Eihän täällä

olavi...

kukaan sano mitään, sanokaa edes jotakin. Alkaa kypsyttään tämmönen mykkyys.

11

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aupA

      Tuppisuiden klaani on marrastuiskussa palelluttanut ulosantinsa.

    • virheen<>

      sitä käydään tölläämässä.
      Tai näppikset halvautuneet.

    • Fanni

      Aletaanpa piparien leipominen.
      Siinä kielen kannat irrottuvat.

    • Suut tukittiin

      Aikaisemmin tämä oli vilkas palsta. Sitten tulivat ne ryppyilijät, jotka saivat sekaisin kaikki ketjut.
      Puheliaat lähtivät, tuppisuut jäivät. Eikä häiriköitäkään enää näy, kun pitäisi keksiä jotain omaa sanottavaa.

      Aina ihmettelin, että ikäihmisetkin viitsivät olla kuin murrosikäiset.
      No, nyt ovat lopettaneet.

    • mummeli-36

      Mistä puhuttas. Meen sinne digikurssille taas illalla joten huomena ollaan taas viisaampia siitäkin keskustelemaan. OOtko ottanut kuvia?
      Mummeli

      • olavi...

        maalatusta" taivaanrannasta. Kaikki ooll rrait!


      • mummeli-36
        olavi... kirjoitti:

        maalatusta" taivaanrannasta. Kaikki ooll rrait!

        No tuliko kiva kuva? meen taas illalla sinne kurssille ja katotaan mitä uutta opitaan. Mummeli


    • Emmi.

      Eihän täällä ketään, kun jouluostoksilla törsäävät koko päivän...

      • Vastahanne

        jonku siskänpäiväostoksilla olivat.


      • Vastahanne kirjoitti:

        jonku siskänpäiväostoksilla olivat.

        kun keritään ja keksitään aiheita. Mummikin kirjoittelee tosi ahkerasti.Kävin äskön kaupassa,,oli tosi pimeää,kun katuvalo oli taas rikottu...Onkohan se edelleenkin poikien lempityötä., se lamppujen rikkominen..Tässä alkaa jo unohtua,,kun ikää tulee.Onneksi puhelinkioskeja ei enää ole,,,niistä ei ollut mitään iloa,,aina kun olisi tarvinnut soittaa,oli kaikki mahdollinen rikki..Ovat aikapäiviä poistaneet..Onneksi on keksitty kännykät...Kerran bussia odotellessani, vastapäiselle bussipysäkille tuli auto..muutamat miehet vaihtoivat pysäkkimainokset ja lähtivät..Meni hetki tuli toinen auto,,siinä parit nuoret miehet spray-purkkien kanssa ja töhersivät omat sotkunsa mainoksiin..että näin täällä etelässä.,Se harmittaa,kun yrittää katsoa bussien aikatauluja,,ei voi nähdä mitään sieltä töherrysten keskeltä..Pimeys jatkuu,,mutta kai se tästä kirkastuu vähitellen..voimia! t.Irkku


      • olavi...
        irkku-37 kirjoitti:

        kun keritään ja keksitään aiheita. Mummikin kirjoittelee tosi ahkerasti.Kävin äskön kaupassa,,oli tosi pimeää,kun katuvalo oli taas rikottu...Onkohan se edelleenkin poikien lempityötä., se lamppujen rikkominen..Tässä alkaa jo unohtua,,kun ikää tulee.Onneksi puhelinkioskeja ei enää ole,,,niistä ei ollut mitään iloa,,aina kun olisi tarvinnut soittaa,oli kaikki mahdollinen rikki..Ovat aikapäiviä poistaneet..Onneksi on keksitty kännykät...Kerran bussia odotellessani, vastapäiselle bussipysäkille tuli auto..muutamat miehet vaihtoivat pysäkkimainokset ja lähtivät..Meni hetki tuli toinen auto,,siinä parit nuoret miehet spray-purkkien kanssa ja töhersivät omat sotkunsa mainoksiin..että näin täällä etelässä.,Se harmittaa,kun yrittää katsoa bussien aikatauluja,,ei voi nähdä mitään sieltä töherrysten keskeltä..Pimeys jatkuu,,mutta kai se tästä kirkastuu vähitellen..voimia! t.Irkku

        aivan mukavasti, mieliala tuppaa sukeltammaan välillä mutta porukalla noustaan taas. Myös voimia Irkulle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe