Kuinka moni on kiinnostunut tietämään ja oppimaan esim. levitointi, lentämis ja kaikenlaiset katoamistemput. Olen hakenut videoita ja temppupaljastuksia netistä ja voin laittaa linkkejä tänne kiinnostuneille. Esim. voit oppia Copperfieldin ja Angelin tempuja....ne kaikkein ihmeellisemmät. Ketä kiinnostaa...?
Näin temput tehdään
13
4119
Vastaukset
- magician000
Kaikki tietää jo Copperfieldin vaijerilevitaatiot ja Angelin tv taikatemput mutta jos nyt luulet tietäväsi taikatempuista niin ratkaiseppas Ladder Levitation. Ainoa temppu mille en ole keksinyt mitn selitystä..
Video:
http://www.timothydrake.ca/images/ladderlevi.mpg- arvuuttelija
Toi Ladder Levitation... Näet varmaan sen mustan alustan mikä sen leijuvan naisen alla on... Luulen vähän että siinä on voimakas magneetti, ja sen hylkivä pinta on laitettu laudan SISÄÄN, niin että sitä voi näyttää normaalina. Tämä on vain arvaus :D
arvuuttelija kirjoitti:
Toi Ladder Levitation... Näet varmaan sen mustan alustan mikä sen leijuvan naisen alla on... Luulen vähän että siinä on voimakas magneetti, ja sen hylkivä pinta on laitettu laudan SISÄÄN, niin että sitä voi näyttää normaalina. Tämä on vain arvaus :D
tempun voisi esittää ympäröitynä. Nyt Kulmat ovat sellaiset että tuota leijutusta saa katsoa korkeintaan 45 asteen kulmassa vasemmalta sekä oikealta. Jos näkisi sivusta tuon systeemin salaisuus paljastuisi...
- magician000
arvuuttelija kirjoitti:
Siinä tosiaan on molemmissa levitaatioissa (Ladder levitation ja suspension 3001) sellainen paksu matto alapuolella. Se magneetti olisi hyvä arvaus koska tuossa illuusiossa on painoraja. Eli se leijutettava ei saa olla 100 kilon keijukainen..
Mutta jos joku keksii paljastuksen tolle tempulle..... En hauu tietää miten toi tehdään.
Siis en halua tietää. Tuo on yksi ainoista taikatempuista jotka ihmetyttävät minua :D
Suspension 3001 illuusiossa on hienompi rekvisiitta mutta ladder levitationissa on korkeempi painoraja - Sähkövelho
magician000 kirjoitti:
Siinä tosiaan on molemmissa levitaatioissa (Ladder levitation ja suspension 3001) sellainen paksu matto alapuolella. Se magneetti olisi hyvä arvaus koska tuossa illuusiossa on painoraja. Eli se leijutettava ei saa olla 100 kilon keijukainen..
Mutta jos joku keksii paljastuksen tolle tempulle..... En hauu tietää miten toi tehdään.
Siis en halua tietää. Tuo on yksi ainoista taikatempuista jotka ihmetyttävät minua :D
Suspension 3001 illuusiossa on hienompi rekvisiitta mutta ladder levitationissa on korkeempi painorajaniin se vaatisi ison määrän virtaa olettaen, että halutaan jotenkin hallittu leijunta. Kestomagneeteilla homma olisi liian vaikeeta.
Toisaalta onhan noita levitaatio luotijunia ja hyvin leijuu eikä se ole edes taikatemppu :)
Sitten on olemassa niin sanottuja lineaarimoottoreita, joita käytetään teollisuudessa joissakin roboteissa yms. Siinä homma perustuu kanssa magneetilla tapahtuvaan leijutukseen. Joten tuo temppu magneeteilla on mahdollinen.
Kannattaakin ottaa mukaan kompassi, jos joskus pääsee seuraamaan moista temppua "läheltä" .
Kompassi menee todennäköisesti aivan sekaisin jos kyseessä on voimakas magneetti. - magician000
Sähkövelho kirjoitti:
niin se vaatisi ison määrän virtaa olettaen, että halutaan jotenkin hallittu leijunta. Kestomagneeteilla homma olisi liian vaikeeta.
Toisaalta onhan noita levitaatio luotijunia ja hyvin leijuu eikä se ole edes taikatemppu :)
Sitten on olemassa niin sanottuja lineaarimoottoreita, joita käytetään teollisuudessa joissakin roboteissa yms. Siinä homma perustuu kanssa magneetilla tapahtuvaan leijutukseen. Joten tuo temppu magneeteilla on mahdollinen.
Kannattaakin ottaa mukaan kompassi, jos joskus pääsee seuraamaan moista temppua "läheltä" .
Kompassi menee todennäköisesti aivan sekaisin jos kyseessä on voimakas magneetti.Painoraja olisi tohon magneettiin sopiva mutta mistä kulmat? 45 astetta molemmilta puolilta. :P 10 000
- varsa_villi
mua kiinnostais paljon taikatemput!jos voisitko kertoo mist niit löytää.
- sakros
joo laita ossii mua kiinnostaa tosi paljo taikatemput laita kiitos
- magician000
Juuri aloittanut kuka haluaa tietää maailman jokaisen tempun salaisuuden ilmaiseksi (ko)?
- taika fani
magician000 kirjoitti:
Juuri aloittanut kuka haluaa tietää maailman jokaisen tempun salaisuuden ilmaiseksi (ko)?
mä haluun tietää temppuja
- dsfs
taika fani kirjoitti:
mä haluun tietää temppuja
"mä haluun tietää temppuja"
-monet muutkin kakarat haluavat.
- M K
Haluaisin oppia uusia taika temppuja esim levitoimisen.
- nyt hiljaa
Nyt hiljaa kakara luuletko tosiaan että opit levitoimisen ilman maksua ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856