30+ risteily 3.3.2007

n383

30 risteily 3.3.2007

Tallinkin Galaxylla, Helsingistä Länsisatamasta
lähtö lauantaina 3.3. klo 18.30
paluu sunnuntaina 4.3. klo 16.45

Jos haluaa niin, Tallinnassa pääsee laivasta maihin klo 08.30-10.30
ja laivaannousu tapahtuu D-terminaalista klo 11.30-13.15. Laiva lähtee Tallinnasta klo 13.30.

Hytit ovat kaikki B4-hyttejä.
Hinta 38,70 euroa/henkilö (jos hytissä 4 henkilöä)
Toki saat koko hytin käyttöösi ja silloin matkan hinta on 154,80 e.

Ilmoittaudu osoitteeseen [email protected] 15.1.07 mennessä.
Maksut 25.1.07 mennessä. (Matka pitää maksaa kuukausi ennen lähtöä.)

Ilmoittautuessa laita viestiin nikkisi, oma nimesi, syntymäaikasi (muotoa pp.kk.vvvv) sekä mahdolliset toiveet hyttikavereista. Paluuviestinä saat maksutiedot. Maksettuasi matkan saat hyttijaon ja muun infon.

Mahdollisia valituksia ajankohdasta ei vastaanoteta, vaikka kyseessä olisikin kummin siskon kaverin kirjekaverin nimipäivä tai mitä vaan :)

t. n383

58

18116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miks sinä vkl:n.... mul töitä joku muu ois ollui parenpi :)

    • joten uskoisin lähteväni mukaan:))

    • n383

      Ja passihan pitää tällä reissulla olla mukana.

    • Lettiskä

      No en uzko todellakaan :B Mun maksa ei kestä eikä rahapussikaan senpuoleen. mutta pitäkää hauskaa

      • jiwe

        mie joudun heitteille jos sinuu ei mäy siellä :=(

        kukas minnuu sitten läpsii sormille jos et tule?


    • miru75

      Kunhan ensin saan selvyyttä työkuvioihin niin enköhän minäkin pääse lähtemään.

    • mukava taas lähtee viettämään unetonta yötä... Kunhan vaan saa duuniasiat järjestymään ja onhan tässä sentään aikaa... :)

    • .kawa

      Jos ei duunia löydy tuohon ajankohtaan, olen kannella; parrakkaana ja renttuna! :s

      • n383*

        olla kannella ;D Melkosen kylmä tohon aikaan vielä varmaan. Mutta ihan miten tykkäät... xD


      • hosuli

        Kai sitä vois lähtee :u


      • Jamasa

        Pakko tulla kattoo kun sä sooloilet ;=)


    • Jes söör Ai kän buugi... Buugi buugi Ool nait LOOOOooooooong (tässon välisoitto)

      Meki tullaan porauslautalle, Nih.

      • mahtavaa, ihanaa, tällä risteilyllähän näyttää olevan suosiota, saadaan koko kööri kasaan:) kysymyksenä vielä että saapuikohan sähköpostini perille kun ilmoitin jo siihen(risteilyyn) osallistuvani?? odottelen rauhassa, mutta aattelin vain kysyä samalla, kun tämän kommentin laitoin.


      • n383*
        tupu37 kirjoitti:

        mahtavaa, ihanaa, tällä risteilyllähän näyttää olevan suosiota, saadaan koko kööri kasaan:) kysymyksenä vielä että saapuikohan sähköpostini perille kun ilmoitin jo siihen(risteilyyn) osallistuvani?? odottelen rauhassa, mutta aattelin vain kysyä samalla, kun tämän kommentin laitoin.

        Viesti tuli ja omasta mielestäni vastasinkin. Eikö tullut perille sitten? Laitoin sen piilokopiona kaikille ilmoittautuneille.

        Mutta laitan joka tapauksessa vasta tammikuussa maksutietoja sitten könttäpostituksena.

        Kenenkään oikeita nimiä en kerro muille. Tämä tiedoksi, jos jotakin huolestuttaa.


      • ihmeissään miettii

        Onko näistä laivamiiteistä tullut nykyään yksinomaan sättiparejen yksityiset porauskilpailut vai kannattaako sinne yhä lähteä mukaan myöskin ihan puhtaasti sinkkuna ?


      • n383*
        ihmeissään miettii kirjoitti:

        Onko näistä laivamiiteistä tullut nykyään yksinomaan sättiparejen yksityiset porauskilpailut vai kannattaako sinne yhä lähteä mukaan myöskin ihan puhtaasti sinkkuna ?

        Kaikki saa lähteä, ja eiköhän siellä sinkkujakin riitä ;)


      • PiaryNae

        Mikkään ei oo niin varmaa kun epävarma, meikäläisen lähtemiselle tuli mutka matkaan mutta katotaan nyt.... ;o(


      • n383*
        PiaryNae kirjoitti:

        Mikkään ei oo niin varmaa kun epävarma, meikäläisen lähtemiselle tuli mutka matkaan mutta katotaan nyt.... ;o(

        Soon pakko lähtee ny :u


    • vaakku-hki

      onks sul tarpeeks lippuja jos mä ilmottaudun...meinaan tulee varmaan sit hirvee ryysis =))))))

      • PiaryNa

        Mä ihmettelinkin jo et mis ryysis viipyy, mun ilmottautumisesta jo kuiteski useempi päivä. Mut porukka oottiki vaakkua *huoks*


      • .kawa
        PiaryNa kirjoitti:

        Mä ihmettelinkin jo et mis ryysis viipyy, mun ilmottautumisesta jo kuiteski useempi päivä. Mut porukka oottiki vaakkua *huoks*

        mahtawaa... mä en sit ollukkaa se wetomagneetti... *reps* :DDDDD


      • Jamasa
        .kawa kirjoitti:

        mahtawaa... mä en sit ollukkaa se wetomagneetti... *reps* :DDDDD

        Weto kuin veto ja ennekaikkee veto kun suston kyse ;=) SUA kuitenki tuun kattoo.


      • n383

        Pitääkin olla tarkkana nyt, kun ryysis alkaa :u


    • luxe

      lähtee myös mukaan reissuun....

      • Mukana ollaan

        Pakkohan munkin on tulla kun noikin tulee ;)
        siis jos zetori lähtee käyntiin *virn*


    • upsis.

      tulee takuulla kiva reissu..eikä tämä ole sättiparien pelkkä panomiitti.huvittelemaan ja nauttimaan hyvästä seurasta me sinne meemme.en epäile etteikö tule onnistunut reissu.pitänee varata matkat että emme jää rannalle.

    • Kuinka paljon

      Kuinka paljon on porukkaa ilmottautunut jo mukaan :)

      • n383

        No nyt on postilla tullut 12 ilmoittautunutta ja muutama on sanonut ilmoittavansa sitten tammikuussa. Ainakin 4 henkilöä tulee omalla hyttivarauksella.

        Hyttejä on vain 8 kpl, että kannattaa pitää kiirettä, jos meinaa mahtua mukaan. Tai että ehdin varaamaan lisää.

        Hopihopi!!


      • n383 kirjoitti:

        No nyt on postilla tullut 12 ilmoittautunutta ja muutama on sanonut ilmoittavansa sitten tammikuussa. Ainakin 4 henkilöä tulee omalla hyttivarauksella.

        Hyttejä on vain 8 kpl, että kannattaa pitää kiirettä, jos meinaa mahtua mukaan. Tai että ehdin varaamaan lisää.

        Hopihopi!!

        pakkohan se on lähteä, taas... halusitte tai ette, hah hah haa. ostan tälle risteilylle ihan omat lasit...


    • Noh ... miäkii messis :D hmmmm ..... pitäisköhän ottaa makuupussi mukaan jos joutuu taas evakkoon *reps*

      Reggulta terveisiä ... sekii lähtee tutustumaan uusiin kulttuureihin :D

    • n383*

      kaikille tähän mennessä ilmoittautuneille. Varsinkin hotmailin käyttäjät kannattaa tarkistaa, ettei mun viesti mennyt roskapostiin suoraan. Niih.

    • en olis lähteny mutta kun erellisessä viestissä kiellettiin :)

    • mukana tällä miitillä

    • n383*

      Nyt äkkiä ilmoittautumaan, vielä ehtii!

      • Aina kun on pilleitä, niin tämä setä on mukana. Count me in, please


      • n383
        Herrasmies69 kirjoitti:

        Aina kun on pilleitä, niin tämä setä on mukana. Count me in, please

        Hopihopi! :)


    • ella74*

      Kivaa reissua teille höpsöt!
      -ella74

      • theRicce*

        Ja sekö höpsö ei muka lähde?


    • Piti kuulemma mainostaa vielä tätä risteilyy niin teenkin sen täällä :D

      Kaks hyttii enään vapaana varauksesta joten vielä ehtii mukaan. Pian on maksun aikakin ja tyhjät hytin peruutetaan...

    • n383*

      ja ehtii ilmoittautua. Kannattaa lähteä uudet ja vanhat!

    • Ping

      Pahus, kun huomasin vasta näin myöhään risteilyilmon, olisi ollu hieno lähtee mukaan. Nyt on aikataulu buukattu jo valmiiksi kyseisenä ajankohtana. Risteilkäähän mukava reissu!

    • n383

      Sitten peruutan ylimääräiset hytit. Tällä hetkellä vapaana kaksi hyttiä ja lähtijöitä on n. 30 henkilöä.

    • theRicce*
    • Jokos

      Joko saa pakata jos matkalaukku löytyy? :D

    • Nyt tuli kuri ja järjestys meijänkii hyttiin :D


      Hyttimme sai lisävahvistuksen Ninasta *Reps*


      Nössöhytin imago muuttu kertaheitolla railakkaammaks :D :P

    • n383

      Nopein saa paikan :) pianpian...

      • n383

        Jos tulee peruutuspaikkoja, niin infoan täällä.


      • Viestitä
        n383 kirjoitti:

        Jos tulee peruutuspaikkoja, niin infoan täällä.

        haluaakos joku lähteä mun sijastani risteilemään?? tulikin peruutus:((
        Voin antaa hyttini halvemmalla.Laita tänne halukkuutesi ja nikkisi otan yhteyttä


      • n383*
        Viestitä kirjoitti:

        haluaakos joku lähteä mun sijastani risteilemään?? tulikin peruutus:((
        Voin antaa hyttini halvemmalla.Laita tänne halukkuutesi ja nikkisi otan yhteyttä

        Ja kerrohan minullekin, jos et lähde, niin ei turhaan odotella. Ja muistakin mahdollisista muutoksista tulee ilmoittaa minulle, eli jos joku lähtee tilallesi jne...


      • mutkumää
        n383* kirjoitti:

        Ja kerrohan minullekin, jos et lähde, niin ei turhaan odotella. Ja muistakin mahdollisista muutoksista tulee ilmoittaa minulle, eli jos joku lähtee tilallesi jne...

        *virn* juuh ei koko hyttiä ;) joo kyllä mä sitten viestitän kun varmistuu. toi kyllä mun ihan oma hytti.


    • taikatuuli30

      mutku... ei oo enää vapaita hyttejä eikä mulloo voimas olevaa passiikaa ja lapsetki kotona sen viikonlopun.. riittääkö syyt??

      ja tiedä mitä ois joutunu riisuun tällä reissulla baaritiskillä*reps* mut onneks lolia paikkaa mun tekemättömät hörvellykset*tietää*

      mukavaa reissuu kaikille lähtijöille!!!

    • n383
      • n383

        Vielä toi toinen vapaana.. ainakin virallisesti. Epävirallisesti sekin on ehkä mennyt. (Jyrkkä ehkä.)


    • n383

      Eli kaksi paikkaa löytyy risteilylle.

    • jiwe

      muuu :=)
      siitä että taas jaksoit järjestää mitä ihmeellisemmän elämysmatkan :=)

    • luxe

      matka oli taas kiva ja porukka hyvä
      kiitoksia reissunjärjestämisestä

    • vaakku-hki

      Kiitos joo kivast reissust....varsinkin matkanjohtajalle :) vaik mähä olin vaa sivupöydäs ja kuuntelin hiljaa ku muut huuteli. *se ujo ja hiljanen sielt kulmapöydäst*

      • macgyveri

        Jos olin liika vilkas,syy ei ollut miun,vaan merenkäynnin:))
        Oli kiva tavata ihmisiä nimimerkin takana,ja luulen että tuun laulamaan ne tutut biisit toistekkin..saanko mainita ne:))arvasin,en saa;))
        Näillä eväillä,näihin tunnelmiin,kiitos..
        ps.lupaan,että päivänsäde hymyilee joskus:)tähti-ruksii-tähti;)


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe