Näin temput tehdään

Paljastaja..

Kuinka moni on kiinnostunut tietämään ja oppimaan esim. levitointi, lentämis ja kaikenlaiset katoamistemput. Olen hakenut videoita ja temppupaljastuksia netistä ja voin laittaa linkkejä tänne kiinnostuneille. Esim. voit oppia Copperfieldin ja Angelin tempuja....ne kaikkein ihmeellisemmät. Ketä kiinnostaa...?

13

3852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magician000

      Kaikki tietää jo Copperfieldin vaijerilevitaatiot ja Angelin tv taikatemput mutta jos nyt luulet tietäväsi taikatempuista niin ratkaiseppas Ladder Levitation. Ainoa temppu mille en ole keksinyt mitn selitystä..

      Video:
      http://www.timothydrake.ca/images/ladderlevi.mpg

      • arvuuttelija

        Toi Ladder Levitation... Näet varmaan sen mustan alustan mikä sen leijuvan naisen alla on... Luulen vähän että siinä on voimakas magneetti, ja sen hylkivä pinta on laitettu laudan SISÄÄN, niin että sitä voi näyttää normaalina. Tämä on vain arvaus :D


      • arvuuttelija kirjoitti:

        Toi Ladder Levitation... Näet varmaan sen mustan alustan mikä sen leijuvan naisen alla on... Luulen vähän että siinä on voimakas magneetti, ja sen hylkivä pinta on laitettu laudan SISÄÄN, niin että sitä voi näyttää normaalina. Tämä on vain arvaus :D

        tempun voisi esittää ympäröitynä. Nyt Kulmat ovat sellaiset että tuota leijutusta saa katsoa korkeintaan 45 asteen kulmassa vasemmalta sekä oikealta. Jos näkisi sivusta tuon systeemin salaisuus paljastuisi...


      • magician000
        arvuuttelija kirjoitti:

        Toi Ladder Levitation... Näet varmaan sen mustan alustan mikä sen leijuvan naisen alla on... Luulen vähän että siinä on voimakas magneetti, ja sen hylkivä pinta on laitettu laudan SISÄÄN, niin että sitä voi näyttää normaalina. Tämä on vain arvaus :D

        Siinä tosiaan on molemmissa levitaatioissa (Ladder levitation ja suspension 3001) sellainen paksu matto alapuolella. Se magneetti olisi hyvä arvaus koska tuossa illuusiossa on painoraja. Eli se leijutettava ei saa olla 100 kilon keijukainen..

        Mutta jos joku keksii paljastuksen tolle tempulle..... En hauu tietää miten toi tehdään.
        Siis en halua tietää. Tuo on yksi ainoista taikatempuista jotka ihmetyttävät minua :D

        Suspension 3001 illuusiossa on hienompi rekvisiitta mutta ladder levitationissa on korkeempi painoraja


      • Sähkövelho
        magician000 kirjoitti:

        Siinä tosiaan on molemmissa levitaatioissa (Ladder levitation ja suspension 3001) sellainen paksu matto alapuolella. Se magneetti olisi hyvä arvaus koska tuossa illuusiossa on painoraja. Eli se leijutettava ei saa olla 100 kilon keijukainen..

        Mutta jos joku keksii paljastuksen tolle tempulle..... En hauu tietää miten toi tehdään.
        Siis en halua tietää. Tuo on yksi ainoista taikatempuista jotka ihmetyttävät minua :D

        Suspension 3001 illuusiossa on hienompi rekvisiitta mutta ladder levitationissa on korkeempi painoraja

        niin se vaatisi ison määrän virtaa olettaen, että halutaan jotenkin hallittu leijunta. Kestomagneeteilla homma olisi liian vaikeeta.

        Toisaalta onhan noita levitaatio luotijunia ja hyvin leijuu eikä se ole edes taikatemppu :)

        Sitten on olemassa niin sanottuja lineaarimoottoreita, joita käytetään teollisuudessa joissakin roboteissa yms. Siinä homma perustuu kanssa magneetilla tapahtuvaan leijutukseen. Joten tuo temppu magneeteilla on mahdollinen.

        Kannattaakin ottaa mukaan kompassi, jos joskus pääsee seuraamaan moista temppua "läheltä" .

        Kompassi menee todennäköisesti aivan sekaisin jos kyseessä on voimakas magneetti.


      • magician000
        Sähkövelho kirjoitti:

        niin se vaatisi ison määrän virtaa olettaen, että halutaan jotenkin hallittu leijunta. Kestomagneeteilla homma olisi liian vaikeeta.

        Toisaalta onhan noita levitaatio luotijunia ja hyvin leijuu eikä se ole edes taikatemppu :)

        Sitten on olemassa niin sanottuja lineaarimoottoreita, joita käytetään teollisuudessa joissakin roboteissa yms. Siinä homma perustuu kanssa magneetilla tapahtuvaan leijutukseen. Joten tuo temppu magneeteilla on mahdollinen.

        Kannattaakin ottaa mukaan kompassi, jos joskus pääsee seuraamaan moista temppua "läheltä" .

        Kompassi menee todennäköisesti aivan sekaisin jos kyseessä on voimakas magneetti.

        Painoraja olisi tohon magneettiin sopiva mutta mistä kulmat? 45 astetta molemmilta puolilta. :P 10 000


    • varsa_villi

      mua kiinnostais paljon taikatemput!jos voisitko kertoo mist niit löytää.

    • sakros

      joo laita ossii mua kiinnostaa tosi paljo taikatemput laita kiitos

      • magician000

        Juuri aloittanut kuka haluaa tietää maailman jokaisen tempun salaisuuden ilmaiseksi (ko)?


      • taika fani
        magician000 kirjoitti:

        Juuri aloittanut kuka haluaa tietää maailman jokaisen tempun salaisuuden ilmaiseksi (ko)?

        mä haluun tietää temppuja


      • dsfs
        taika fani kirjoitti:

        mä haluun tietää temppuja

        "mä haluun tietää temppuja"
        -monet muutkin kakarat haluavat.


    • M K

      Haluaisin oppia uusia taika temppuja esim levitoimisen.

      • nyt hiljaa

        Nyt hiljaa kakara luuletko tosiaan että opit levitoimisen ilman maksua ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe