- ioouijhop
Ei se oikein noilla onnistu. Cokin on parempi, koska sillä siirtymäkohtaa voi muuttaa. Tosin, oikeasti kannattaa käyttää polaroivaa suodatinta ja noita graduaaleja vain silloin jos se ei polaroivalla onnistu. Voi niitä käyttää yhdessäkin.
Kysymys kuitenkin koski ilmeisesti jälkikäsittelyä:
taivas on vähän kankala, koska sävyjä puuttuu sieltä missä on kokonaan puhki. Siis tummentamalla saa tasaista sävyä, jossa näkyy raja.
Taivaan voi vaihtaa johonkin sopivampaan, mutta sävyjen on syytä olla lähellä alkuperäistä. - fiilistelijä
ioouijhop kirjoitti:
Ei se oikein noilla onnistu. Cokin on parempi, koska sillä siirtymäkohtaa voi muuttaa. Tosin, oikeasti kannattaa käyttää polaroivaa suodatinta ja noita graduaaleja vain silloin jos se ei polaroivalla onnistu. Voi niitä käyttää yhdessäkin.
Kysymys kuitenkin koski ilmeisesti jälkikäsittelyä:
taivas on vähän kankala, koska sävyjä puuttuu sieltä missä on kokonaan puhki. Siis tummentamalla saa tasaista sävyä, jossa näkyy raja.
Taivaan voi vaihtaa johonkin sopivampaan, mutta sävyjen on syytä olla lähellä alkuperäistä.kyllähän niitä kaupasta saa ja repussa olisi ollut vielä lähempänä.. vaan kysymys on tosiaan post-työstä. Taivas on punainen, haluaisin vaan hiukka tummentaa sitä ihan neutraalilla harmaalla ja juuri tuolla fotarilla. 7.0
- kuule!
fiilistelijä kirjoitti:
kyllähän niitä kaupasta saa ja repussa olisi ollut vielä lähempänä.. vaan kysymys on tosiaan post-työstä. Taivas on punainen, haluaisin vaan hiukka tummentaa sitä ihan neutraalilla harmaalla ja juuri tuolla fotarilla. 7.0
kokeile ihmeessä sävynsäätöjä...
huoks.. - niinpä...
kuule! kirjoitti:
kokeile ihmeessä sävynsäätöjä...
huoks..Se on vähän eri juttu se sävyn säätö, kiitos vaan vinkistä:) Vaan kun idea olis saada harmaa-maskaus haluamalleen kuva-alalle (horisonttiin) niinkuin käytettäessä graduaalifilsua (graduaal ND3 tai ND6)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43835
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461